/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Foretrukne i Google værktøjsline
Fra : mploug
Vist : 1316 gange
50 point
Dato : 07-10-04 22:51

Hej

Jeg ved, at man kan gemme foretrukne websider, så de
bliver vist på Googles værktøjslinie.

Man vælger vist bare Favorites - Add to favorites

Men kan det passe, at websiderne skal gemmes i mappen Hyperlinks ?

Jeg er på et tidspunkt kommet til at slette mappen Hyperlinks.
Jeg har prøvet at oprette en ny mappe, som jeg kaldt Hyperlinks, men
de foretrukne websider bliver ikke vist i værktøjslinien.

Skal jeg installere værktøjslinien på ny, eller er andet jeg kan gøre for at
rette fejlen ?

Jeg har Windows 2000 og Internet Explorer 6,
jeg ved ikke, om det har nogen relevans her.

på forhånd tak.

Hilsen Martin

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 07-10-04 22:52

J du skal oprette en masse der hedder Hyperlinks. de links du gemmer der kommer frem.

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 07-10-04 22:54

hmm en del taste fejl prøver lige igen:
Ja du skal oprette en mappe der hedder Hyperlinks. De links du gemmer der kommer så frem ved siden af URL feltet. eller hvor nu du sætter det.
Husk du skal op under vis - værktøjslinjer og så slå hyperlinks til med et flueben.

Kommentar
Fra : mploug

Dato : 07-10-04 23:04

> Steffensteffen

Jeg har gjort som du skrev, men der sker intet.
Jeg tænker på, om der kan være nogle særlkige instilling for mappen Hyperlinks ?

- Martin

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 07-10-04 23:09

Er der ikke sådan en dropdown aktiv ting ved siden af din URL Linje der hedder Hyperlinks?

Kommentar
Fra : mploug

Dato : 07-10-04 23:23

Nej.

Der er et gråt felt der hedder "Links", men det er tomt.
Jeg går ud fra det er der de foretrukne bliver placeret, når det virker.
Jeg har bl.a. et felt med Google logoet - ved siden af det er der en drop down med
Google hjemmeside, Google Billedsøgning Google..osv.

/Martin

Accepteret svar
Fra : Steffansteffan

Modtaget 60 point
Dato : 07-10-04 23:26

hmm prøv og smække en fortrukende ind i den du siger der hedder links. kommer der så ikke en frem i en dropdown.?

Kommentar
Fra : mploug

Dato : 07-10-04 23:40

Bingo!!

Mange tak, jeg har en mappe, der hedder "Links",
som jeg lige har prøvet at smide www.kandu.dk i og
vupti, så virker det. Linket vises nu ud for "Links" i
værktøjslinien

Det er vel så fordi der er forskel på dansk og engelsk
version ?

- Martin

Godkendelse af svar
Fra : mploug

Dato : 07-10-04 23:41

Tak for svaret Steffansteffan.

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 07-10-04 23:58

Ja det er derfor, havde jeg ikke lige tænkt på, men mener du kan omdøbe den som du vil. Men selv tak da.