/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
CS Hjælp plz
Fra : chahin
Vist : 241 gange
100 point
Dato : 05-10-04 19:53

Hej..

når jeg jeg skal ind i cs, kommer der en sort baggrund med en firkant som siger et eller andet noget med at den er (OUT of Rabge).

hjælp plz

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 05-10-04 20:10

jeg mener

attention
Out of range
H:95.2khz V:60.0hz

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 05-10-04 20:29

det er noget med at din mhz eller ¨å er det dit grafik kort.. er ikke sikker men der er andre eksperter som kan hjælpe dig her inde

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 05-10-04 20:44

ok.. men nu har jeg spillet cs i ca. 2 år, det er også første gang det her sker. :(

Hjælp please.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-10-04 21:06

Du har sat din opløsning i spillet for højt i forhold til hvad din skærm kan klare!

Kommentar
Fra : dikas

Dato : 05-10-04 21:11

Du har sat din opløsning i spillet for højt.
Hvis Du Vil have dit spil til at virke så skal du bruge en af dine andre brugere til det.
Altså gå ind i en anden bruger F.eks. Gest og spil det der så virker det
Hilsen Mikkel Håber Det virker

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 05-10-04 21:23

det kan jeg ikke.. jeg har 3 e-mail's, også har jeg prøvet med alle 3, og det virker ikke :(

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 05-10-04 22:42

Afinstallere dit cs, installere det igen, så skulle du gerne havde resættet din cs opløsning.

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 06-10-04 10:02

det har jeg gjorte 2 gange, og det virker ikke

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-05 12:23

Fik du løst dit problem så accepter venligst et svar!