/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Glasfiber
Fra : bok_slash
Vist : 768 gange
200 point
Dato : 08-10-04 02:42

Heys

Jeg er på jagt efter noget Glasfiber pulver (tror jeg) da jeg skal have lavet en karosseri til et lille project jeg er i gang med... men hvor køber jeg sådan noget henne af??? Gerne en hjemmeside

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 08-10-04 06:52
Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 200 point
Dato : 08-10-04 07:22

Du kan som regel købe sådanne rep.sæt i byggemarkeder eller hos biludstyrsforretninger...og det er nok det bedste/i orden til en/din småreperation.
Skal du derimod lave større ting så gå til en bådebygger og få fat i noget dér. Ofte kan du få det for langt under ½ pris end hos ovennævnte.
Det er KANON til at repeparere biler med...jeg har personlig gjort det mange gange og med STOR SUCCES!!!

Hels og Lykke!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 08-10-04 14:32

det billigste sted er hoa MERIPOL i Slagelse de sælger også til proffesionelle aktører.

mvh
per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 08-10-04 14:33

ups!!! hoa = hos

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 08-10-04 14:33
Kommentar
Fra : egoland

Dato : 08-10-04 15:59

Glasfiber fås mig bekendt ikke som pulver, men som måtter, der består af glasfibrene limet nødtørftigt sammen! Det andet er spartelmasse eller filler, og noget helt andet. Glasfibrene/måtterne limes/fyldes så ud med enten epoxy eller oftest polyester tilsat hærder.
I biludstyrsbutikker kan man også få noget der ligner spartelmasse, men er tyktflydende polyester med glasfibre i, som man så skal tilsætte hærder. Måske er det det du tænker på?

Godkendelse af svar
Fra : bok_slash

Dato : 09-10-04 02:30

Tak for svaret pallenoc.