/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Stronghold cheat problem
Fra : rasmus91
Vist : 654 gange
500 point
Dato : 04-10-04 19:07

Jeg har spillet Stronghold i noget tid, og kan ikke komme forbi den mission hvor man skal igennem The Pig's borg inden han kommer. Derfor her jeg fundet nogle koder, men ved hver side står der: "Start the game with the strong debug command line" Jeg kan ikke finde ud hvad dette betyder, så derfor spørger jeg her............Er der nogen der ved det...der er muligvis flere points på højkant...

Rasmus91

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 04-10-04 19:10

I DOS starter du spillet med følgende kommando "strong debug"

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 04-10-04 19:12

I DOS???

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 04-10-04 19:13

Lidt mere præcist.....Hvad skal jeg gøre?????

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 04-10-04 19:18

Du skal starte DOS prompt som ligger i Stronghold mappen, her skriver du strong debug for at åbne snyde mulighederne. Så kan du skrive Koderene.

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 04-10-04 19:19

Start the game with this command during DOS prompt, while in the games
directory...

strong debug

Now, start a game, or load a saved game

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 04-10-04 19:20

du kan også finde koder på www.cheatplanet.com

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 04-10-04 19:24

Jeg fatter det stadig ikke :S

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 04-10-04 19:25

hmm har lige læst at det er for sendt og bruge det, da det er over 10 år gammelt. Fandt dette:

Du er ci 10 år for sent med den. Det cheat er for et gammelt DOS Game,
hvis du insisterer at bruge din cheat så kan du finde spillet hos
Underdogs.

Det er her fra siden jeg har fundet der.
http://www.kandu.dk/dk/news/117356/groupid/20220

Så det er hvis umuligt.

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 04-10-04 19:26

Kan man så ikke bruge koder i det eller hvad?????

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 04-10-04 19:28
Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 04-10-04 19:29

der er koder til alle spil

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 04-10-04 19:31

Ja, dem har jeg prøvet.....det der med Shift+Alt+A virker ikke...

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 04-10-04 19:32

Så vidt jeg har forstået kan man ikke.

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 04-10-04 19:34

Er der ikke nogen der har spillet, og som har erfaringer med at bruge koder i det??????

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 04-10-04 19:34

ok

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 04-10-04 19:35

Det er fordi det er et helt andet spil du skal ha fat på, kan hentes på Underdogs har jeg læst et par steder.

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 04-10-04 19:35

prøv og søg på google

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 04-10-04 19:42
Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 04-10-04 19:44
Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 04-10-04 19:49
Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 04-10-04 19:53

Fået svar på det du skulle?

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 04-10-04 19:58

Sorry allesammen, det er Stronghold 2001 jeg har.......Ups :(

P.S. Det er version 1.1

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 04-10-04 20:02

Og hvad ændre det har du kigget på de fokerte koder så?

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 04-10-04 20:05

Det er det jeg ikke aner, men hvis du finder nogle koder til mig, så får du disse 500 points, plus 1000 mere..........og de skal virke.....måske bliver det sat op til 1500 mere.....

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 04-10-04 20:14

Prøv lige dette: Inde i spillet gå ind i din main menu. og tryk [SHIFT], [ALT], og [A] ned samtigdig. Nu skulle Cheat være aktiveret.
Test så ved og prøve en kode f.eks. denne:

[ALT] + X - 100 Popularity and 1000 Gold

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 510 point
Dato : 04-10-04 20:53

Nu har jeg efterhånden spillet Stronghold længe og jeg kan da ikke se nogen grund til at bruge cheat. Der kan være nogle ting der er sværere end andre.
Hent alle de maps du har lyst til her og vend tilbage til det svære når du har øvet dig noget mere.
http://stronghold.heavengames.com/
Hvorfor i alverden sætter du så mange point på så alle er ved at falde over sig selv for at finde svaret.
Point er da kun for pjat. Nå dette var jo heller ikke et svar. Good Luck!

