/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Lille pik
Fra : arne.jacobsen
Vist : 434 gange
50 point
Dato : 05-10-04 22:22

Min pik er så lille, og det er skide irriterende.
Hva skal jeg gøre ?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 05-10-04 22:24

Skær den af!!!

Kommentar
Fra : svampen_arne

Dato : 05-10-04 22:25

Hej Arne

Det er ikke så godt med din pik.
Er det dig der har en profil inde på www.farmerdating.dk ??

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-10-04 22:41

Ja det kan jeg godt forstå du er ked af, for den med, at det ikke er størrelsen det kommer an på, har jeg hørt er noget som kun "småbemidlede" mænd tror på

Og du må så være ekstra hårdt ramt, eftersom du heller ikke har nosser

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 05-10-04 22:47
Kommentar
Fra : arne.jacobsen

Dato : 05-10-04 22:49

Hej svampen_arne

Nej nej du må forveksle mig med arnejakobsen.

Der er mange der forveksler os men jeg har ikke helt så mange eksamener som arne.jakobsen de eneste eksamener jeg har det er :
Lille kædestrammer eksamen
Lille Fyrbøder eksamen.
Så har jeg 7 år arbejde som tung i arbejde på de 7 have.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-10-04 23:28

Meld dig til plastik-fantasktisk, men mød op uden swampen_arne
Men du skulle nok slå dig sammen med dine andre profiler, og have lagt dette under andet helbred.
ellers prøv http://www.psyx.dk/
Men måske at det bare skyldes svamp, så er din redning nok bare noget svampedræber.
Du kan også snyde den til at blive større ved at smøre den ind i tandpasta,
men gå forsiktigt til værks, start med at fylde urinrøret.
-------
Nåe nu har jeg regnet den ud, det er jo ikke en lille pik, der bare en slap klitoris.
frk_arne, vær du glad for at det ikke er skedekatar,,, i halsen, for så kan du ikke bruge svampedræber.

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 05-10-04 23:30

synes du ikke at du er lidt underlig, har du kontaktbesvær eller hva?

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 05-10-04 23:30

synes du ikke at du er lidt underlig, har du kontaktbesvær eller hva?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-10-04 23:38

den var godt nok god
To ens indlæg,, to navne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-10-04 23:38

lol...natmaden

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 05-10-04 23:39

ja hvem er det lige der har kontaktbesvær så

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-10-04 23:39

Det jo in for tiden at være skitzo

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-10-04 23:41

Ingen sammenhæng med claraogsignes indlæg dog

Kommentar
Fra : arne.jacobsen

Dato : 05-10-04 23:58

Nu er der ved at komme røde bumser på den.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-10-04 00:15

så skal du fjerne tandpastaen, dette lettest af din partner, så ryst på hovedet og bliv til swampen arne.
resterne af bumserne forsvinder , efter at du fylder 14år. og det er der jo nok ikke så mange år til.

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 06-10-04 00:58

Er han så gammel, jeg troede, at han gik i børnehave

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-10-04 01:21

carlaellersigne ->
Det er vist hans skyld at der er noget der hedder juniorbørnehave.

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 06-10-04 01:23

Ha ha ha ha den var go

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-10-04 04:26

her for svampet, så jeg lavede lige denne
http://www.kandu.dk/dk/spg/50847

Kommentar
Fra : dunderfjert

Dato : 06-10-04 05:11

Det er vel ikke fordi maven hænger i vejen ?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-10-04 06:10

Fundet på http://www.funnymail.dk (lettere tilpasset)
Citat
Sognepræsten var inde hos swampe_arnerne for at købe et stykke
håndsæbe til syv kroner og betalte med lutter 25-ører og 50-ører.

-"Nå, præsten har nok tømt kirkebøssen!", bemærkede swampe_arnerne vittigt.
-"Kan I da kende Jeres bidrag?", svarede præsten.

NatMaden

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 06-10-04 06:47

læst i eb.dk
En 67-årig rumæner spænede forleden udenfor midt om natten for at tage livet af en larmende kylling, som forstyrrede ham i sin søvn.

