/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Skal det ødelægges svampearne????
Fra : hansen9
Vist : 568 gange
50 point
Dato : 05-10-04 22:47

Nu vil jeg have lov til at blive sur, hidsig, vred, gal, overskruet, øhhhhh.....
Hjælp mig lige Molo, du plejer at kende alle de fine ord...

Svampearne, vil du bare ødelægge stemningen på kandu.dk? Når man ser dit tip, har du nu også fået forstand på garn:
"Hvis du skal ha farvet garn, så smut i skoven og saml Peber-rørhat."

Man kunne jo og¨så købe et nøgle garn i den rigtige farve, man ville næppe ramme med din peber-rørhat.

Når man ser indlægget om <forbudt ord> i børnehaven, så er Arne.jakobsen der pludselig med gode råd. Intet fra svampearne. Jeg skal ikke bedømme aj's råd, det har jeg ikke forstand på, men vores selvudnævnte <forbudt ord> ekspert har intet at tilføje.

Og det vrimler ind med <forbudt ord> tips, skulle det ikke stoppe nu? Svampearne her er 50 point til sparekassen, skulle du så ikke tage dig et hvil

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-10-04 22:51

Ja vi må tænke positivt..den nye tantra er: GID SVAMPEARNE MÅ FORSVINDE I DEN BLÅ LUFT

Accepteret svar
Fra : svampearne

Modtaget 60 point
Dato : 05-10-04 22:54

Mange er glade for svampetipsene.
Så du gør som du vil, det er dig frit for.Du er mig bekendt ikke dommer her på stedet.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-10-04 22:55

> hansen9

Tak for støtten. Læg lige mærke til at mine 2 tips om svampe er såvel relevante som pænt bedømt.
At jeg af og til bliver spammet af diverse (én) fake-svampefolk, er nok irriterende, men får mig ikke væk fra målet: At hjælpe og tippe indenfor de områder jeg ved noget om.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 05-10-04 23:00

Arne.jakobsen>> Du forvirrer mig meget, ind imellem hakker du på arnejakobsen, og så på arne.jakobsen, lider du af personlighedsspaltning eller lignende?? Jeg vil aldrig hakke på dine tips om svampe, for jeg er ærlig og indrømmer at jeg INTET ved om det. Og det ved du jo godt fra en tidligere tråd.
Jeg ved bare, at den med at farve garn med svampe, den holder vist ikke i 2004. Og nej, den kom ikke fra dig...

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 05-10-04 23:02

Svampearne>> Du har garanteret ret i, at mange er glade for dine tips. Hvorfor har vi bare ikke lige hørt fra nogen endnu...

Kommentar
Fra : bedemanden

Dato : 05-10-04 23:05

Jeg er glad for svampetipsene.

Lad os alle bede.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 05-10-04 23:06

Svampearne>> Vi mangler stadig dine kloge ord her http://www.kandu.dk/dk/spg/50815

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-10-04 23:08

hansen9

Nu tror jeg at du har ladet dig lidt forvirre. svampearne alias o.s.v har OGSÅ oprettet et alias der hedder arne.jacobsen. Bemærk forskellen c istedet for k. Som du kan se hedder jeg arne.jakobsen med k.

Så NEJ hansen9, det er ikke mig der forvirrer dig, det er svampearne med sine mange profiler, der gør alt for at forvirre alt og alle.

Han er også begyndt at stille spørgsmål til sine forskellige alias'er, og så selv besvare dem fra nogle andre af sine alias'er.

Sådan går det med skidesofrene der maler sig selv op i et hjørne! Gnæk Gnæk.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-10-04 23:09

Hej hansen9

Det lyder som om du ikke har lagt mærke til at der er en arne både med c og en med k, selv om teorien med personlighedsspaltning er meget interressant

Og så et lille forsigtigt pip:
Jo, man kan sagtens farve garn med svampe og en masse andre planter, og der er mange der gør det, også i 2004.
mvh dova

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 05-10-04 23:10

Undskyld AJ, den havde jeg ikke lige set

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 05-10-04 23:13

Dova>> Ok, igen må jeg ligge på knæ. Men tror du nu den med peber-rørhat er et rigtig godt tip??? Selv samme mand har frarådet os at plukke svampe hvis vi ligesom ham ikke har forstand på det

