/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Velkommen til Lana_F
Fra : natmaden
Vist : 413 gange
500 point
Dato : 05-10-04 07:58

Hej Lana_F
Velkommen på kandu, her får du det sikkert sjovt,
og jeg ved jo at du kan bidrage med meget viden.
Her har du en klat startspiont.
Brug dem nu fornuftigt.
Hilsen Natmaden.

Accepteret svar
Fra : Lana_F

Modtaget 510 point
Dato : 05-10-04 08:03

Tak skal du ha' ....min veennn!!!

Hilsen Lana

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 08:09

Nu kender jeg ikke denne Lana_F, men det skal da ikke forhindre mig i at ønske Lana_F velkommen på kandu.dk

Skæg ...OG ballade er her i hvert fald masser af !!!
..samt hjælp herfra til HTML, DHTML,(..nu snart også XHTML), CSS, Javascript, DOM, BOM, Pascal, hjemmesider, psykologi, politik, sexualitet, andet videnskab og hva' har vi ?

Derudover vil du hurtigt finde ud af, jeg er utroligt snakkesagelig, nærmest et sludrechartol, selvfed, selvsmagende, selvhævdende og går ikke ad vejen for at godt slagsmål på ord

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 08:12

Jeg glemte helt også at sige go'natmaden Hai ..din gamle båtnakke

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 08:39

Her er en af de besynderligheder man støder på her : http://www.kandu.dk/dk/spg/50774

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-10-04 09:01

Og Hej fra mig også..skal lige advare mod MOLO..han er ikke bare et sludrechatol..han snakker faktisk uafbrudt..og det er ikke løgn!! HE HE
Men han er også fuld af løgn, du får ham aldrig til at skændes...ok nu skriver han også slagsmål på ord..

Selvfed..!! Tjaaeh vel ikke mere end de fleste mænd *GG*og det gælder vist resten også

Venligst mango

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 09:15

Måske ikke ligefrem at skændes, men debattere, diskutere, plædere, udveksle, konstruere, citere, opremse, eksemplificere, verbalisere, disponere, samt en masse mere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 05-10-04 09:57

Hej Lana_F

Jeg vil også byde dig velkommen her på kandu Håber du får lige så meget glæde af sitet som vi andre......men pas på, man kan godt blive afhængig

Velkommen til dig

// Toupie

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 05-10-04 10:19

Hey lana_f hvis det er svampe du vil vide noget om så er det mig du skal ha fat i.
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 05-10-04 11:47

Og hvis du vil vide noget om en Tusindfryd's indvirkning på den verdenspolitiske situation (under hensyntagen til mængden af flødeis og vandtemperaturen) så er det mig du skal have fat i
Velkommen til......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 12:53

Tyske flytyper under Anden Verdenskrig?, Erkendelsesteori?, Implementation (..eller forsøg på samme) af kunstig intelligen vha. generiske algoritmer?, selvrefererende sætninger? : http://www.cut-the-knot.org/selfreference/index.shtml

Tjaeh... så spørger du bare nogle andre ..men får med garanti svaret fra mig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 12:55

Hmmm.... der manglede et s i intelligens, men sådan noget sker hele tiden. Jeg vil råde dig til ikke at rette sådant (...som jeg er i færd med nu) medmindre det decideret giver forståelsesproblemer.

...ellers ka' man sgu bli' ved

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-10-04 13:02

Skal lige sige , at jeg fortalte Lana_F , 'Spar' 'sø & hor'..... prøv kandu
for det er vist her 'det regner' ja hvorfor spilde sin tid på her&nu.!!
Arneswamp du har da vist spredt dine sporrer.
Se jeg holder mig. væk fra dig, så yd' lige den samme respekt,,,,,,, hold dig væk fra mig
nu laver du så lige et indlæg på '' og fjerner fluebenet og pufff 'du væk'
Spøg til side¨, du er vel den du er!!!!!!(men gør det nu bare alligevel)
Se her er en god fremtidig kandubruger, som kan sit kram.
jeg gætter at det blir' inden for netværk.
ellers må jeg jo indrømme at det var mig der lokkede Lana_F til,
Jeg har jo kendt hende siden skoletid (for et par år siden)
og som tiden går , håber jeg at hun tilgiver mig, at jeg lokkede hende.
SUM-SUM='' velkommen Lana_F.
Ps. Gæt hvem der fårr pointen..... Ha-Ha
Men Jeg er glad for jeres indlæg.
Mvh. en provokerende Natmad.(der må i seng nu(uden swamp(med en lille nedgroet negl)))

PPS. Molo din kyle,,,, jeg fanger dig (ikke) i innnerHTml...... ØØV
men hovedsagen er nu osse at,,,,, en proff , mere er kommet på kandu.
Desvære kan jeg jo ike gi' pointne til Toupie, men jeg syntes ellers at skriveindholdet, er som 99,9% føler
efter en lille tid på kandu

Vrøvl-Vrøvl, men det er vel også hvad der skal være plads til ,,,,,sometimes.
Jeg vil i seng nu, så hav en god dag.
Godnatmaden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 13:11

G'natmaden -> Du har oprettet en smalltalk tråd og så må du forvente at få valuta for pointene