Rumæneren, Constantin Mocanu, havde ingen tøj på, men var til gengæld bevæbnet med en økse. Han tog resolut fat i kyllingen for at halshugge den, i stedet ramte han sit lem.

Desværre stod hans hund ved siden af. Den åd lemmet, inden ejermanden kunne nå at reagere, skriver Reuters.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 06-10-04 08:07

Øv da. Ja så kunne man godt bruge nogle euforiserende swampe til at tage det værste

Men Swampe(arme) > tror du ikke du ramte den med RoundUp i sommers, da du fjernede ukrudt for at gøre plads til lidt flere swampe?

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 06-10-04 08:49

Jeg vil gerne lige tilføje at selvom nogle piger siger at det ikke er
størrelsen det kommer an på, så siger de det bare for at være venlige. Der er da ikke noget mere latterligt end en lille pik som knap nok kan stikke hovedet indenfor....

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 06-10-04 09:05

Sikke et sprog nullerbullerdullerkullermullertullerpige... Får jeg ikke snart et svar på om det med den tvdk2 jingle du sagde bare er noget du tror eller noget du rent faktisk ved??!?!

Mvh

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 06-10-04 09:08

Det er da noget jeg ved ellers ville jeg selvfølgelig ikke skrive det...

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 06-10-04 16:49

Nullerbullerpige: HVORFRA VED DU DET? , FOR H...... HVAD ER DIN KILDE? DET ER DERFOR JEG BLIVER VED MED AT SPØRGE!!!! Man kan ikke bare slynge sådan noget ud uden at begrunde det!!! Hvordan kan jeg være sikker på det passer??

Mvh

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-10-04 17:07

Nullerbullerpigen har faktisk ret. Tro det eller ej, men en tissetrold kan faktisk godt blive for lille. Jeg fatter ikke hvordan mænd kan bilde sig selv ind, at render de rundt med 5 cm så er det ganske normalt - det kaldes for selvbedrag

Citat
Svampen_Arne med en meget lille tissemand, kommer op til sin læge for at blive undersøgt. Da svampen smider bukserne, kommer lægen til at grine så meget af den lille 'mand', at han falder om på sofaen. Ja, ja, siger Svampen, du kan sagtens grine, men så hævet har den sq været i 14 dage nu.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-10-04 17:38

Glemte lige, at 5 cm er okay, hvis man kun skal tisse med den

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-10-04 19:35

Jamen for faen da, de kan jo ikke bare sådan gøre for at den er for lille,
Og det er vel ikke sjovt for sådan en mand at føle sig som en cocktailpølse i en elevatorskakt, hvis de yderligere skal lide den tort at blive latterliggjort

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-10-04 20:50

tissetrold??? Har vist været for længe væk fra Århus!! Er det såen en der blir væk "Uæh mellm bloggerne"?

Kommentar
Fra : arne.jacobsen

Dato : 06-10-04 21:44

Det klør af helvede til nu.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-10-04 22:07

Arne, dit problem er ikke 'stort' (fnis) med mindre nedenstående er noget du ofte hører når du er intim berøring med en kvinde

1. jeg har røget joints der er tykker end den der.
2. nåååårh, hvor er den sød.
3. hmm, skal vi nøjes med at kæle?
4. ved du godt at man kan opereres for den slags?
5. få den til at danse for mig.
6. må jeg male en smiley på den?
7. wow, og dine fødder er ellers ret store.
8. det er ok, vi finder ud af det alligevel.
9. åhh nej, jeg fik pludselig hovedpine.
10. (fnis og peg)
11. må jeg være ærlig over for dig?
12. piver den hvis jeg klemmer den?
13. nå det er derfor du har den bil.
14. måske vokser den hvis vi vander den.
15. hvorfor straffer gud mig?
16. i det mindste vil det her være hurtigt overstået.
17. det er første gang jeg har set en, der ser sådan ud.
18. er den aldrig blevet brugt?
19. men den virker alligevel, ikke?
20. måske ser den beder ud i sollys.
21. skal vi ikke bare springe direkte til smøgerne?
22. øhhh, fryser du?
23. hvis du nu drikker mig rigtig fuld først, så vil jeg overveje det.
24. tryller du den snart frem?
25. hvad er det?
26. nå, men det er da godt, at du er god til så meget andet.
27. følger der en pumpe med?
28. nå det er derfor man bør dømme folk på deres personlighed.
29. hvor er den?
30. så er det godt jeg tog en ekstra med.

