/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
E-mail
Fra : vesterbo
Vist : 429 gange
50 point
Dato : 05-10-04 19:02

Hej

Er det muligt at sende en mail til folk, efter at et spørgsmål f.eks. er lukket, altså findes der et sted, hvor man kan finde medlemmernes mailadresse?

Hilsen
vesterbo

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 05-10-04 19:04

man kan ikke finde deres mail add, men du kan godt skrive i et lukket spørgsmål, og så får de implicerede en mail. og så kan de læse hvad du skriver hvis du/de gider købe svaret-

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-10-04 19:08

Ja. Hvis du kan få lokket deres mail-adresse ud af dem. Ellers ikke.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 60 point
Dato : 05-10-04 19:11

Der er også den mulighed, at man kan åbne et nyt spørgsmål der er rettet til den person man vil skrive til, og så kan man linke til det omtalte spørgsmål der fra.
For der er ingen steder du kan finde mailadresserne medmindre folk selv vil oplyse den.
For det ville helt sikkert blive misbrugt til diverse chikanerier.

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-10-04 19:12

Du kan jo som xyzzygy skriver evt. købe dig til et lukket spørgsmål. Så kan du selv lægge din e-mail. Men du har det sikkert, som de fleste, det er ikke en adr. som man umiddelbar vil offentliggøre.

Hvis du bare vil svare på et lukket spørgsmål, ja så koster det jo bare point.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 19:33

Min emil ...står i min profil

Det rimer !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-10-04 19:58

vesterbo - ikke alle vil opgive deres e-mail her på Kandu. Det er måske heller ikke klogt at gøre.
Vil man maile sammen anonymt kan en nyoprettet hotmail benyttes www.msn.dk
Men som der er sagt så vil spørgeren altid få en mail selvom spørgsmålet er lukket.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 20:04

emesen = MSN

Får du penge får det her eme ?

JEG bruger hverken ICQ, MSN,...eller andre P2P complianter

JEG har så rigeligt i mig Sææææææææl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-10-04 20:16

Aktieafkastet holder sig nogenlunde støt på mine MSN'er.
www.msn.dk er ikke absolut P2P men bare vejen til blabla@hotmail.com
eller blabla@msn.com
Bluemail.dk (ej P2P) kan også bruges.
jeg kan ikke flere uden ad.

PS. Skype bruger jeg i stedet for telefonen til laaaaaang snak

Godkendelse af svar
Fra : vesterbo

Dato : 05-10-04 20:53

Tak for svaret dova.

Jeg har ikke været så meget her på kandu.dk, så jeg har selvfølgelig nogle generelle spørgsmål.

Venlig hilsen
Vesterbo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 21:13

vesterbo -> Undskyld

Jeg overså lige du er 'ny' her :

Citat
Velkommen til kandu.dk

Vejen til en hurtig løsning, gennem bruger til bruger hjælp, danske nyhedsgrupper, kurser og vidensdeling.

Velkommen til !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 05-10-04 21:30

Hej Molokyle

Tusind tak for din velkomst. Det ender vel med, at jeg finder ud af at finde rundt her på sitet.

Hilsen
Vesterbo

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-10-04 21:30

molo

Hvad mener du med ny her på kandu?

vesterbo har været bruger siden

Citat
vesterbo (Almindelig Bruger)

Navn Værdi

Medlemsnummer 36362
Brugernavn vesterbo

Medlemsstatus

Status Værdi

Første login 19.09.2002

Det var da både før din og min tid

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 21:55

ans -> Selvom man er gammel kan man godt være 'ny' ...i 'gamet'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 05-10-04 21:59

ans

Ja, jeg har været bruger i lang tid, men har ikke været på siden i meget lang tid, så jeg er ikke inde i de praktiske ting. Håber, at det forklarer, hvorfor jeg betragter mig som ny her.

Hilsen
Vesterbo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 22:04

Jeg forstår dig godt vesterbo. Du har min sympati. Det ka' sgu også være svært at finde rundt i etiketten, både hér på kandu.dk og i almindelighed : http://www.putergeek.com/email/ ...for nogen ,-)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 05-10-04 22:16

Hej Molokyle

Du har helt ret.

I øjeblikket er jeg ved at finde ud af, hvor jeg skal stille det spørgsmål, som jeg egentlig gik ind på siden her for at stille. Selvom man er "ny", vil man jo helst ikke falde for meget igennem. Jeg synes, at det er rart, at der findes et sted som dette, hvor man kan spørge om alt muligt.

Hilsen
Vesterbo

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-10-04 22:20

Molo har ret i, at det kan være svært at finde rundt i etiketten. Det ved han alt om

Spøg til side, så velkommen til kandu.

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 05-10-04 22:43

Tak for velkomsten ans.

Hilsen
Vesterbo