/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
gudklik? er det ikke bare fup?
Fra : xyzzygy
Vist : 641 gange
1 point
Dato : 06-10-04 21:17

ja, det her er egentlig ikke et regulært spørgsmål.

der har indenfor de sidste par uger været 3 tips til www.gudklik.webbyen.dk og jeg er sikker på at det er fup.
det laver sikkert sin ps om til en zombie pc der sender spammails, en af mine venner fik sådan et program og hans udbyder smed ham af fordi han sendte 5000 mails i timen? mon ikke gudklik er noget af det samme? hvad mener i fornuftige hoveder

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 06-10-04 21:20

Det hodler ikke en meter, har været der inde i over et år, og har tjent ca. 50 kr. for meget arbejde faktisk, det er slet ikke tiden vær overhovdet, det kan slet ikke anbefales fra min side af.
Selve Systemet og iden er god nok, men de har bare ikke nok annoncere til og kunne køre odenligt så brugerne også for noget ud af det. Men nejdet er ikke fup, men bare rigtig meget spild af tid, som sagt jeg anbefaler ikke at man tilmelder sig det.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-10-04 21:22

Jeg er ikke specielt et fornuftigt hoved - men jeg holder mig fra den slags, da jeg ikke tror på at noget bliver foræret væk, sådan uden videre.
Ja det så "lyserødt" ud.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 06-10-04 21:23

men 20 $ ? hmm kan man ikke score dem?

Accepteret svar
Fra : metalfaust

Modtaget 11 point
Dato : 06-10-04 21:29

Det er cyber-pyramidespil er hvad det er. Hold dig fra den slags; de formastelige bagmænd var i sin tid sikkert involveret i pyramidespil, og præcis som dengang giver det i dag heller ikke mening at folk vil betale dig for at surfe. i hvert fald ikke så meget som de påstår.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 06-10-04 21:33

klart, det regnede jeg osse med, denne tråd er osse startet for at advare/diskutere ovennævnte link, for med 3 tips på 10 dage er der da noget galt.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-10-04 21:37

Ok xyzzygy - du virker heller ikke som en, der hopper på den limpind.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 06-10-04 21:40

nej, vi lærer at være skeptiske, og med god grund!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 06-10-04 21:46

Man kan vel heller ikke regne med det kan dreje sig om noget særligt seriøst når det er Timberlake der har srevet tippet. Han har ikke vist sig som den skarpeste kniv i skuffen herinde tidligere.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 06-10-04 22:03

det kender jeg så ikke noget til, men der er jo osse endre tips om det

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 06-10-04 22:30

sorry, opdagede først nu at det hedder www.gudfeber.webbyen.dk

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 06-10-04 22:46

hmm xyzzygy jeg troede du mente Guldklik :D.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 06-10-04 23:33

men det er vel det samme?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 06-10-04 23:34

men den linker osse til guldklik

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 06-10-04 23:36

De gør mest ud af og linke til den engelsk verision af guldklik eller hvad nu det er, men den har jeg ikke prøvet, men den danske har jeg erfaring med, står øverste hvis nogle ikke har set det, og nej det er ikke noget pyramidespil, læs øverste.

Godkendelse af svar
Fra : xyzzygy