/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kun til Creamgirl
Fra : natmaden
Vist : 524 gange
198 point
Dato : 07-10-04 20:01

Tak fordi at du er med i mine søde drømme
OG BLIV SÅ DER

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 208 point
Dato : 07-10-04 21:57

Det skal du nok ikke regne med..hun er ikke til at styre på en hel tønde land..og forøvrigt er hun taget til midtjyllan..og der er mange "grimme" fyre..uha

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-10-04 22:02

ja og nåe't ha skræmt hende, så hun tør ikk' komme herind.

Godkendelse af svar
Fra : natmaden

Dato : 07-10-04 22:04

Tak for svaret mango.
Nu ved jeg hvor hun 'gemmer sig'
Vi mødes jo nok et andet sted.
altså os

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-10-04 22:10

ups..det var jo ikke mig der skulle have poængerne..men takkker..ja det gør vi da..uden tvivl

Og sikke romantisk du har skrevet om mig..wauu ( i en anden tråd for evt. udenforstående)

Kommentar
Fra : natmaden