/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
MP3 united MP5514
Fra : claire
Vist : 636 gange
100 point
Dato : 06-10-04 11:57

Hej

Jeg har købt en mp3 player united mp5514, men.... mit windows xp vil ikke "finde" ny hardware! Der medfølger driver til windows 98. Jeg har været på www.dangaard-electronics.com, på indpakninger skriver Dangaard-electronic at man kan finder drivers m.m på deres hjemmeside, men det er ikke tilfældet. Har prøvet www.united.is og Dangaard-Electronics hotline - men det gør ikke sagen bedre, er der hjælpe at hente for en nybegynder af mp3 afspiller?
Hvor kan jeg finde en gratis mp3 ripper program, der altså ikke er shareware?

Accepteret svar
Fra : nullerbullerpige

Modtaget 100 point
Dato : 06-10-04 17:56

hmm, jeg har selv hentet et engang, men jeg kan simpelthen ikke huske hvor det var... prøver lige at komme i tanker om det... tænke tænke...

Kommentar
Fra : claire

Dato : 06-10-04 19:40

Jeg håber du kan hjælpe, men jeg er kommer en smule videre, når jeg tilslutter mp3 kan computerne ikke find den, dvs mp3 "laver" ikke selv en harddisk F?
Undskyld jeg er ikke så meget "inden"i pc sprog

Godkendelse af svar
Fra : claire

Dato : 06-10-04 19:41

Tak for svaret nullerbullerpige.

Kommentar
Fra : aerotosse4

Dato : 03-02-05 23:59

Du kan hente en MP3 ripper gratis her http://www.audiograbber.com-us.net
Men med Mediaplayer 10 er det også muligt at konvertere en audio CD direkte til MP3