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-10-04 23:16

hansen9. Det er bare OK. Det er osse nemt at blive forvirret i dissse "Arne-tider". Men som dova siger så er det altså ikke spor usædvanligt. Her i efteråret er Danmark vært for et verdens-sympotium om netop farvning med svampe.

dova. Hejsa

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 05-10-04 23:19

Det er da ok AJ, men hvis folk ynder at farve med svampe, mon så ikke de ved hvad peber-rørhat er? ellers skulle de måske droppe det

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 05-10-04 23:23

Kære arne.jakobsen
Nu er forvirringen på sit højeste du fyrer et tips af mod mit tips hvori du siger >>svampearne's tip om Peber rørhat, er noget vrøvl. Den har absolut ingen værdi som farvesvamp.
Men kl 23.16 giver du dova ret i at det er meget alm at farve garn med svampe.

Nu må du squ finde ud af hva du mener

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 05-10-04 23:24

AJ>> Vi er vel enige om, selv med mit meget begrænsede kendskab til <forbudt ord>, at peber-rørhat ikke er relevant i denne debat....

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-10-04 23:25

hansen9

Det kunne jo være at der ligesom dig selv var nogen der ikke vidste at det var muligt, men hvis det var dem svampearne gik efter, burde han jo nok ha' uddybet sit tip lidt mere. Og ha' valgt at nævne nogle at de gode farvesvampe samt proceduren. Jeg har selv 2 bøger om svampefarvning, og dem skriver man ikke bare lige ind som et tip. M.v.h. AJ

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 05-10-04 23:27

AJ>> ikke give svampearne idéer - han kunne sgu finde på det

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-10-04 23:27

>svampearne

Mit modtip gik på ARTEN!!!!! Ikke metoden!

Lær at læse før du begynder at kalde dig ekspert i noget som helst.

Røv og nøgler. AJ

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-10-04 23:30

> hansen9 - Læs mit tip! Dit seneste ? er allerede besvaret.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 05-10-04 23:31

OK AJ>> Så er vi vist enige....

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 05-10-04 23:37

får sig lige en griner'n ...gnæk gnæk...herlig underholdning en tirsdag aften.
Vi kigger lige på dine ord igen ...>>Den har absolut ingen værdi som farvesvamp.
Du omtaler squ da metoden og ikke arten, seriøst arne.jakobsen ved du hvad du selv skriver og mener. LOOOOOOOOOOL
Du mener først mit tips er helt ud i hampen
Du modsiger dig selv lidt senere
nu sir du gudhjælpemig du skriver om arten og ikke metoden.
Men du i dit tips angriber metoden.
Sig mig engang har du ikke spillet med i dum dummere ????

Du er nu for viderekommende.
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-10-04 23:52

Jeg har lige været ved at finde lidt om den peber-rørhat.
Og der står at den er god som farvesvamp.

mvh dova

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 05-10-04 23:54

TAK dova

Kærlig Hilsen SA

lytter lidt til kim larsen...om lidt blir her stille ..mens tankerne er fyldt med arne.jakobsen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-10-04 00:04

>dova

Hvis du siger det. Jeg gider ikke at gå over i reolen og se efter. Synes blot at når det nu er én af de svampe som vi oftest finder herude, burde jeg da kunne huske det! Jeg nævner altid de svampe der kan bruges til farvning af Uld-garn, når vi falder over dem på turene, og jeg har aldrig nævnt DEN. Det er imidlertid ikke noget bevis for at svampearne er en meget vidende mand hvad svampe angår. Blot at han har fundet et sted på Internettet som han kan kopiere fra. Hvis du eller andre er i tvivl om dette, så se en af de sidste smalltalk-tråde. Der var der én der havde fundet det samme sted, og påviste det. Som sædvanligt når svampearne eller én af hans 17 profiler bli'r sat til vægs: Rungende tavshed. I denne tråd er han også blevet bedt om at kommentere eller brillere med sin svampeviden. IGEN rungende tavshed.

P.S.: Jeg vil da lige checke Peberrørhat én af dagene.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-10-04 00:07
Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-10-04 00:08

hansen9

Citat
vil du bare ødelægge stemningen på kandu.dk?

