/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Trænger til forkælelse
Fra : henrikkroejgaard
Vist : 628 gange
250 point
Dato : 05-10-04 15:52

Konen og jeg trænger til at forkæle os selv. Vi har tre dage i uge 45som vi tænkte kunne bruges. Vi har overvejet noget kurophold eller lign.

Udlover derfor en dusør på 250 point til den som kan anbefale et sted, hvor vi kan blive forkælet. Det skal højst koste 3.000 kr. for de tre dage.Pointene gives til den person som anbefaler det sted som vi vælger.Stedet SKAL være beliggende i Danmark og helst på Fyn el. Jylland.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 05-10-04 17:09

www.larsenhotel.dk

RING EVT. TIL KONTORET PÅ 3964 4680

Tal med Jette, hun kan finde stedet til jer

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 05-10-04 17:19

En tur på højskole?
Højskolerne har masser af korte kursus!
Højskælernes hus, kan fortællr dig om forskellige kursus på landets højskoler Tlf. nr 33364040
Du kan finde hjemmesider på "google" søgeord højskoler

Kommentar
Fra : ahj

Dato : 05-10-04 17:52

Prøv www.danparcs.dk har ikke selv været der, men har fået fortalt om hvor praktfuldt der er når man vil forkæles. Man kan selv bestille til og fra hvilken måde man vil forkæles på. Ligger i Jylland og er så vidt jeg ved ret billigt.

Accepteret svar
Fra : qfha

Modtaget 250 point
Dato : 05-10-04 19:53
Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 05-10-04 20:58

hvad med et slotsophold:
http://www.royalclassic.dk/index.php?id=233&no_cache=1
har selv prøvet det i nordjylland - man føler sig sq næsten som Jeppe i baronens seng.
der er flere prisniveuer at vælge imellem.
mvh og god ferie
ahtn.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 21:17

Ingen vej uden om : http://www.naturcenterfosdalen.dk/

F.eks. : http://www.fosdalhus.dk/default.asp?kategori1=1a&id0=2

Danmarks skønneste og mest storslåede natur i alle årstider

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 06-10-04 07:38

ahtn

I forbindelse med slotsophold (dit link) er der faktisk yderligere penge at spare ved at bokke opholdet gennem www.larsenhotel.dk

Godkendelse af svar
Fra : henrikkroejgaard

Dato : 06-10-04 21:19

Tak for alle de gode bud. Vinderen blev qfha for det glimrende bud på kommandørgården. Det har lige hvad vi har brug for og til en rimelig penge.

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 06-10-04 21:59

Selv tak, og rigtig god tur.