/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kan De give et godtråd Hr.Professor_Svam~
Fra : Keldd
Vist : 545 gange
21 point
Dato : 04-10-04 16:48

Jeg har været til lægen i dag,og har fået konstateret "Svamp i hjernen".
Men han er jo kun en læge og ikke Professor som Dem,tænk han mente jeg havde læst for meget
"Small talk" på Kandu.Mit spørgsmål til Dem er så:
Hvad kan jeg gøre for at få det lidt bedre.
Med højagtelse,your`s sincerely
Keldd

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-10-04 16:58

ha ha..skyld munden med atamon keldd

Eller, dyp pjiverten i det..alt efter hvor hjerne sidder...det er jo lidt forskelligt fra mand til mand

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 04-10-04 17:03

Man kan også vride den. Det virker også på de to muligheder mango kom med.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-10-04 17:03

Du kan sagtens gøre nar mango,prøv lige at være lidt seriøs.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-10-04 17:04

Velkommen i tråden Peter.
Keldd.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 04-10-04 17:06

Skifter den ikke farve når den bliver vredet??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-10-04 17:08

Du skal lade være med at eksperimentere i køkkenet keldd!! De der køkkensvampe er altså farlige at få op i næsen!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-10-04 17:20

Hva' var den korrekte diagnose Keldd?

Fungus Hypothalamus?????

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-10-04 17:42

Altså jeg er temmelig hårdt angrebet,jeres umenneskelige angreb,og nedgørelser af min person,
og det jeg fejler,kan I altså ikke være bekendt.
Nu kan I bare vente til professoren kommer hjem fra universitetet,så skal HAN nok komme efter jer.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-10-04 17:50

Jeg tror ikke det er Kandusvamp Keldd
Det må nærmere være råd og svamp fra din carport/garage/værksted.
Du må holde op med at bide i stolperne - brug græsset.
Skyl med rigeligt atamon.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 17:59

Fungus Cerebrum

Hjernesvamp

Der findes sikker et antibioticum mod denne livstruende lidelse

...tro på det

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-10-04 18:04

Keldd> Jeg har hele dagen været nervøs for dit omtalte lægebesøg, og jeg ser nu til min forfærdelse hvad diagnosen er !
Jeg lider lidt af det samme, men har ikke været modig nok til at spørge min læge.

Var der nogen udsigt til helbredelse ? Kan det forebygges, så der ikke vil ske en forværing ? Jeg gerne have have mange gode år endnu, men kan da godt blive lidt bekymret. Det er som om at det godt kan smitte. Mon ikke vi skal have orienteret sundhedsmyndighederne ?

Jeg vil huske at vaske mine hænder, og børste mine tænder når jeg har været i berøring med kandu.dk.

Håber at der snart vil ske en forbedring af din/vores tilstand.

Med venlig hilsen
Jakjoe

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-10-04 18:10

Beder og føler med jer gutter! Hold hovedet højt og æren i behold..se så skal det nok gå alt sammen..

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-10-04 18:12

Min dybfølte medfølelse går i dette øjeblik til dig jakjoe,tro mig når jeg nu siger, jeg VED hvordan du har det.
Mit håb er at Professoren snart kommer og fortæller hvad vi skal gøre.
Jeg er så ung,og vil helst ikke springe i havnen endnu.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-10-04 18:20

>Keldd

Måske kan din hjerne se ind i fremtiden, men på nuværende tidspunkt har vi ikke en kandubruger ved navnet

"Hr.Professor_svamp"

men vi har en

[citat]
Professer_Svamp
[/citat)

og Keldd hva' sker der så i morgen?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-10-04 18:21

en upser

Citat
Professer_Svamp

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 04-10-04 18:33

Faen keldd,har du pillet næse??,for da kan du være smittet med Trichyphyton rubrum.
Uffer,en væmmer ting at få på hjernen..

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 04-10-04 19:09

Kære Kledd.
Vær ikke bekymret. Prøv at se det i et større perspektiv. Hvad er en svamps funktion i naturen? Er den måske ikke en vigtig del i livscyklussen?

