/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til Mango
Fra : svampearne
Vist : 533 gange
50 point
Dato : 05-10-04 10:23

Hey Mango !

Jeg er himmelhenrykt over dit tips
http://www.kandu.dk/dk/tip/9231

Se man kan stadig lære noget her på kandu WAUW

Jeg syntes det er et godt tips så du skal lige ha lidt ekstra med i kurven.
Kærlig Hilsen SA

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 60 point
Dato : 05-10-04 10:38

Sådan skal et keyboard se ud:

http://www.ellebyes.dk/avis.htm

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-10-04 10:59

Svampearne det tip var et udtryk for humor og det er da ikk' så ring' endda! (kender din ironi)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-10-04 10:59

Flot ellebye flot.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-10-04 11:08

ellebye

Er det dit tastatur

Her går en anden en næsten i panik hvis der bare kommer en fluelort på tasterne

mvh dova

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 05-10-04 11:13

dova, ikke helt, men der er visse lighedspunkter.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 11:17
Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-10-04 11:39

Fy for den lede da..yarkk

Svamp...ja det er fint!!

Du har en fin form for ironi..Yarkk

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 05-10-04 11:43

Og hvis du vil vide noget om en Tusindfryd's indvirkning på den verdenspolitiske situation (under hensyntagen til mængden af flødeis og vandtemperaturen) så er det mig du skal have fat i
Velkommen til......

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-10-04 11:49

hansen det synes jeg lyder yderst interessant..kan du fortælle lidt om det?

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 05-10-04 11:49

Oooooppps, den forkerte tråd........

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-10-04 11:52

ha ha ja det tænkte jeg nok *FASAG* det var i tråden om lana ikke?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-10-04 11:53

Det er farligt at være med på en kigger hansen9

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 05-10-04 11:57

Jo, det var til Lana. Det kunne jo godt være hun ville høre om andet end <forbudt ord>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-10-04 12:08

uden tvivl hansen...gu ve hvordan det er at blive ignoreret ..han må sgu da løbe træt i det før eller siden! o

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 12:46

mango -> Han ??? ...hvem siger den ikke er en hun ..et barn ...eller et dyr ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 05-10-04 12:52

Er umættelig *SXMF*

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-10-04 12:57

nååeh "den" er til S/M oki..så forstår jeg bedre, at "den" elsker at blive ydmyget så meget !

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 05-10-04 13:27

--Så så så Molokykelikyy, , pas nu på du ikke kommer til at blande dig, det har du jo sagt du ikke vil, - du er jo pacifist og tolerant, det har du jo profileret dig med mange gange ik!? SA siger jo bare sin mening -og det har SA lov til.

MVH Mulberry -nu som

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-10-04 13:35

Selectiv pascifist?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 14:07

mulberry -> Noget du i hvert fald ikke skal er, at fortælle mig; hvad jeg skal blande mig i eller hvad jeg skal blande mig udenom

Jeg tilkendegav blot på en humoristisk måde tvivlen, for at anskueliggøre; man ikke kan slutte hvem der er hvad mht. køn eller hvem der er hvem, hvordan eller hvorledes, når det kommer til andre specifikke/unikke egenskaber der vedrører mennesket/eksistensen bag profilnavnet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 14:14

BjarneD -> Dig vender jeg tilbage til, når jeg har hængt tøj til tørre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 05-10-04 15:10

Mango
Allerallerførst er jeg IKKE nogen den.
Hvorledes du af min tekst kan udlede jeg er til S/M, det må guderne vide.
Hvori består min ydmygelse så meget ?????????????

En anden gang skal du nok spørge ind inden du danner nogle teorier.TAK

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 15:31

Nu har jeg ikke engang tid til Bj-arne-D

Hvor trist

..men jeg ska' altså til DEMO : http://www.kandu.dk/dk/tip/9233

Hvis der kommer billeder derfra på tv (..Molo : Din gamle medie luder !!! ), så er jeg ham med den vissengrønne Australsk lignende Fiske-/Jagthat ACG fra Nike, med plads til 8 Underberg bagpå. Klædt i diskrete (..jeg ska' for Guds skyld ikke blive gendkendt ) samme grågrønne farver

Ta' dén...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 15:32

Ps. </BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-10-04 15:55

Vi når det nok Molo. Jeg har ingen umiddelbare planer om, at desertere fra Kandu, men jeg klipper lige lidt hæk ind imellem.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 19:27

Vi har sejret ad helvede til

..eller noget ?

</B#VA¤RchRistianma>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-10-04 19:35

Molo
Livet er hårdt.
Keldd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 19:44

Keldd -> ...men ...uretfærdigt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-10-04 19:53

Molo.Helt sikkert,jeg har heller ikke en klink.
Jeg synes sidst på måneden,kommer hurtigere og hurtigere.
Keldd

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-10-04 22:36

Svampearne *LOL* nååh man kunne komme ind under svampeskallen på dig..det var da rart!!
Og hvordan jeg kom til den konklution at du var til S/M var dit tidligere indlæg, hvor du skrev: Jeg er umættelig!!SXMF

Og så legede jeg lidt med tanken he he..men nu må du ikke hidse dig op lille svampearne thi det er ikke godt for dig lille ven !!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-10-04 22:51

Hej Keldd
Jeg er da ked af at høre, at du er "flad". Er det fordi jeg rendte med de millioner du havde håbet på i lørdags

Gu gjorde jeg ej - omkring 80,- ku' det blive til.

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-10-04 10:22

dova,
arh,jeg klarer den nok liiige,men det var ikke mig der fik fat i hovedgevinsten,
og jeg køber aldrig ALDRIG en lottokupon mere.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-10-04 10:27

..ind til næste gang, der er drømme du gerne vil have opfyldt

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-10-04 10:33

Bjarne,det er jo det der humlen i livet,hvis jeg vandt de 35mill.ville jeg selfølgelig give dem til almennyttige forhold,
det er da klart,for hvis jeg beholdt dem ville mine drømme jo forsvinde,da jeg i så fald kunne realisere mine drømme,
og mine drømme vil jeg gerne beholde at du bare ved det,ha ha ha
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-10-04 10:37

Jeg er sgu lige blevet blanket af : 702 kr. til flad plastfyldning af molar i undermund + 1452 kr. til dobb. plastfyldn. i molar i overmund = 2154 kr. Så nu har jeg 2625 - 2154 = 471 kr. at leve for i denne måned
På positiv siden hører : Nedslag i prisen 1 stk. bedøvelse = 192 kr.
..men vigtigst af alt; ingen tandpine

Jeg må ud at lave noget 'miljørigtigt' arbejde ...som det hedder på Ama'r

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-10-04 10:54

molo,
bare det ikke gør ondt,så blæse være med pengene,øh så`n da.
Hilsen
Keldd.
Liberale erhverv som,tandlæger,ejendomsmæglere,advokater(mindsteløn 1640kr.i timen) dyrlæger m.m.
vil blive på arbejdernes vilkår,når revolutionen kommer.
Rød Front.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-10-04 11:05

Tandlæger burde som alle andre praktiserende læger være gratis at konsultere. Det er de f.eks. i Grønland.

</RADIKAL SOCIALISTEN>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-10-04 11:40

Hej Molokyle
Godt at høre, at du er fri for tandpine.

Og det burde være gratis.

Ku' du i det mindste ikke have fået en lempelig afdragsordning, ca 10.- om måneden

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-10-04 11:51

Molo kan du ikke forklare en politisk interesseret, hvad en Radikal socialist er, når ordet radikal ikke er i ordet bogstavelige forstand (yderligtgående), men i din betydning for jeg tror da ikke, at du kalder dig selv for yderligtgående socialist selv om det kunne være relevant nok for en i din situation

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-10-04 15:58

Bj-arne-D (= nyt kælenavn ) ...i disse svampetider

Til ære for dig :

</SOCIAL RADIKAL>

Godkendelse af svar
Fra : svampearne

Dato : 08-10-04 08:57

Tak for svaret ellebye.