/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Soundtrack til Road House
Fra : AllanThemseMortensen
Vist : 252 gange
40 point
Dato : 05-10-04 22:29

Er der mon nogen der kan fortælle mig hvad det sidste stykke musik, (der er skrevet af Bob Dylan,) i Road House hedder, så vil jeg blive glad. Det forsætter sammen med rulleteksten

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-10-04 23:33

when the nights comes falling from the sky! coverversion med jeff healey band

Kommentar
Fra : AllanThemseMortensen

Dato : 06-10-04 20:01

Jeg siger 1000 tak for hjælpen, dey er guld værd for mig

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 40 point
Dato : 06-10-04 20:33

Så lidt! Du accepter et svar ved at gå ud til højre for kommentaren og tryk på accepter svar

Godkendelse af svar
Fra : AllanThemseMortensen

Dato : 06-10-04 21:24

Tak for svaret tedd.
Jeg troede da jeg så filmen og læste rulleteksten, skulle jeg nemt kunne huske titlen, det var jo så ligetil, men næste morgen var det bare væk, og jeg junne slet ikke trylle det frem igen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-10-04 22:41

Hehe kender det godt!