/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Johnny deluxe!!! vi vil have mer'!!!
Fra : Grammelam
Vist : 743 gange
150 point
Dato : 07-10-04 17:52

Hey..!!
Er der nogen som evt. skulle lægge inde med nogle jeohnny deluxe med Vi vil have mer' tabs.. eller ved hvor jeg kan finde dem.. så må i godt lige skrive.:!!

På forhånd tak MVH Claus

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 07-10-04 18:21

Hej Claus,

Jeg har nu ikke nogen tabs til dig, men det ser ud til at du godt kan lide Johnny Deluxe' musik. Derfor ville jeg blot sige til dig, at Urban har en konkurrence i dagens avis, hvor man kan vinde 2 billetter til Johnny Deluxe koncerten på Klauzdal i Herlev.
Spørgsmålet er: Hvor giver Johnny Deluxe koncert?
(Ikke et særlig svært spørgsmål eftersom svaret står i præmien).
Jeg fik bare ikke lige set, hvor man skulle sende svaret hen - men mon det ikke er ind til Urbans redaktionen?

Håber ikke dette lille sidespring gjorde noget...

Hilsen Signe

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 07-10-04 22:10

hvordan kan du se han er Johnny Deluxe fan??? Det behøver han da ikke at være bare fordi han vil ha tabs´ne til "Vi vil ha mer"... ik fordi Johnny ikke er fed, er selv fan af ham

Jeg så også den konkurrence...

Kommentar
Fra : pizzajakob

Dato : 08-10-04 13:04

Heej jeg har den ;P vis du har msn så kan du bare lige add p0rnt4x@hotmail.com så kan jeg sende den

Hilsen Pizzajakob ;D

Kommentar
Fra : Grammelam

Dato : 08-10-04 14:22

Ja.. men leder kun efter tabsne.!!! skal nemlig spille den for hele skolen.!! men kan ikk finde den.!!!
Det er lidt ærgeligt..!!

Hvor kan man det??

Kommentar
Fra : Tribler

Dato : 15-10-04 13:42

Den kunne jeg også godt bruge.

Kommentar
Fra : sonic3000

Dato : 17-10-04 18:17

hvis du går ind på google og skriver vi vil ha mer tør jeg tabs næsten væde på den kommer frem..... er ikke 100 men 99 håber du finder den.....

hilsen Patrick

Kommentar
Fra : Grammelam

Dato : 22-10-04 17:21

det gør man ikke.:!!!

desværre.. håber snart nogen finder et svar.!1