/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
-> STORT Problem med Ericsson T65... <-
Fra : Jon
Vist : 682 gange
120 point
Dato : 20-07-02 17:54

Når jeg bruger min T65 løber den, naturligt nok, tør for batteri hvilket, naturligt nok, får mig til at smide den en tur til opladning, men her kommer så problemet:

Når jeg smider den til opladning sker der INGENTING, den reagere næsten aldrig, altså den viser ikke det der "Ericsson Optimeret Opladning"'s sjov, og den går ikke i gang med at lade telefonen op... og JA jeg har tændt for kontakten, problemet må ligge i telefonen... Hvis du an hjælpe, vil jegv blive MEGET glad...

På forhånd tak...

Jon

Accepteret svar
Fra : laurenzio

Modtaget 130 point
Dato : 20-07-02 18:04

Hej Jon,
På min T20 kan jeg have samme problem med opladning. Hvis jeg "lirker" lidt på ledningen (kontakten til opladning isat mobilen) starter den...altså en løs/ikke optimal forbindelse. Tjek det hos digselv. Har du garanti på den, skal den jo helt klart indleveres. Tjek evt. også for brud på ledning. Ta` batteriet ud,isæt det, og prøv igen.

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 20-07-02 18:41

hmm, det hjælper ikke at vrikke med ledningen, og i en T65 er batteriet fastmonteret...

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 21-07-02 20:10

hejsa

hvis du endnu ikke har løst dit problem, vil jeg hvis jeg var dig, henvende mig i en af teleservice´s butikker, for en ericsson t65, er en ny telefon, og der skal være garanti på endnu, og den skal sgi da virke....
der ligger en på hovedbanegården i københavn, ved siden af vekseleren og der ligger en i tåstrup, desuden er butikker i esbjerg, århus, ålborg og odense.....de kan med garanti hjælpe dig.

mvh. Melander

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 21-07-02 23:01

Tak for hjælpen, Laurenzio jeg har prøvet dit trick igen, denne gang lidt kraftigere, men denne gang virkede det... Så du får selvfølgeligt point'ne...

Men også MANGE tak til Melander, jeg tror også jeg vil benytte mig af dit råd...

MANGE TAK BEGGE TO.... :]

Jon Langberg Rasmussen

Godkendelse af svar
Fra : Jon

Dato : 21-07-02 23:03

Tak for svaret laurenzio.

Kommentar
Fra : ACE_1

Dato : 30-05-03 21:08

Hejsa!!!

Jeg har en t20 og den har det samme problem med at den viser ericsson optimeret og et el. andet med opladning.....

Jeg har talt med en telebutik, og de siger at det er en softwarefejl i selve telefonen og kan kun rettes ved at sende den til ERICSSON, og du kan være heldig at få en ny tlf.

MVH. Thomas.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 31-05-03 10:10

Min var en løs forbindelse i ledningen, og problemet er løst med en ny lader...

i øvrigt har jeg slet ikke den mobil mere, da jeg smed den i en svømmehal :-|