Jeg har været bruger siden den 1.6.2003. Stemningen har altid været som den er nu. Jaaa, der har været nogle dage, hvor den har været bedre.

Tror at Molo får sig en lur. Han har jo deltaget i en demonstration i dag

Hilsen ans

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-10-04 00:18

> dova

Hvis ikke jeg husker helt galt, er det netop fra den side svampearne har kopieret alle sine tips.
HUSK: Den er skrevet at kun én person, der på ingen måde dokumenterer hverken sig selv eller sin ekspertstatus.
Hjemmesidens ejer har lov til at skrive hvad som helst og får svampearne og dig til at falde i med begge ben.
Har man SÅ megen tillid til alt hvad man læser på skærmen??
Jeg kan de fleste af mine svampebøger næsten udenad, og jeg husker stadig ikke noget om at den kan bruges som farvesvamp!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-10-04 00:24

A.J.
- -
KAN DU

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-10-04 00:29

Jeg har nu undersøgt den nævnte hjemmeside lidt mere. Den er ejet og skrevet af en Birthe Pedersen. Hun har imidlertid ikke opdateret sin hjemmeside siden 1998. Og i Svampeforeningens database over folk der har bestået Diplom-prøven, er hun heller ikke at finde. Når hun har lavet den hjemmeside, er der da ingen tvivl om at hun har interesse for svampe. Men det gør hende altså IKKE til ekspert.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-10-04 00:33

> BjarneD

Hvad mener du? Det er sjove "Smileys"! Men i DENNE tråd har jeg ikke givet anledning til nogen gråd, der ikke var tilsigtet.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-10-04 00:37

Jeres kamp om at være i fokus (toppen)
Kandu er sorteper
brugerne græder

Jeg græmmes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-10-04 00:46

> Bjarne
Jeg antog dig for at være adskilligt klogere end som sådan.
Mener DU at jeg skal pakke sammen og forlade Kandu? Kun fordi en Psykopat har lyst til at få mig til det?
Hvis ikke du har forstået det endnu, så er det altså ikke VORES kamp. Det er Idiotens kamp og væremåde.
Hvis JEG ikke var her, ville han blot finde en anden at bekrige. Så jeg bliver, og håber så på at bl.a. folk som dig OMSIDER indser, at det da ikke er mig der er målet eller offeret. Det er Kandu-systemet og Kandu'erne.
Nej Bjarne, de brugere der har brug for mine råd, får dem som de altid har gjort. DE græder ikke!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-10-04 00:48

AD NAUSEAM USQUE

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-10-04 00:54

> BjarneD

Oversæt venligst. Det eneste Latin jeg kan (næsten) er biologi?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-10-04 00:58

Det stod så godt nok også på nogen franske, engelske og tyske hjemmesider,
Vil da prøve at vende tilbage til dem

dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-10-04 01:02

Du finder nok ud af hvad det betyder.
Tingene handler ikke om, at du skal pakke sammen, men ingen kan være i tvivl om, at du benytter disse besynderlige chikaner til at hævde dig selv og enhver der sætter spørgsmålstegn får straks et hak i tuden inklusive sagesløse Birte Pedersen der har en flot side om sin hobby.
Kan du slet ikke se, at din måde at håndtere dette får flere og til Ad Nauseam Usque (at ækles) over den måde dette glimrende forum misbruges så det hele snart handler om svampe. Ja der er gået svamp i det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-10-04 01:17

Bjarne. Hvis du stadig ikke, på trods af din høje intilligenskvotient kan se eller huske, at det IKKE er mig der har startet Svampe-Helvedet - Så-Øh???

Og NEJ det er IKKE enhver der får et hak i tuden. Kun de der pisser på mig. Og jeg bli'r også kun grov efter indtagelse af adskillige flasker rødvin. Men så vil jeg godt holde med dig I at jeg KAN blive grin i munden.

