/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
NAPP
Fra : Mette_Dyhr
Vist : 763 gange
10 point
Dato : 07-10-04 19:12

Er der nogen her der er medlem af, eller på en eller anden måde har kendskab til NAPP?
I såfald vil jeg gerne høre om hvad de synes om det, og om det er pengene værd?

Mette

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 07-10-04 19:33

Altså tænker du på dem her?
http://www.photoshopuser.com/photoshopcs.html

Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 07-10-04 21:11

Hej Mette,

Yes, jeg er med!! Genial organisation. Jeg har väret på 3 Photoshop World konferenser i Florida. Virkeligt genialt!
Oveni abonnementet får du Photoshop User Magazine en gang om måneden.

Det er en speciel oplevelse når man lärer alle photoshop guru´s at kende og at väre på konferencerne er guld!
Dem kan man jo tage på selv om man ikke er medlem... 2 gange om året... Om foråret på vestkysten af US og östkysten om efteråret.
Senest var jeg på den i Orlando og havnede midt i orkanen Frances....Så jeg & en del af instruktörerne & en masse andre photoshop nerds
var "stuck" 3 dage med lukket lufthavne osv... Hvad gör man så...Sitter sig i hotelbaren med lapstops & photoshop´er...

Hvis du vil vide noget mere specifikt kan du bare spörge, men jeg tager på ferie i en uge fra imorgen...

Ciao,
Dux

Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 07-10-04 21:12
Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 07-10-04 21:22

Til Sterffansteffan & dux_delux

Steffan,
Jeg har været inde på denne side:
http://www.photoshopuser.com/
som jo er samme org. bare for at vise dig mit første "møde" med dem.

dux_delux,
hvis man nu ikke er så heldig at kunne ta' til US og hænge ud med guruerne - hvad for man så for sine penge ud over bladet 8 gange om året ?

Mette

Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 07-10-04 21:27

Hej Mette,

Nej jeg forstår...det er jo ikke billigt, hvis man skal betale selv...

her kan du läse om fordelene:

http://www.photoshopuser.com/benefit.htm
&
http://www.photoshopuser.com/nappweb.htm

du får tilgang til en masse tutorials, helpdesk m.m.

/ Dux

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 07-10-04 21:38

God ferie dux,
der ligger sikker et par ting til dig når du kommer hjem - for jeg får sikkert først læst på linksene i nat engang.

Mette

Accepteret svar
Fra : dux_delux

Modtaget 10 point
Dato : 07-10-04 21:44

No worries, jeg tjekker når jeg kommer hjem! Enjoy!

Dux

Godkendelse af svar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 10-01-06 05:14

Tak for svaret dux_delux.