/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
lydkort giver ik lyd
Fra : tronddk
Vist : 502 gange
20 point
Dato : 05-10-04 18:42

jeg har et lydkort jeg har haft i over et år nu man da jeg starter min com op idag og da jeg vel høre noget musik skriver den bad directsound driver please install proper drivers or select another device in confuguration error code: 88780078 det siger den vær gang jeg prøver at starte noget lyd nogle der kan se fejlen eller skal jeg tage min com over til ham jeg købte den af og klage over at den ikke giver lyd eller skal jeg bare smække nogle ny... driver ind på min com hvis det bare er en opdat... hva side skal jeg så hente dem henne ( ved ikke vad mit lydkort hedder)

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 05-10-04 18:45

ups overskriften på den der adv.... er directsound output v2.2.10 error

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 05-10-04 18:46

Prøvet og installere dine sound drivere fra din bundkort cd der følger med computeren.
Dit lydkort har din egen cd hvis det ikke er onboard, hvis det er onborad ligger den på din bundkort cd.

Accepteret svar
Fra : na12

Modtaget 30 point
Dato : 05-10-04 18:58

det er sandsynligvis et spy program der driller, jeg har fået at vide af microsoft suport, at der er et program der heder spybot som du kan downloade på www.download.com det er gratis og har hjælpet mange problemmer af fra min computer. og det er nemt.

mvh. na12

Kommentar
Fra : larsfrohn

Dato : 06-10-04 08:37

Hej Tronddk

Mit gæt er at du har Windowx XP, og at du har opdateret systemet enten med sP 2 eller med nogen senere drivere. Jeg havde samme problem med SoundMax lydkortet, pludselig efter en Windows opdt. i august, skulle der hentes nye drivere til dette lydkort.

Hvis det er Windows som er skurken, så plejer driverne at ligge på Windows Update, og kan hentes ned - ikke som nødvendige drivere - men som extra drivere/hardware opdatering.

Lars

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 08-10-04 13:58

Tak for svaret na12.