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 07-10-04 00:51

ha ha

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-10-04 03:42

Der holder jeg med 'tvillingerne' HA HA

arne.jacobsen -> vask den ikke fra nu af, så vil den snart blive stor,
i katagorien "Store lugtgener"

SA går til lægen og siger:
- Du er nødt til at hjælpe mig. Min penis er orange.
Lægen tænker lidt over det og beder SA smide bukserne.
SA's penis ER orange.
Lægen siger:
- Det er meget mærkeligt. Men nogle gange kan det skyldes stress.
For at finde årsagen begynder lægen at udspørge SA.
Hvordan har du det på arbejdet?
SA svarer at han blev fyret for 6 uger siden.
Lægen siger at det må være årsagen til stress.
SA benægter det:
- Nej. Chefen var et rigtigt røvhul, jeg havde 20-30 timer overarbejde hver uge,
og jeg havde ingen indflydelse på mit arbejde.
Jeg har fundet et nyt arbejde hvor jeg kan bestemme min arbejdstid selv,
får det dobbelte i løn og chefen er rigtig flink.
Lægen konkluderer at det ikke aligevel kunne være årsagen til stress.
Lægen spørger så:
- Hvordan er dit hjemmeliv?
SA svarer:
- Tja, jeg blev skilt for 8 måneder siden.
Lægen siger at det må være årsagen til stress.
SA benægter det :
- Nej, i årevis var det eneste jeg hørte ævl og beklagelser. Jeg er glad for at jeg slap af med den gamle sæk.
Lægen tænker sig om i et par minutter.
Lægen spørger:
- Har du nogle hobbies eller et socialt liv?
SA svarer:
- Nej ikke rigtig. Det fleste aftener sidder jeg derhjemme og ser pornofilm og spiser osterejer.

Klassen sidder midt i en regnetime da lærerinden spørger:
"Hvis der sidder fem krager på et hegn, og man skyder den ene med en riffel,
hvor mange er der så tilbage..?"
Lille Johnny rækker ivrigt fingeren i vejret......
"Ja, lille Johnny?"
"Der er ingen, for de flyver så snart de hører skuddet.."
"Nej det er ikke rigtigt" siger lærerinden smilende, "der er selvfølgelig fire tilbage, men jeg kan godt lide din tankegang.."

"Okay" siger lille Johnny.."Så har jeg en opgave til dig..!"
"Der sidder 3 damer på en bænk, med hver sin isvaffel-
Den første slikker lige så forsigtigt på siderne af isen-
Den anden stikker hele isen ind i munden og suger på vaflen-
Den sidste bider isklumpen af i et hug..."
Lille Johnny ser på lærerinden...."Hvem af de 3 er gift..??"
Lærerinden lettere blussende... "Øøeh, jeg tror det er nr 2....?"

"NEJ!!" Griner lille Johnny. "Det er selvfølgelig hende der har ring på....
men jeg kan godt lide din tankegang...."

Kommentar
Fra : arne.jacobsen

Dato : 07-10-04 10:55

Claraogsigne hva siger du ...HA HA til ???????
er det til det her pointluderi du deltager med du selv finder grinern ?
http://www.kandu.dk/dk/spg/36438
http://www.kandu.dk/dk/spg/50639

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-10-04 22:34

??? hvem er arne nu ????