Lana_F -> Som alm. nørd ser jeg frem til at lære mere om netværk

Smalltalk er ...smalltalk. I 'seriøse' tråde tilstræber jeg altid at forholde mig til problemet og mit hjælpe-gen træder stax i karakter. Man lærer altså også meget selv, ved blot at byde ind på en løsning af det aktuelle problem med et kvalificeret gæt. Dét er en af sidegevindsterne ved at deltage her. Vidensdeling

</VELKOMMEN>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-10-04 13:40

Jamen så velkommen til dig Lana_F

Og håber du ikke er inficeret med svamp nogen steder ( ups, det var jo det forbudte ord ), men det vil du helt sikkert lære mere om her på siderne.

mvh dova

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-10-04 14:49

dova jeg håber at hun blir forskånet,,, og dog
Molo du må sgu snart tage dig sammen, alle de gode link som du har leveret her på kanvi , gør min hyperlink helt overfyldt.
Skal vi ikk' snart lave en side,,, Molo's de bedste.
Og hvis at jeg ikke ville have valuta, så kunne jeg jo have lukket kl.08:03:04
Ser du, vi snakker på skype, da min kjære veninde foretrak at flytte til US,(med hendes lige så kære famillie)
Så love til skype, og til Lana_F.
Hun ka' da ikke slippe DK, så derfor 'lokkede', jeg hende til kandu
Nu må kandu leve op til det,,,, ups. håber ikke at jeg har underdrevet værdien af sitet,,, men det jo smalltalk, det her
Men 500 point, jeg havde da mindst håbet på ordet 'pointrytterri'
Det kunne jo føre alle de (forbuds ord) lidt i dvale
Ps. når hun nu vinder månedens præmie, jo så kommer der nok nogle nye indlæg , om told og fragt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 15:19

Min sidste side er ik' noget særligt : http://www.birgitteschultz.frac.dk

Hvis I ser noget 'lort' må I lige gøre opmærksom derpå. Det er en teknik jeg er ved at indabejde mhp. kommende XHTML projecter

..jeg ved godt at history.go(-1); i 'Ud' pilen, ikke helt virker efter hensigten i index.html, men den bliver senere erstatteet af en anden løsning eller af en simpel window.document.close(); ting.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-10-04 05:06

Molo det kører da fint,
Jeg fik jo lige denne ide til et kanduspil.
det lidt hurtigt brygget sammen.
men det kan nok osse kaldes version 0.0.½beta
Jo flere der deltager, jo bedre
og jo større blir' bonusen
http://www.kandu.dk/dk/spg/50847

Held og lykke.

Kommentar
Fra : Lana_F

Dato : 06-10-04 08:16

Mange tak for den meget pæne modtagelse her på Kandu!!
Det lyder som om at I hygger jer her inde.

Venlig hilsen Lana

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-10-04 17:19

Jeg ser først denne tråd nu...........er der nogen der vil slås, eller ska' ha' et par grimme ord.
Øh velkommen Lana

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-10-04 17:26

emesen -> Vi ka' kysse ? ...nu mens ingen ser det ?

Gamle mand, undskyld du kommer så sent. Du er da bleven for gammel til at slås eme ...og jeg tror heller ikke du får lov af Fruen til at være med, hvis det sku' gå løs? Der ska' jo være nogen til at trække istandsættelse og tilbygning ud ? ....ik' ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-10-04 17:41

Bvad'er - er der andre med bedre tilbud.
Jeg er ikke gammel - ser bare sådan ud.
Slås - jeg vil ikke slås - men så vil jeg hente nogen som vil. (nogle HA'er)
Jeg er færdig for i år.................tror jeg da. [hør]

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-10-04 17:47

emesen -> Fint nok for Banditos og os andre Amar'kanere

Du må altså bede Fruen om lidt af husholdningspengene til en ny og hurtigere computer. Det kan ikke passe du skal være sååååååå laaaaang tid om at finde ud af, der er kommet nye til

</MOLOROCKER>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-10-04 17:57

Hov hov ingen banditos ell. lign.
Dem jeg tænker på er:
Hans Andersen
Helge Abrahamsen
Henrik Andersen
og de andre HA'er
Jeg har vundet en ny comp - men kan ikke bestemme mig for hvilken.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-10-04 20:33

emme, alder gør ingen forskel, med mindre at, man er en ost.
http://pcfisk.dk
Husk, der noget om snakken, der skal stå AMD i nakken.
Forresten er det da dejligt at være senil, man møder jo nye mennesker hele tiden

Stakkels Molo, han kan ikk' bede Fruen om husholdningspenge.
Men lidt heldig er han da, det er nemlig kommet mig for øre, at enhver pc vil være en opgadering for ham.
Molo her får du lige lidt freesupport:

Nej Molo, Intel 286 med 12kb ram, er ikke en nyhed.
og der er kommet en efterfølger til ascii grafik, og det enda i farver.
http://www.datamuseum.dk/site_dk/rc/dask/hbh/DASK/DASK1.html

Nu må der vist lukkes her, i kan jo fortsætte på http://www.westcoastchoppers.com

Natmaden.

Godkendelse af svar
Fra : natmaden

Dato : 07-10-04 00:25

Som tidligere skrevet, Velkommen Lana_F.
Også lige et tak til alle, for venlig deltagelse.

Hyg jer.
NatMaden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-10-04 00:26

Og underholdeningen, var som altid , i top