/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
håndvarmer
Fra : legind
Vist : 1620 gange
120 point
Dato : 07-10-04 11:53

er der nogen der ved hvor man kan købe hotspot håndvarmer ud over i spejder sport
jeg har før købt dem hos billigt imortøren hil-trading men de er ikke til at finde mere

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 07-10-04 11:59

Hej Legind
Hvis du kan strikke bare lidt, kan du nemt og hurtigt strikke håndvarmere. Det er kun retmasker, så det tager ikk lang tid.
Memuel
ps: Jeg vil gerne give dig en presis opskrift, hvis det har interesse

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 07-10-04 12:08

Mange jagt- og fiskeri forretninger har dem også.

mvh Berpox

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 07-10-04 12:12

Skal det lige være Hotspot?

Og hvad er grunden til at du ikke vil købe dem i Spejdersport?

Kommentar
Fra : legind

Dato : 07-10-04 12:28

better_performance jeg købte dem billiger de skal ha 9 kr jeg købte dem til 3 kr
det behøver ikke lige at være hotspot men dem kender jeg og de var ret gode
jeg tager til norge hvert år med handicappet børn

Kommentar
Fra : I_GIRL_N

Dato : 15-10-04 14:09

Hay... Du kan tage et par gamle uldne sokker og klippe huller til fingrene!!!

IN

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 15-10-04 15:21

Ok, Spjder Sport er jo ikke just kendt for de laveste priser, men har du prøvet at kontakte en butik som Friluftsland eller en af de andre på Frederiksborggade i København?

Jeg får i øvrigt en anden tanke, du skal bruge dem til en Norgestur med handicappede børn, har du tænkt på muligheden for at finde en sponsor til den slags ting?

Kommentar
Fra : legind

Dato : 18-10-04 09:06

det var en god ide mange tak

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 120 point
Dato : 18-10-04 16:30

Sponsoren kunne måske endda tænkes at være Spejder Sport

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 27-11-04 05:17

Har du fået løst det så husk at luk spørgsmålet

Godkendelse af svar
Fra : legind

Dato : 30-11-04 09:32

Tak for svaret Better_Performance.