Mvh Mulberry tilbage som

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-10-04 19:13

Jamen ans,du har da ret,jeg har stavet forkert,og se selv hvor smitsomt det er,
du er jo også angrebet.Ih altså bare Professer_Svamp snart ville komme og fortælle os hvilken medicin
der kan kurerer os.
holniels,jeg er bange for det er uhelbredeligt
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Professer_Svamp

Dato : 04-10-04 19:21

Jeg har med stor interesse læst Deres indlæg om Deres besøg hos Deres læge hvor der blev konstateret svamp i Hjernen
Nu fremgår det ikke af Deres beskrivelse af hvilken farve Deres svamp havde, da det er vigtigt for mig at få klarlagt hvilken svamp det drejer sig om.
Der er nemlig meget stor forskel på diagnosen hvilken farve Deres svamp har.
Jeg kan under de sparsomme oplysninger give følgende svar.
Der er 3 muligheder
1.   Den grønne hjernesvarmp
2.   Den røde hjernesvamp
3.   Den ternede hjernesvamp

1.   Denne svamp er en godartet som ved indtagelse af alkohol i stor mængde vil ganske enkelt forsvinde

2.   Denne svamp er en af middel svær karakter, der skal drikkes rigeligt med rød sodavand og denne skal være af fabrikat Landkær,da den har de emsymer der dræber disse svampe.
Hvis der i perioden under indtagelse af denne stærke medicin vil der muligvis fremkomme abstinenser.

3.   Denne svamp er den farligste og der er ikke meget håb på nuværende tidspunkt, jeg forsker
I øjeblikket med at finde en kur på denne ternede svamp, og håber at jeg i løbet af de næste 14 dage vil kunne fremkomme med et produkt så De kan blive rask.
Samtidig regner jeg med at blive indstillet til Nobel prisen med dette produkt.

Samtid vil jeg gerne takke Hr. Keldd for Deres Interesse for min indtræden i Kandu
Og håber ikke at Arne.Jakobsen blander sig i denne debat da denne person slet ingen hjerne har

Med Højagtelse

Professor Svamp

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 04-10-04 19:22

pivskid!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-10-04 19:26

øøh her Professer..hvordan får man konstateret hvilken af disse svamp man har??...Det har jeg siddet og spekuleret en del på...har de forskellige svampe hver sin måde at gøre sig bemærket på eller?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 19:35

Melder fra her.

</MOLOFJERNERFLUEN>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 19:37

Melder fra her i tråden.

</MOLOFJERNERBEN>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-10-04 19:37

Hejsa

Ser din hjerne sådan ud så skal du ikke være nervøs,sådan ser den ud hos de fleste mænd

http://www.101jokes.dk/pages/menbrain.html

Og så er der vist lige plads til en lille sjofert

Hvad er en ægte vegetar?
-En der kun slikker sin kone, hvis hun har svamp.

Mvh Og en god bedring

Brian

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-10-04 19:38

Keldd

Du har ikke læst for meget "smalltalk", du har deltaget for meget i "smalltalk" på kandu.
Fjern fluebenet til smalltalk, så vil du få det meget bedre.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-10-04 19:45

Var der ikke noget med, at den ene hjernehalvdel er den kreative.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 04-10-04 19:46

Undskyld min fraværthed. Men her er en kur.
Det siges at svamp kan holdes nede eller ligefrem forsvinde, hvis man sørger for en god udluftning. ”En gang imellem”. Det skul være lidt alternativt ”Medicin” til begge ænder. Med effektiv virkning

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-10-04 19:51

>emesen
Det er der vist noget om, der er sikkert også derfor, at
Citat
Professer_Svamp

underskriver sig som

Citat
Professor Svamp

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 04-10-04 19:55

Svamp kan undgåes ved at holde afstand til arne.jakobsen.
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : Professer_Svamp

Dato : 04-10-04 19:59

Hr. Ans
Jeg har med stor beklagelse set at jeg har lavet en fejl i mit indlæg med en stavefejl
Dette beklager jeg meget.
Håber ikke at det vil betyde noget for den videre tråd i dette forum

