/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
tabs til Zididada me Prinsesse!!
Fra : Grammelam
Vist : 526 gange
100 point
Dato : 07-10-04 17:16

Jeg håbede på der var noget der kunne finde eller havde akkorder til Zididada med Prinsesse.!!!

På forhånd tak!!

Mvh Claus

Accepteret svar
Fra : kaskott

Modtaget 100 point
Dato : 07-10-04 19:49

Jeg har selv lyttet den af, men jeg mener at det passer:

Prinsesse – Zididada

Guitarintro på C#m

Fløjt på: C#m, C#m, F#, F#, H, Ebm, E, F#

C#m F# H Ebm E F#
Sig du er min prinsesse, for jeg har kysset mange frøer, men helt uden held.
C#m F# H Ebm E F# (break)
Ene frækhed og finesse, til gården og til gaden både cool sig selv. - Hey

H Ebm G#m G#m E F#
Bah babababa bah - ja et kongerige for en pige det vil jeg give.
H Ebm G#m G#m E F#
Bah babababa ba - re jeg kunne finde frem til hende jeg kan lide.

Fløjt på: C#m, C#m, F#, F#, H, Ebm, E, F#

C#m F# H Ebm E F#
Sig du er min prinsesse for du er det der lige skal til så sexet og fin.
C#m F# H Ebm E F# break)
Du er den smukkeste prinsesse og hvor du er der vil jeg være bare du bliver min -Hey

H Ebm G#m G#m E F#
Bah babababa bah - ja et kongerige for en pige det vil jeg give.
H Ebm G#m G#m E F#
Bah babababa ba - re jeg kunne finde frem til hende jeg kan lide.

C#m Ebm G#m E F#
Jeg har søgt over alt - hvad var der galt - Hvorfor skulle der gå så længe?
C#m Ebm G#m E (break + guitar intro)
Rejsen er endt nu - hvor du er her hos mig, Bliv - du er stjernen - i mit liv.

(en to tre - HEY)

H Ebm G#m G#m E F#
Bah babababa bah - ja et kongerige for en pige det vil jeg give.
H Ebm G#m G#m E F# - slut på H
Bah babababa ba - re jeg kunne finde frem til hende jeg kan lide.

Godkendelse af svar
Fra : Grammelam

Dato : 08-10-04 14:20

Tak for svaret kaskott.