/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hva så Arne
Fra : svampearne
Vist : 445 gange
6 point
Dato : 06-10-04 22:41

Hej Arne !

Drikker du nu rødvin i aften igen
Hvordan går det forresten med din profil inde på www.farmerdating.dk ?
Er andre interesseret i at se arne.jakobsens profil på farmerdating så søg på profilen arnejakobsen ( går ud fra det er den samme arne LOL )

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 06-10-04 22:42

B. t. i.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 06-10-04 22:52

tja, arne skulle jo være stoppet, men som molu siger: han kommer igen

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 06-10-04 22:53

melder mig lige ud

Accepteret svar
Fra : TheRipley

Modtaget 16 point
Dato : 06-10-04 22:54

Kommentar
Fra : svampen_arne

Dato : 06-10-04 22:55

Søde Arne er jo enten skizo eller en

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-10-04 22:55

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 06-10-04 23:08

Sov godt I to.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-10-04 23:11

Hvis jeg nu trængte igennem sprittågerne gør du dette forgæves. Who knows!

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 06-10-04 23:11

SA>> Jeg synes jeg gav dig 50 point for at forsøge at holde mund. OK, det gik så ikke helt så godt. Helt ærligt, synes du ikke du skulle stoppe nu??? Jeg kan forøvrigt fortælle dig, at jeg på under en time fik halvdelen af mine point igen på "købt svar". Hvad siger det mon om din popularitet - tjah, du sælger godt

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 06-10-04 23:13

Ved det godt hansemand9

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 06-10-04 23:14

Hei svampearne,jeg har studert deg litt og jeg tror at hvis du kom til at sluge en flue ville du have mere hjerne i maven end i hovedet??,uffdada

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 06-10-04 23:16

Lige så godt sove som læse endnu et angreb, det er ikke sjovt mere, hvis det nogensinde har været det - det er bare........kedeligt

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-10-04 23:16

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-10-04 23:17

Det var ikke dig der gav mig en griner Ripley, vores norske gut er morsom.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 06-10-04 23:18

Ingen tør gå i seng for ALLE venter på arne.jakobsen

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 06-10-04 23:18

SA>> Hvis du ved det, hvorfor bliver du så ved? Få dig dog et liv...

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 06-10-04 23:18

Norsk humor derimod - det er da sjovt

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 06-10-04 23:21

ripley >>Indrømmet, jeg sidder tit foran min computer og griner at de spydigheder nogen af "Kan Du's" medlemmer kan aflevere til hinanden, de er morsome somme tider og det skal der selvfølgelig også være plads til.
Men nogen brugere spørger altså fordi de har brug for et svar - så kan man ikke bruge indbyrdes konflikter til ret meget - så brug dem til de spørgsmål, der tydeligvis er mindre seriøse - hvad jeg sikkert heller ikke kan bedømme.
Men har selv haft brug for hjælp fra "Kan Du" og har fået det - lad os da give alle andre den samme chance - og så lade indbyrdes aversioner/konkurreren spille en mindre rolle
Knus Ripley

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 06-10-04 23:22

SA>> mit postulat om at man ikke farver garn med svampe i 2004 kan du altså ikke bruge i et tip. Jeg skrev helt klart at det havde jeg ikke en sk.. forstand på!

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 06-10-04 23:23

hansemand alle keder sig jo selvom det er lillekoneaften

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 06-10-04 23:23

Men vil alligevel ikke lade Svampearne bestemme hvornår jeg skal gå i seng, så det bliver nu - sov godt næsten allesammen
Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 06-10-04 23:25

SA>> Min kone vil vist ikke kaldes lille

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 06-10-04 23:28

SA> Så får du et svar alligevel, du bruger ikke Kandu til sjov eller til at besvare spørgsmål - unden at jeg vil tage stilling til Arne.Jakobsen, så meget har jeg heller ikke fulgt med, så er du kun ude på selv at få en masse opmærksomhed, det er efter min mening ikke sjovt i længden, og det du har citeret fra et af mine indlæg, ja men det er sgu da det jeg mener -

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 06-10-04 23:46

hansemand så må hun jo vente til storekoneaften på lørdag

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-10-04 09:57

svampearne underskriver sig med Ripley! Se se.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-10-04 09:59

..eller

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-10-04 11:27

...til?

Godkendelse af svar
Fra : svampearne

Dato : 07-10-04 13:37

Tak for svaret TheRipley.
         Du er så lækker

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 07-10-04 14:29

Var ingen underskrift - var en tilkendegivelse af min holdning til chikanerier på Kandu, 1000 tak for pointene SA, de får mig bare ikke til at skifte holdning, og det gør de pæne ord altså heller ikke, Sorry!
Hilsen Ripley