/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
motor diagram for puch 2 gears
Fra : mikkelgj1
Vist : 488 gange
70 point
Dato : 06-10-04 19:37

hej er der nogle der har et motor diagram eller en håndbog for min maxi 2 gears...

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 70 point
Dato : 07-10-04 18:07

Jeg har kun til den alm. men du kan jo få en kopi af de dele du vil kikke på, ved en knallertmekaniker.
Men det er jo kun gearkassen der er anderledes en billedet i THansens katalog.
http://www.puchmaxi.nl/explodedview.php
Du kan jo også låne Puchbøger ved: WWW.Bibliotek.dk
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 10-10-04 11:57

det øverste link, ikkr-. hvad skal jeg bruge det til? er der en håndbog der eller havd ?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-10-04 15:39

Linket virker udemærket, når du kommer der til skal du rulle ned på kobling, feks. for at se den, eller hvad der nu ellers er. Men der er ingen komplet til din 2-gears, desværre.
Men geardelen, plejer aldrig at fejle noget, og den er jo den væsentlige forskel, i forhold til alm. Maxier.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 10-10-04 21:24

ok,

Godkendelse af svar
Fra : mikkelgj1

Dato : 04-12-04 12:25

Tak for svaret pallebhansen.