Professer_Svamp

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-10-04 20:01

Højtærede Professor Svamp.
Hvis De vidste hvor glad jeg (vi) er for deres hurtige og kompetente svar.
Nu ligger det desværre således,at jeg tror min egen læge er en kvaksalver.
De prøver han tog fra mig,sendte han ikke til Panuminstituttet,men mente nok selv han kunne stille diagnosen.
Og nu kommer det skrækkelige ,tænk Dem Hr.Professor,han sagde jeg skulle læse lidt mindre "Small Talk" men det kan da ikke være rigtigt,jeg så nemlig selv det var den ternede variant,inden han smed den i beholderen med Patalogisk affald.
Efter at have konfronteret Dem ved jeg nu bedre,og er selvfølgelig fortrøstningsfuld,da jeg ved De vil gøre det yderste for at finde en kur der kan helbrede (os) mig.
Med den totalt overlegne ekspertise,De besidder,er det da klart De vil blive indstillet til Nobelprisen,
og Hr. Professor,men lad det blive mellem os to og læserne,så ved jeg fra sædvanligvis velorienteret kilde,at De snart
vil modtage ridderkorset,det manglede da også bare.
Deres yderst forbundne,og hengivende patient.
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-10-04 20:04

Til oplysning:
Ans er ikke nogen Hr. - men et damemenneske - så tal pænt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-10-04 20:09

God udluftning!! Hmmm! Så skal du jo bare rense ørerne Keldd!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-10-04 20:12

Ja HER >mango< er kvinder til stede!!

Og denne kvinde har endnu ikke fået at vide hvordan man kan vide hvilken sort man har!!

Men jeg kan se at der er meget stor forskel på de forskellige "svampe" hvad angår supstansen!!

Kommentar
Fra : Professer_Svamp

Dato : 04-10-04 20:12

Til Kandu's Svampe Kyndige

Jeg vil hermed opslå en ledig stilling som assistent i mit lab.
Følgende kræves af denne person
Stor viden om svampe
Kan lægge 2 + 2 sammen
Kan skelne mellem farverne sort og rød
Kan lugte om en ting er sur eller sød

Stillingen vil også blive slået op i Børsen og Ingeniøren

Tiltrædelse snares

Løn bliver forhandlet ved testens afslutning, men for den rigtig person vil lotto milionære blegne ved siden af den løn der tilbydes

Professer_Svamp

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 04-10-04 20:14

Ja man skal være opmærksom på de skjulte luftrum i øverste etages.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-10-04 20:38

Hr.Professor.
Jeg har set De søger en assistent i deres labaratorium,og er meget glad for at De har sat
annoncen i Ingeniøren og Børsen,for her i "Small talk" skal De ikke regne med at finde nogen.
Det er jo også nogle strenge betingelser,og dem skal De jo ikke regne med kan blive honoreret herfra.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-10-04 20:45

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-10-04 21:09

Hr. Professor
Jeg skal hermed tillade mig at søge stillingen som Deres assistent. Jeg mener selv at jeg opfylder Deres krav idet jeg er særdeles god til at regne den ud. Samtidig er jeg ikke farvet af noget og tager det sure med det søde.
Mit speciale indenfor svampe er "Trichyphyton rubrum", se venligst dette
http://www.neglesvamp.dk/
I håb om at komme i betragtning forbliver jeg Deres ærbødige

//bentjuul

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-10-04 21:09

Jeg er bange for at den stilling skal de længere ud i hampen med hr. professor!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-10-04 21:09

Jeg er bange for at den stilling skal de længere ud i hampen med hr. professor!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-10-04 21:09

Jeg er bange for at den stilling skal de længere ud i hampen med hr. professor!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-10-04 21:09

Jeg er bange for at den stilling skal de længere ud i hampen med hr. professor!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-10-04 21:27

hov det var ikke meningen..hva f..skete der?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-10-04 21:27

Hr.Professor.
Jeg kan som sådan,godt anbefale bentjuul,dog må De påregne med lidt slendrian fra hans side,og De skal også gemme hospitalsspritten,da han går for at være særdeles fordrukken,og han befinder sig også for det meste i en helt anden
atmosfære.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-10-04 21:30

mango
Det er da helt klart hvad der er sket med dig,nu er du også angrebet af den væmmelige svampesyge,
stakkels dig.Godt vi har professoren.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 04-10-04 21:30

Syns mango er RET god til at trykke på send indlæg

Kærlig Hilsen SA

Der ikke søger stillingen er nemlig talblind så kan ikke lægge 2+2 sammen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-10-04 21:31

