/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Espressomaskine
Fra : 888
Vist : 1781 gange
100 point
Dato : 04-10-04 19:05

Er der nogen der har erfaring med denne maskine?? Umiddelbart lyder den da ok, eller?? 1500 W, 15 bar, kan lave 2 kopper, har hold varm funktion osv. http://www.el-forretningen.dk/shop/default.asp?ProductID=2413

Kommentar
Fra : 888

Dato : 04-10-04 19:06
Kommentar
Fra : 888

Dato : 04-10-04 19:10

Hmm.... linkene duer ikke...

Espresso- Cappucinomaskine Exido 245-007
• Super professionel espresso/cappucinomaskine i renbørstet/poleret stål
• Ideel til espresso, cappucino, cafe au lait og varm chokolade til børnene
• Det konstante tryk på 15 BAR gør det muligt selv at lave den ultimative espresso med den helt rigtige crema
• Aftagelig vandtank på 1,5 L., gør hele processen lettere
• To aftagelige stålfiltre til henholdsvis 1 og 2 kopper
• Aftagelig helstøbt drypbakke og aluminiumsrist med overflow sikring
• Hold varm funktion – til kopper
• Dampdyse m/skumningsforsats
• Kontrollamper
• Effekt: 1500 W

Philips HD 5702, Espresso bar
Kompakt espresso-maskine med højt arbejdstryk. God til både espresso og cappucino. Stor kapacitet og hurtig brygning.

· Pumpesystem med op til 15 bars tryk
· Opvarmningstid til 2 kopper cirka 60 sekunder
· Hurtig brygning - 2 kopper ca. 30 sekunder
· Kapacitet: 1,4 liter
· Aftagelig vandtank
· Forvarmning af kopper
· Dyse til opskumning af mælk
· 1 meter ledning - ledningsoprul
· 1200 Watt
· Nem at rengøre
· Farve: Blågrå/sort samt aluminium

Kommentar
Fra : 888

Dato : 04-10-04 19:12

Espresso- Cappucinomaskine Exido 245-007
• Super professionel espresso/cappucinomaskine i renbørstet/poleret stål
• Ideel til espresso, cappucino, cafe au lait og varm chokolade til børnene
• Det konstante tryk på 15 BAR gør det muligt selv at lave den ultimative espresso med den helt rigtige crema
• Aftagelig vandtank på 1,5 L., gør hele processen lettere
• To aftagelige stålfiltre til henholdsvis 1 og 2 kopper
• Aftagelig helstøbt drypbakke og aluminiumsrist med overflow sikring
• Hold varm funktion – til kopper
• Dampdyse m/skumningsforsats
• Kontrollamper
• Effekt: 1500 W

Philips HD 5702, Espresso bar
Kompakt espresso-maskine med højt arbejdstryk. God til både espresso og cappucino. Stor kapacitet og hurtig brygning.
· Pumpesystem med op til 15 bars tryk
· Opvarmningstid til 2 kopper cirka 60 sekunder
· Hurtig brygning - 2 kopper ca. 30 sekunder
· Kapacitet: 1,4 liter
· Aftagelig vandtank
· Forvarmning af kopper
· Dyse til opskumning af mælk
· 1 meter ledning - ledningsoprul
· 1200 Watt
· Nem at rengøre
· Farve: Blågrå/sort samt aluminium

Kommentar
Fra : 888

Dato : 04-10-04 19:15

Hmm.... det går ret skidt, hva Men det er en Espresso- Cappucinomaskine Exido 245-007 og en Philips HD 5702

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 04-10-04 19:49
Kommentar
Fra : Eulert

Dato : 13-10-04 14:24

Linkene henviser til Senseo?? Senseo er ikke en espressomaskine:)
Mvh
Kasper Eulert
http://www.kaffe-cafe.dk

Godkendelse af svar
Fra : 888