/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Sims - makin magic på dansk ????
Fra : U_J
Vist : 421 gange
200 point
Dato : 05-10-04 18:18

Hej

Vi har købt forskellige cd'er med The Sims over tid, og det nyeste er så Makin Magic, men efter at vi har installeret det ,er alt hvad der foregår blevet på engelsk. Det er vores datter på 9 år ikke helt tilfreds med, så er der nogen, der kan hjælpe os med at få ændret sproget, så det igen kører på dansk.

Hilsen U_J

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 05-10-04 18:40

Har i valgt Dansk under installationen og under Options i spillet?

Kommentar
Fra : U_J

Dato : 05-10-04 22:26

Jeg har prøvet at geninstallere spillet, men synes ikke rigtig, at der nogen steder, hvor man kan vælge sprog. I spillet ???? hvor er options, det er som sagt min datter, der spiller, og jeg kender desværre ikke så meget til at bevæge mig rundt inde i spillet.

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 05-10-04 22:46

Der skulle når man starter spillet op, meget gerne være en menu/knap der hedder noget med Options. Hvis det står på engelsk.
Altså hovedmenuen.

Kommentar
Fra : U_J

Dato : 06-10-04 08:43

Der er 5 knapper: Play, Visit www...., More Sim Games, More Information (Electronic registration, Technical help, readme og reinstall) og Exit. Jeg har været i teknisk hjælp, hvor jeg søgte på language, men uden resultat.

Kommentar
Fra : lasseogmads

Dato : 17-01-06 15:18

ved ikke