/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
sebaski svar her, og få dine point retur
Fra : Melander
Vist : 401 gange
10 point
Dato : 20-07-02 18:13

hej hej

Kommentar
Fra : summer

Dato : 20-07-02 20:01

Ref. udbedes

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 20-07-02 21:43

hvad fabler du om summer

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 20-07-02 22:27

summer vil have et referat om hvorfor sebaski skal have sine point tilbage..... tror jeg

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 20-07-02 22:40

ohh, ganske simpelt, jeg havde givet en kommentar til et spørgmål han havde, egenlig havde jeg bare givet ham et nyt, men han godkendte min kommentar som svar.

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 10 point
Dato : 21-07-02 01:29

Hej Melander,

så prøv at henvise til dette indlæg, fra det indlæg hvorfra han har godkendt din kommentar som svar... så sku' han få en meddelse om at der er kommet en kommentar til hans indlæg...

Så ku' det jo værer han så det... hvis han ikke når at se denne...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : summer

Dato : 21-07-02 11:36

Melander jeg "fabler" ikke om nogen ting. Det er normal høflighed og skik og brug, at oplyse reference til spm. det drejer sig om. Jeg kan nok selv finde det spm. du henviser til, men er det virkelig så svært for dig at skrive: Ref. til http://www.kandu.dk/dk/spg/5065 så andre ikke skal lede efter det, så dæmp bare lige dit tonefald lidt.
mvh. og god søndag
summer

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 21-07-02 13:39

summer>>nu henvender jeg mig altså til sebaski, og ikke dig, så det er dig fuldstændig uvedkommende, hvad det drejer sig om...og mit tonefald, skal du absolut ikke blande dig i...

du er jo ikke zonker vel, eller er du!!!!

Kommentar
Fra : summer

Dato : 21-07-02 14:06

Jeg er ikke zonker. Såvidt jeg er orienteret er Kandu og alle spm. beregnet til brug for alle og ligeledes tilgængelige, og uanset dine sidste endnu mere flabede kommentarer så lader jeg dem tale for sig selv.
Drys lidt sukker på din mad og prøv at få en god dag ud af det
mvh
summer

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 08-10-02 22:15

Tak for svaret strarup.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 08-10-02 22:53

Ork dette spm. havde jeg lykkeligt glemt.
Nå men melander mener jo så ikke det er seriøst når jeg ønsker en ref. til hans spm. "hej hej".
Ok, så ved vi det. Kandu er ikke et offentlig forum. Jeg har da flere som jeg har løst at forære point, det kan jeg så bare gøre uden det rager andre at få at vide hvorfor.
Kære venner et cirkus rod.
Godt strarup fik pointene Han skrev jo det samme som mig.