/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
gratis templates
Fra : Tompe_10
Vist : 450 gange
100 point
Dato : 05-10-04 18:51

ok jeg skal bare bruge en side hvor jeg kan downloade nogle gratis templates til min web side

det er en side om rollespil så det skal nok ikke være såden nogle nye flash...:)

Kommentar
Fra : na12

Dato : 05-10-04 18:54

brug frontpage fra microsoft der er masser af eksempler, og den kan også selv læg det ud på dit webhotal.

Accepteret svar
Fra : Steffansteffan

Modtaget 110 point
Dato : 05-10-04 18:55

Her er en side med rigtig mange:
http://www.freelayouts.com/

eller kig her:
http://www.altergratis.dk/aeg/browse.php?cat=64

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-10-04 19:06

Her er også en side på dansk med templates. http://www.gratisdesign.dk/templates/Templates.asp?Page=1

God fornøjelse

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-10-04 19:10

Hov, havde ikke set er mit link er inde i det ene af Steffansteffan's link.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 05-10-04 22:39

Fundet det du skulle bruge, skal jeg finde flere sider til dig?

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 06-10-04 12:27

jeg er ked af det men jeg kan ik rigtigt finde noget som jeg egentlig kan bruge i skal jo lidt tænke på det er i middelalderen så det skal ligesom være noget der passer til det...!

kom til at tænke på om der er nogen af jer der kan lave en tamplate til mig.. er der det...?

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 06-10-04 13:23

Tompe_10 på de jeg linker til der er der over 550 gratis skabeloner. der skulle være nok og kigge på, har du kigget alle sammen igennem efter om der er noget du kan bruge?

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 06-10-04 13:25

Her er også en 2-300 Stykker du kan kigge igennem. de er også gratis.
http://www.free-templates-layouts.com/popular.php

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 06-10-04 17:16

jeg ved det men jeg kan sku ik finde noget soom virkelig passer in når det skal være en side med live rollespil... desværre

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 06-10-04 19:35

SÅ er der jo ikke andet for at du må tilpasse et desig du finder efter det. Kan ikke rigtig se andre uveje, desværre.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-10-04 22:43

Jeg må sige at der sikkert kun er en vej Tompe_10, det er at lave siden selv. Når det skal være så specielt så tror jeg ikke du finder den i gratis templates og slet ikke en du vil være tilfreds med.

//bentjuul

Kommentar
Fra : me67

Dato : 07-10-04 14:25

Her er et link til en side med en masse templates hvor de bla. er indelt efter kategorier - det var måske en løsning.

http://www.freelayouts.com/templates/display/templates/

Venligst ME67

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 07-10-04 14:29

Øhh me67 kig lige det øverste links :D

Kommentar
Fra : me67

Dato : 07-10-04 14:32

Det må du undskylde - det havde jeg overset

Venligst ME67

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 07-10-04 14:34

Det gør ikke noget det er jo en ok sdie må man side, for dem der ikke har tid til og lave et design selv :) har brugt den meget i min tid, men gør det ikke mere.

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 09-10-04 13:38

jo de er der få jeg godt kan bruge men menuen der er der nogle sider som jeg kan bruge og nogle som jeg ik kan bruge...
og jeg kan jo ik lave en selv som passer til siden...:(

jeg spørger lige igen er der ik en af jer der gerne vil lave en til mig...?

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 09-10-04 13:40

Tompe_10 det skal du ikke regne med kun for point. desværre.

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 09-10-04 15:54

Ér der noge af jer der kan komme på noget jeg kan gøre til gængæld så....?

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 09-10-04 15:58

Prøv og spørge på http://www.hol.dk det er ofte der er nogle der gider.

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 23-10-04 13:42

Ok jeg har selv fået lavet en nu som virker fint
tak for de mange svar de var gode nok men desværre ik bare lige vad jeg skal bruge

prøv at tjek min side www.freewebs.com/orkendk om 3 dage vil den hedde www.orken.tk

Godkendelse af svar
Fra : Tompe_10

Dato : 23-10-04 13:45

Tak for svaret Steffansteffan.