Eksempelvis ham der Tecknic eller hvad han nu hed fra sidste aften. Han vedblev at sige at var min støtte! Men alle hans kommentarer var og har altid været dybt sarkastiske. Første gang kaldte han mig en sød et eller andet til at starte med. Hvis du har læst den, så prøv lige igen. Enten er han analfabet, og ved ikke hvad han siger, eller også er han meget sarkastisk. Og i så fald er han IKKE en støtte for mig i NOGET.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-10-04 01:26

Bjarne

Jeg pisser ikke på Birthe Petersen eller hendes hobby-hjemmeside, jeg har selv haft megen glæde af den.
Men det gør hende stadig ikke til ekspert. Det var DET jeg sagde. Og skal man citere eller kopiere fra en hjemmeside og bringe det videre på Kandu, bør det altså være fra en side der indeholder Ekspert-råd og data. Jeg kender sådanne sider, men mine råd og tips kommer altid fra mig selv.

Kandu NU se forskellen?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-10-04 01:30

Arne du skader dig selv og din troværdighed (dette er ikke et angreb på dig) ved hele tiden at fremhæve din ekspertice. Jeg tror faktisk, at de fleste ved at du har overordentlig meget forstand på svampe og derfor behøver du ikke, at proklamere det. Jeg er da ligeglad med at du blamerer dig med selvros, men det er da dumt ligesom dit højtidelige på trods af din høje............... Ser du jeg har normal begavelse og det klarer jeg mig glimrende med og derfor kan du kalde mig hvad du vil.
Lad Technic være, det er en dygtig fyr på sit felt selv om han heller ikke sætter sit lys under en skæppe.
Arne du skal ikke pakke sammen for ingen skal fordrives fra Kandu på grund af chikane, men jeg spår at selv de der er imponeret af din viden vil blive enormt træt af at få at vide hvor dygtig du er hele tiden.
Et godt råd giv alias manden igen om alt muligt andet end svampe for vi ved da godt at han slår det op og på den måde fanger han dig i en fælde. Grib bolden, men lad være med at returnere på hans præmisser.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-10-04 01:31

> mango

Din : 05-10-04 22:51

From tanke/ønske. Men det er nok lige så umuligt, som at fange en levende kylling i en rævegård!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-10-04 01:37

Det må da vist være Technet vi omtalte.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-10-04 01:37

Bjarne

OK. Men 2 min efter at jeg har skrevet et tip, kommer der noget shit fra ham. Jeg ved godt at jeg BURDE ignorere, og det ved alle gamle Kandu'er også. Det jeg tænker på er: Hvad med alle vore brugere der IKKE har fulgt med i "krigen"? Hvis ingen andre fortæller DEM om sagens rette sammenhæng ???

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-10-04 01:40

Ja selvfølgeligt var det da Technet. Har du SET hans "hjælp" til mig i den anden tråd?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-10-04 01:41

Arne hvis han mod forventning skulle narre nogen med urigtige tip skulle det ikke være vanskeligt, at stoppe det, men så længe det bare er afskrifter er der bare tale om tip af meget lav standard og på den led vil det ikke adskille sig fra tip under andre kategorier. Jeg har på fornemmelsen, at så længe du kommer med kommentar tip vil han more sig.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-10-04 01:42

Jeg følger ikke så meget med p.t.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-10-04 01:51

OK Bjarne. Mit angreb på Technet sidste aften, hang noget sammen med at han i sin start bemærkning selv sagde at han IKKE vidste hvad det drejede sig om. Og derefter starks begyndte at kommentere. Det synes jeg sgu ikke er specielt intilligent gjort. når andre har været optaget af en debat i flere timer, og der så kommer en Narrehat og blander sig. (Og jeg har drukket 2 fl. rødvin). Så SKAL han sgu skældes ud. Lære at holde muund i timen, når de voksne taler, eller hvad du vil kalde det.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-10-04 01:54

Sådan ser du det fordi du er målet for en chikane. Husk lige at der modtages flere øretæver i en brandert end der gives.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-10-04 01:55

Godnat alle I natteravne!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-10-04 01:58

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-10-04 02:04

Bjarne

Selvfølgelig gør jeg da det. MEN der er også andre mennesker i tråden end mig. Og Tecknet's kommentarer "uden at kende sagen", er altså lige så irriterende for dem som de er for mig. Det svarer nogenlunde til at gå ind i en tråd hvor der spørges om gode tips til at fange aborrer, og så som nummer 3 sige REGNORM.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-10-04 02:06

G'nat søde ans.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-10-04 02:28

JA - SA

Gu er jeg da for viderekommende. Men det jeg da stolt af.

