/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Simms wadejakke
Fra : holmus
Vist : 607 gange
200 point
Dato : 05-10-04 19:51

Hej jeg har et forfængeligt problem og håber at der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg er meget interesseret i at købe en Simms Classic Guide wadejakke, ikke i farven forest green, men i farven khaki. Jeg har forhørt mig hos Korsholm og de forhandler ikke farven længere, men hvor kan man så købe den henne? Jeg ved godt farven er udgået, men hvis der er nogen som ved noget må de gerne give lyd fra sig.

Accepteret svar
Fra : camelshit

Modtaget 200 point
Dato : 23-10-04 19:12

Hej holmus.
Jeg tror du måske kan finde den hos Bonnie dyrecenter i Holstebro, der er de gode til at skaffe mange ting der er udgået.

Godkendelse af svar
Fra : holmus

Dato : 05-01-05 15:06

Fandt ud af det selv....