/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvad gør I når...?
Fra : andreas_andersen
Vist : 561 gange
20 point
Dato : 19-07-02 02:49

Hej med jer,

Jeg tænkte bare på hvad I gør når den "hvide bil med de blå pæne blink og med de sorte bokstaver POLITI" når i ser sådan en ford lort, hvad gør i så? Finder det største metal bat elleR =)

Ej hvad gør i, finder den nærmeste sidevej eller stopper eller hva?

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 19-07-02 08:34

Hvad mener du helt nøjagtig og i hvilken anledning ?

Alle vil vel holde ind til siden, alternativet er nr de fanger dig at bøden bliver meget større. Og hvorfor risikere det ? man kan jo bare lade være med at lave ulovligheder, så risikerer man ikke ovenstående ?

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 20 point
Dato : 20-07-02 19:31

Øh, du skriver jo egentligt ikke om du mener når man ligger og kører 25 km/t på en lovlig knallert, eller 120 km/t på en 30 knalllert uden kort... men du mener jo nok når man kører ulovligt ;]

Hvis der er en nærliggende cykelsti, er det jo meget nærliggende at smutte den vej, og derved undgå politiet, men du ved det jo, før eller siden får de dig, på den en eller anden måde, så bare kør ind til siden, og tal rigtigt pænt til de flinke mænd, der jo bare gør sit arbejde, hvis du er heldig gider de ikke spilde tid på bøder og så lader de dig slippe med en lille advarsel... :]

Men det er jo op til hvor dristig (eller dumdristig) man er......

Håber du kunne bruge svaret til noget...

Jon Langberg Rasmussen
JOMi - Software and Design

Kommentar
Fra : thom1221

Dato : 21-07-02 17:00

Dav!

Det kommer lidt an på hvor karftigt tunet din knallert er. hvis den er godt og grundigt tunet - Så kør fra dem. Du har ingen nr-plade, så de kan ikke bevise at du har kørt fra dem, hvis du en dag skulle gå hen og blive stoppet...
Ps.: Sådan har jeg gjort den tid jeg har haft scooter. Er endnu ikke blevet stoppet.. Held og lykke...

Kommentar
Fra : andreas_andersen

Dato : 21-07-02 23:40

Jeg mener når man kører (u) lovligt på en 30'er scooter, og man kører 75-80 stykker, hvad gør i så? Hvor mange gange har i mødt dem? OSV?

Jeg r lidt ude efter erfaringer, dem har i vel?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 21-07-02 23:48

Hmm, jeg har da kørt fra dem et par gange, på en 30´knallert der går omkring 80-90 km/t, både ved lige at kører ind på en cykelsti så de ikke kan følge med, ellers plejer det at være ind mellem en masse huse, hvor man nemt forsvinder for dem i mængden... :]

Jon