/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
God pris på ombetrækning af AJ stole?
Fra : KgaMsobo
Vist : 1904 gange
80 point
Dato : 06-10-04 18:25

Jeg søger nogle rigtig gode priser på ombetrækning af Arne Jacobsen stole. Det drejer sig om 7´ere, Svanen og Ægget, og gerne hvis der er en mængde rabat på 10-20 stk. 7´ere?
Jeg er ligeglad med hvor i landet det er, bedste pris tæller!

Kommentar
Fra : KgaMsobo

Dato : 06-10-04 18:29

Det drejer sig for god ordens skyld om sort læder!

Kommentar
Fra : maskinsnedker

Dato : 10-10-04 12:44

det kan jeg måske hjælpe med. hvad har du selv regnet med at skulle af med ?det er jo ikke helt billige møbler du har med at gøre.

Kommentar
Fra : KgaMsobo

Dato : 12-10-04 11:38

Tak for din henvendelse og undskyld den lidt sene tilbagemelding, jeg vil meget gerne høre fra dig på tlf.: 28 93 18 34. Så kan du høre mine tanker om priser.

Kommentar
Fra : life99

Dato : 30-12-04 09:05

Der findes en møbelpolstre i Tønder - ved han er billig og man kan sikkert lave en god pris ved et større antal