/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Word 2000 ??
Fra : Surf
Vist : 309 gange
43 point
Dato : 19-07-02 16:15

nogen gange når jeg vil åben et document i word kommer beskeden om skabalonen normal.dot frem og det er skide irrenteret og træls at den bare dukker op når man vil åben et document

så mit spørgesmål er
hvordan fået man den besked til at holde op med at kommer frem så man kan åben et document på normal vis uden at den dukke op igen altså den besked om normal.dot

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 19-07-02 19:58

Hvad er det for en besked ?

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 19-07-02 23:20

jeg kan ikke lige huske den men det er om normal.dot skabelonen (staves det vist nok) som som det her "der er ændreringer i skabelonen normal.dot" og så er der 3 knaper som er ja nej annuler men det er når jeg lukket den og det er skide træls
kan ikke lige huske den når man åben et document eller word 2000 doe den sags skyld
håber det er nok

Kommentar
Fra : dk

Dato : 19-07-02 23:27

Hej Surf

tjek om du har fået sat et fluenben under indstillinger
i word....
åbn word klik på funktioner > indstillinger > gem
fjern flueben hvor der står " spørg, om normal dot skal gemmes."

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 20-07-02 01:45

den var fjernet så hvad nu

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 20-07-02 03:16

Hej surf

Har du prøvet at løse problemet ved simpelthen at geninstallere Word 2000? Ellers vil jeg foreslå, at du prøver det.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 20-07-02 04:45

Hej igen Surf

Hvis du vælger at geninstallere, så foretag endelig en fuldstændig geninstallation: Fjern først Word 2000 fra computeren - og smæk så cd´en i og installer det igen. Ellers risikerer du bare, at de gamle indstillinger bibeholdes.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 23-07-02 00:59

Hej Surf

Har du fået løst dit problem - eller har du det stadigvæk? I så fald må du lige gøre opmærksom på det. Ellers kommer du næppe videre med dette spørgsmål.

De bedste hilsner
Rellom

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 04-11-06 08:48

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål