/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MSI-pakker
Fra : jensenil
Vist : 821 gange
180 point
Dato : 05-10-04 10:15

Jeg har prøvet at lave en msi-pakke i Wininstall som skal installere Adobe Photoshop, men når jeg anvender msi-filen får jeg følgende fejlmeddelelse:

Værdien Data kunne ikke skrives til nøglen
HKEY_CURRENT_USER\software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MousePoints2\CPC\Volume\{03471b31-06fa-11d9-b290-806d617269
Kontroller, at du har tilstrækkelig adgang til nøglen, eller kontakt supportteknikerne

Jeg håber at du kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : peace135

Dato : 08-10-04 19:59

Det betyder at den bruger der installere msi filen ikke har rettigheder til registrerings databasen.
Er det som administrator eller bruger du installere.

Kommentar
Fra : jensenil

Dato : 08-10-04 21:43

Jeg er logget ind som administrator. når jeg installere msi-pakker og har fuld kontrol.

Kommentar
Fra : peace135

Dato : 08-10-04 23:27

Den siger den fejl fordi den nøgle måske ikke findes hos den administrator du bruger men hos den bruger som har lavet msi.

Fordi når man laver en msi file tager man faktisk et billede at alt hvad programmet bruger og der var du så uheldige med at få en registreringsnøgle med der bliver slettet ligeså snart men skifter bruger.

Så jeg vil råde dig til at lave msi filen om og lade være med at bruge eller starte programmet så du ikke får lavet en nogle temperet filer eller registreringsnøgle

Kommentar
Fra : jensenil

Dato : 04-11-04 14:53

Jeg har prøvet at lave en ny msi-pakke. Nu kan jeg godt installere adobe photoshop men når jeg vil bruge photoshop får jeg følgende fejlmeddelelse:
Kunne ikke efterkomme dit ønske på grund af manglende eller ugyldig brugerinformation