Du derimod roder stadig rundt i børnehaveklassen, som en hund i et spil kegler.
Ikke LoL. Det er da for præmaturt (Barnligt)

Blot HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

½-Hjerne: Hvornår får du eller én af dine mange Svampe- eller Arne profiler blot ét point for at have besvaret et svampe? Og vel at mærke ét som I ikke "selv" har stillet?????

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-10-04 04:35

Her for svampet, så jeg lavede lige denne
http://www.kandu.dk/dk/spg/50847 ]-(

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 06-10-04 04:50

BjarneD(um)
Quidquid latine dictum sit altum viditur!!! Eller hwa???

Har du virkelig ikke andet at foretage dig?

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 06-10-04 08:52

GUDD hjælpe det!
NU får jeg lyst til at synge IGEN!
Varmer lige op: DO RE MI FA SOL LA BI DOOO
(hmrf hmrf host rømme)
Så: Jeg elsker svampen svampen elsker mig
vi er forlovet
svampen og jeg

Er det ikke bare romantisk?
Hilsen
Ps. Glæd jer, der kommer snart en masse engletips.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 06-10-04 08:55

arne.jakobsen - stavet rigtig denne gang
Hvordan har hovedet det i dag - kaffe og frisk luft anbefales.

Vh Ripley

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 06-10-04 08:59

Hej
Jeg er også meget glad for SA´s svampetips.
Og jeg vil gerne have lov at sige hvorfor.
Jeg har altid haft berøringsangst for selv at plukke svampe, da jeg er meget bange for at tage nogle giftige.
Med et lille tip i ny og næ, har jeg fået mere mod og de er til at overkomme at huske, frem for at skylle i gang med en hel bog og så tilmed give 400kr for den. På denne måde kan een ,der allerede har bogen generøst dele den med andre lidt forskræmte svampeinteresserede. Ekspertråd som dem AJ giver er for dem, der allerede ved en masse (nok de færreste).
Hej fra

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-10-04 09:29

Jeg er ekspert udi økonomi, så jeg tror jeg vil begynde en kampagne udi økonomiens svære kunst.
Første råd : "Brug aldrig flere penge end du har".

Resten kommer under tip.

venligt
ellebye

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-10-04 09:29

Resistance det samme citat kunne bruges om dig og jeg syntes bestemt ikke at alt er dybsindigt bare fordi....
MEGA fjols!
Carpe Diem Caveat Emptor!

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 06-10-04 09:37

Ellebye - Godt for dig!
Jeg er selv ret god til økonomi, men der der jo mange, der ikke er. Så jeg vil da gerne supplere dig i tips afdelingen senere.
Her er dog et til de trængte nu: Betal dig selv først

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-10-04 09:51

Skal jeg ikke også have et fur mulberry. Jeg føler mig helt overset og med lidt god vilje kan tingene jo udlægges som om jeg er A.J.'s ven og så må jeg jo være en grimmer en. Selv Resistance skulle lige fortælle lidt om mine åndsevner og det er så dejligt, at blive holdt godt og grundigt nede på jorden så man ikke risikerer, at få den tange at amn kan flyve.
Hva' fa'n er der med alle jer livshadende kvindemennesker?

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 06-10-04 10:15

Jeg tror det er tiden at lukke den tråd her, inden der går et eller andet i den. Den har vist utjent sin værnepligt og roen har igen sænket sig over mit sind.
Tak for alle de mange gode og spændende indlæg.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-10-04 10:25

Hvis du har fået ro i sjælen hansen9 må formålet være opfyldt
Det udviklede sig jo også på vanlig vis.
Jeg tænker sådan på et område i min baghave hvor der har stået store træer. Efter et godt regnvejr vrimler det frem med små paddehatte, som hurtigt bliver store og grimme, men pludselig falder de alle helt sammen og er væk lige så hurtigt som de kom

Godkendelse af svar
Fra : hansen9

Dato : 06-10-04 10:32

Tak for svaret svampearne.
Du har fuldstændig ret, dommer er jeg ikke (og bliver det heller aldrig)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-10-04 10:40

Så gik der der den uheldbredelige svamp i denne tråd også.
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-10-04 10:43

Bjarne D
det er jo KLAPHATTE du har i baghaven ha ha ha
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-10-04 11:01

Hvorfor bliver I ved at sige 'han' om svampearne ?