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 04-10-04 21:11

hmm BjarneD ved og falde over hianaden for og finde et svar er det ikke lidt overdrevet, der er en der er kommet med nogle seriøse svar og det er mig. Så ved ikke helt.
men synes faktisk det er fordårligt at kandu.dk ikke har en max point på f.eks. 200 Point eller sådan noget.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-10-04 21:26

Det var en generalisering Steffansteffan. Indrømmer at det kunne være udtrykt bedre, men så prøver jeg lige igen.
Jeg syntes, at det er en dårlig idé. at sætte så mange point på fordi man risikerer at alle............... Man kan jo hæve hvis der kommer et rigtigt godt svar og ja der burde være et lavere loft så man ville undgå det meget uretfærdige i at nogen deler point ud af forskellige årsager.
De eneste cheats jeg kender og som jeg ikke selv bruger er trainers, som kan give en lidt bedre odds, men ikke løse et strategisk spørgsmål.
Der har også været maps jeg har sprunget over fordi jeg ikke gider bruge for meget tid på blindgyder, men en smart måde, at "snyde" er jo at gemme der hvor der er gået godt og så prøve at angribe problemet fra forskellige vinkler, tilbage igen hvis det kikser. Jeg gjorde det i starten indtil jeg lærte hvordan man håndterer det der er til rådighed.
Jeg har i øvrigt opdateret til 1.2 da der skulle være en bug i 1.1

Godkendelse af svar
Fra : rasmus91

Dato : 04-10-04 21:45

Tak for svaret BjarneD.

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 04-10-04 21:49

Du er det ikke fordi jeg selv er kommet med et 100% rigtig svar til denne tråd men er det ikke lidt underligt at tråden som bliver godkendt som Svar slet ikke har noget med tråden af gøre?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-10-04 22:05

Jeg syntes nu også, at det er lidt dumt at give mig point når jeg lidt længer oppe skrev, at point kun er for pjat.
Du fik intet svar på dit spørgsmål, men du kan da sikkert have fornøjelse af mit indlæg og alligevel syntes jeg, at det er synd for Steffansteffan, der jo gerne ville have lidt point.
Jeg har over 50.000 point i alt så jeg ved godt hvordan man får point og det er ved at komme med en masse gode besvarelser og denne var højst 20 point værd.

Steffansteffan, jeg kunne jo så oprette et nyt spørgsmål og give dig 500 point, men da jeg har set hvad den slags kan afstedkomme vil jeg ikke gøre det og slet ikke da du jo ikke fandt et svar.
Har mit indlæg ikke noget med spørgsmålet at gøre? Jo det har det da i allerhøjeste grad, men hverken du eller jeg kom med det efterlyste svar - desværre.

God fornøjelse med Stronghold Rasmus91

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 04-10-04 22:10

Det er rigtig nok, jeg ville bare ha det sådan at jeg måske var mere beristede til de point end du var da jeg forsøgte og besvare hans spørgsmål men fuck du det, det er bare nogle point, man siger jo her for og hjælpe folk.

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 04-10-04 22:11

hmm en del taste fejl der håber det går ;)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-10-04 22:18

Ja, og dybest set kunne Rasmus have valgt at lade spørgsmålet stå og håbe på, at der kom det svar han efterlyser hvilket jeg tvivler på da Stronghold ikke er specielt populært, sikkert fordi der er for lidt action, men det e rjo også et strategispil.
På med vanten så kommer pointene

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 05-10-04 15:33

Grunden til at bjarne fik de points var, at den hjemmeside han gav mig hjalp mig.......jeg har nemlig fundet enmasse ting derinde, som ikke er kommet fra Steffansteffan......

Derfor...

Rasmus91

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-10-04 16:03

Rasmus, du skal ikke bekymre dig om det for du har ikke gjort noget forkert, Steffansteffan var bare skuffet over, at han ikke fik de mange point efter de anstrengelser han havde gjort, men det er jo vilkårene, at jeg så ville være ligeglad er en helt anden ting. Jeg tror nu heller ikke at Steffansteffan selv spiller Stronghold, men det er jo også ligegyldigt for den side jeg gav dig et link til er den bedste omkring Stronghold og Crusader, der har været andre gode sider, men de er lukket nu.
Hilsen Bjarne
Your Stronghold is awaiting you, Sir!