Kommentar
Fra : arne.jacobsen

Dato : 07-10-04 22:46

natmadens far

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-10-04 23:01

nada, for min far er sød

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-10-04 23:05

dear little willy
hvis din ip blive spærret af kandu,
syntes du så ikke at det er synd at det går ud over dine medindlagte, på anstalten.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-10-04 23:14

tror jeg har set dig i en film om en rar storvesir,
er der ikke dig der er iznogod

Kommentar
Fra : berritblom

Dato : 14-10-04 19:31

Køb en dildo og brug mund. Dildo og pik på én gang er dejligt. Det eneste problem her er din mangel på fantasi.

Kommentar
Fra : arne.jacobsen

Dato : 14-10-04 22:55

Hej berit

Kan du ikke forklare mig hvordan jeg skal bruge dildo og munden, skal jeg putte dildoen ind i munden eller hva, jeg har nemlig en sexuel erfaring fordi min pik er så lille.

En bekymret Arne.jacobsen

Kommentar
Fra : berritblom

Dato : 14-10-04 23:37

du mangler fantasi min ven. se her 8 cm pik + 12 cm dildo giver ialt ?? længdemål, breddemål må du selv regne på.. oralsex er en smagssag..

Kommentar
Fra : arne.jacobsen

Dato : 15-10-04 08:56

Hej Berit !

Kunne du ikke komme med lidt flere hints, og nu snakker du om oralsex hvad er det ?

Forvirret Arne

Kommentar
Fra : arne.jacobsen

Dato : 23-10-04 23:35

Den er godt nok bette, når jeg har været i bad .-(

AJ

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 24-10-04 10:38

Prøv med lidt varmere vand

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 27-10-04 07:12

skal dette spørgsmål ikke lukkes??

Kommentar
Fra : arne.jacobsen

Dato : 27-10-04 09:04

Syns ikke rigtig jeg har fået et brugbart svar, så derfor er det ikke lukket.
AJ

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 27-10-04 19:59

Ok stakkels AJ - du kunne jo købe en strap-on...
... så kan du også selv vælge hvad farve den skal være, HAHA

Kommentar
Fra : arne.jacobsen

Dato : 27-10-04 23:09

hva er nu en strap-on ???

AJ

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 28-10-04 10:58

http://www.0nline-sexshoppen.dk/hylstre.htm

Vælg selv om den skal være hudfarvet eller sort

Kommentar
Fra : arne.jacobsen

Dato : 28-10-04 12:01

Hvilken farve foretrækker du

AJ

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 28-10-04 12:57

IDIOT!

Kommentar
Fra : arne.jacobsen

Dato : 28-10-04 13:28

Det sker somme tider at et svar fortæller ALT om en person

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 28-10-04 17:32

Ja du siger noget.

Jeg ved det ikke helt AJ - hvis du nu var afrikaner ville det måske se meget fancy ud med en hudfarvet?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-10-04 03:17

Er nogen afrikanere ikke hudfavet ???
Sæl er jeg 176 høj, og derved vel en lille kæmpe.
Jeg kunne tænke mig at bo under vandet, besøge jordens indre,
se en bæver med sutsko, hoppe op og flyve frit som en fugl.
Ingen af delene vil lykkedes, og det har jeg lært at leve med.
En lille pik er vel bare en stor tissetrold.
Længere er den ikke

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-11-04 00:45

Sikken du dog er gået i stå AJ
Sidder den fast i støvsugeren.
eller leger du seriøs i andre tårde,
så vil jeg da gerne henvise hertil.

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 24-11-04 07:00

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-11-04 19:23

Æv nullerbullerpige

Hvorfor sove, når der er natmad

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 27-11-04 18:36

Hov hov natmaden. Hvordan laver du din yndige julesmiley?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-11-04 19:06

[ + jul + ]
ellers se http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20 der finder du dem alle

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 22-12-04 06:43

Kommentar
Fra : tblaabjerg

Dato : 01-04-05 21:59

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-04-05 01:03

Time out AJ is gone.
En fornuftig ting er at fjerne fluebenet.
Hyg Jer,

Men Jeg giver da Nullerbuller ret.