/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kun til BentJuul
Fra : natmaden
Vist : 432 gange
228 point
Dato : 07-10-04 20:03

Det handler om at være med, og det er du jo

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 228 point
Dato : 07-10-04 22:46

Ja jeg syntes det var et sjovt initiativ du tog og vil kvittere med dette lille link
www.capricornus.dk/natmaden

//bentjuul

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-10-04 23:26

Det var virkeligt nice gjort
Jeg blir jo gladere end jeg alerede er ;-D
Milioner af milioner af tak, min ven !
Venligste hilsener.
Jørgen

Godkendelse af svar
Fra : natmaden

Dato : 07-10-04 23:34

Tak for svaret bentjuul.
Smuk side du har der, http://capricornus.dk
Jeg fik lykkenr. 55

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-10-04 23:46

Det er mig der takker, og tak for dine pæne ord om siden, men jeg ikke ved ikke hvornår siden bliver færdig. Pudsigt nok er IP-koden en jeg har fået fra dig på et tidspunkt. Jeg har lige skiftet webhotel til web10 for den side, og er ganske tilfreds med det.
Jeg ville godt have de frames væk på siden, men har endnu ikke haft modet til at kaste mig ud i noget svært !!!!

Vi må jo se om 55 er et lykkenummer måske !

Endnu engang tak

//bentjuul

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-10-04 23:59

jeg vil gerne have nr 11 *GG*

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-10-04 00:45

Øv mango så var du der før mig.

bentjuul, syntes nok at jeg havde været på siden før.
frames er jo både godt og dårligt. jeg bruger det selv (http://kjar.net) på web10
Men jeg blir vist aldrig færdig, det ender mest som noget i baggrungen, så som lykkeswampen.
dog kan sådanne små sider jo være en god udvikling i sin programering, man lærer jo af sine fejl.
og det virker som regel først når at man har lært lidt nyt.
men du skal da også have tid til dit poject med dit obsevatorium.
Kommer nok sejlende til/forbi Odsherred til sommer, så kan man måske se det fra vandet