..er I holdt helt op med at tænke ?

Og du Resistance : Han hedder altså Bj-arne-D

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-10-04 16:04

OK! Det er måske så svampeanne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-10-04 16:17

Jeg ved det sgu da ikke, men muligheden foreligger

Døm ikke ....thi (-hi ) du skal selv blive dømt !

Uden at blive 'profilisk' natmaden ; ..det ku' lige så godt være svampe-susanne, -susanne, jeg hader -susanne; -susanne og hendes succes

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-10-04 13:02

ja..MOLO jeg indrømmer det..det er mig !!! *fasag*

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-10-04 13:02

ja..MOLO jeg indrømmer det..det er mig !!! *fasag*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-04 13:10

mango -> Du får lige beskeden herfra : http://www.kandu.dk/dk/spg/50847

Citat
Efterårsferie AFLYST !!! :-((

Alle cheferne holder ferie, så som praktikant skal jeg være chef i ferien med alt hvad dette indebærer : Nøgler, alarm, regnskab, daglig drift.

Såeh... fjerkræet må vente :-c

Hvis ikke du får min besked her i tråden, skal jeg nok finde dig andetsteds ;-)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-10-04 13:23

ØV MOLO her gik jeg og prøvede at finde noget rigtig lækkert vi skulle indtage..Nå, vi prøver en anden gang...ØØhh hvad er det for noget du laver og hvor?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-04 13:40

http://nethulen.dk ..i praktik som IT-instruktør/underviser og programmør.

Jeg har været her siden d.16-08 og skal være her til d.16-11.

Jeg har lavet en hjemmeside for en billedkunstnerinde : http://www.birgitteschultz.frac.dk

...et kursus i DHTML : http://home20.inet.tele.dk/friheden/temp/DHTML_kursus.rtf

..og bakser i øjeblikket med en side for boligforeningen Kantorparken og Kristne Studenters Settlement : Sidegadeprojektet, samt videreuddanner mig i XML og XHTML.

</TRAVL_MAND>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-10-04 14:26

ja hold da op hva..er det så noget du tjener nogle gryn på?? Eller er det sådan noget igangsætter/pettigrør noget?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-04 17:20

mango -> 100 kr. extra om ugen ...oven i kontanthjælp (- 20 %)

Til disposition ...efter skat og faste ( ..dokumenterede udgifter : Husleje, el, varme, tlf. [200.kr.- MAX. = taletid] )

Alt ialt : 2654 kr. pr. mdr.

..næsten 100 kr. pr. dag til ; ny beklædning, tøjvask, mad, tv-licens, luxus = (tobak, fødselsdags-/dåbs-/julegaver & øl), transport (.. & rejser), uforudsete udg. (= cykel rep., dryppende vandhane, tandlæge, medicin, osv...), flottenheimerier ( = invitere frøkenener/venner på middag/café ! )

</SÅDAN_LEVER_JEG> = STORT !!!

..og sikkert en masse jeg ikke lige ka' overskue ?

</RIG_MAND> ...velkommen til VIRKELIGHEDEN I DANMARK

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-04 17:56

Folk siger : Jamen, hvorfor tager du ikke et RIGTIGT arbejde ?

Læs her : http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=338089

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-04 18:01

VASK TRAPPER ELLER GÅ MED AVISER... DOVNE RAD !

DER ER ALTID ARBEJDE TIL DEM DER GIDER AT TAGE HÆNDERNE OP AF LOMMERNE !!!!

Ja... i Jylland måske...?

</AMA'R>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-10-04 18:44

det er altså godt at du selv er i stand til både at stille spørgsmålene ..og svare

Jeg har aldrig opfattet dig som doven, så jeg har altid tænkt at der jo nok var en grund til at du ingen arbejde havde!!

....jamen der er plads nok i jylland...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-10-04 19:27

Hej Keld.

Den med Klaphattene var selvfølgeligt meget morsom.

Men ved du at der rent faktisk FINDES en svamp der hedder Narrehat? Omphaliaster asterosporus. HæHæ.