/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Kabel til skærm-reciever
Fra : Mordex
Vist : 549 gange
500 point
Dato : 06-10-04 20:13

Hej.

Hvor kan jeg købe et rs-232c kabel der skal gå fra mit tv til min sat-reciever? Stikkene på recieveren og tv´et er hanner, dvs. kablet skal have hunner i begge ender. Det er de samme stik som man sætter til pc-skærmen. Stikket er med to rækker med hendholdsvis 4 og 5 "stik/ender" pr. række.
Jeg regner med at et pc kabel også vil kunne sende signaler fra recieveren til tv´et.
Evt. kunne jeg bruge et han eller hun stik i den ene ende og et scartstik i den anden ende. Måske vil dette være nemmere at finde?

Håber på hjælp.

Mordex.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 510 point
Dato : 06-10-04 20:15

Det burde Sandberg have.
http://www.sandberg.it/worldwide/

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-10-04 20:47

Hej Teil.

Jeg fandt ikke noget ved Sandberg, men var så heldig at finde det jeg skulle bruge ved www.avconnection.dk under kabel guide. Men tak for forsøget og forslaget

God aften

Mordex.

Godkendelse af svar
Fra : Mordex

Dato : 06-10-04 20:47

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-10-04 20:47
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-10-04 21:03

Synes ikke jeg har fortjent de points, ellebye
du får et meget svært spørgsmål om lidt.
Mordex for at finde svar på sit eget spørgamål.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-10-04 21:29

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-10-04 21:31

Kunne i tænke jer at kigge på denne:
http://www.kandu.dk/dk/spg/50818