/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Formateringskode 55
Fra : ksv
Vist : 474 gange
50 point
Dato : 07-10-04 22:17

Når jeg forsøger at afspille mp3-filer med Windows Media Player, så popper følgende informationsvindue op: "lydcodecen som identificeres med formateringskode 55 kræves for at filen kan afspilles". Det er ikke sikkert at det er helt ordret, men det er noget i den retning ihvertfald. Hvad f..... er det nu for noget og hvordan løser jeg det problem?? Problemet er nok dukket op efter at jeg har installeret nogle codecs for at kunne se film på computeren, men selv efter afinstallering af disse opstår problemet!! Jeg kører Windows XP Pro og det er Windows Media Player 9 (tror jeg nok).

Kommentar
Fra : zix

Dato : 07-10-04 22:24

hey..... du kan downloade windows Media Player 10 eller winamp på www.download.com... der vil opstå ingen problemer med at afspille mp3 filer...!!
mvh
zix

Kommentar
Fra : zix