Nu er der gået svamp i tråden,hjÆÆÆÆlp.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Professer_Svamp

Dato : 04-10-04 21:33

Til bentjuul
Idet jeg har taget Deres ansøgning til det ledige job på mit lab op til nærmere gennemgang, vil jeg hermed give udtryk for min dybeste højagtelse for Deres viden inden for svampe.
Jeg kan se med den viden De må besidde er de med i opløbet ang. den ledig stilling.
Den doktor afhandling af Deres som De henviser til er unik.
Må jeg tillade og spørge om De har været ansat hos vores anden svampe ekspert svampearne her på Kandu

Professer_Svamp

Kommentar
Fra : arne.jacobsen

Dato : 04-10-04 21:33

>> Keldd
Du skulle måske overveje det råd som den reinkanerede arne.jakobsen gav til den unge mand med acne.

Sig så lige til alle at jeg ikke vil forveksles med arne.jakobsen for mit er med CCCCCCCCCCC

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 04-10-04 21:38

Vil håbe svampefessoren får ansat den rette, kan se der er mange kompetente ansøgere.

Kære arne.jaKobsen
Vil du ikke være sød at fortælle om de stemmer du hører, for jeg er sikker på at fessor også vil hjælpe dig.
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-10-04 21:47

arne.jacobsen.
Det var ikke pænt sagt,De kan sandelig ikke være bekendt,
at komme med den slags depraverede forslag.De skal også passe på De ikke bliver meldt til overdommeren,nu er De
advaret,så pas lidt på i fremtiden.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Professer_Svamp

Dato : 04-10-04 21:49

Jeg kan se at personen arne.jacobsen er et godt eks. på en person som kræver hjælp fra min side.
Jeg vil i den kommende tid søge kontakt til ovenstående person og gennemgå hans problemer med ham.
Håber at jeg er i stand til at helbrede ham, da det er det mindste omverden måtte kræve.

Professer_Svamp

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-10-04 21:59

Hvor er vi andre glade og taknemmelige,at De er iblandt os Hr.Professor.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Professer_Svamp

Dato : 04-10-04 22:02

Kære Kandu brugere

Nu må jeg desværre takke for i dag, da jeg skal holde en langt foredrag imorgen i snapstinget og skal lige gennemgå mine papire for morgendagens opgave.

Professer_Svamp

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-10-04 22:02

Hr. Professor
Må jeg udtrykke min glæde over at være med i det endelige opløb til den ledige stilling. Jeg må tilstå at jeg ikke har været ansat hos svampearne, men havde det under overvejelse indtil jeg opdagede at han var forfalden til at spise uhæmmet af "Trichyphyton rubrum".
Deres ærbødige

//bentjuul

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-10-04 22:07

Hvad er det der gør, at hver gang der er samlet flere end 2 hankønsvæsner, så falder den gennemsnitlige intelligenskvotient temmelig drastisk?????

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-10-04 22:07

Keldd
Sladrehank vi plejer sgu da at dele hospitalsspritten - og nu forhindrer du mig i at få fingre i den - hvorfor skulle jeg ellers søge jobbet

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-10-04 22:18

dova,pas nu på,ellers kommer du over knæet.
bent,jeg blev jo nødt til at være ærlig,måske professoren kan skaffe nogle antabus.Det er da også en slem situation
du er havnet i,ha ha ha ha .
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-10-04 22:26

Keldd
Så skal du da først finde mig

dova

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-10-04 22:26

Hør keldd i den anden tråd var du så sød og charmerende overfor dova..og nu vil du slå....nååh det er den der vi altid hørte da vi var barn: "Den du tugter, elsker du"...hold da kæft en gang bavl egentlig..hva..det er noget sadistiske forældre engang har fundet på tror jeg.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-10-04 22:42

mango,nu skal jeg passe på jeg ikke spilder alt krudtet på gifte kvinder,
men jeg er da SIKKER på du er rigtig køn og smuk,og ikke bruger grimme bandeord.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 04-10-04 23:06

At hygge sig med naboens kone er ikke utroskab men alternativ Sex.
Keldd Man skal ikke kimse af gifte kvinder.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-10-04 23:39

Tja Peter,jeg er altid modtagelig for gode råd.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-10-04 23:53

..ikke kimse af gifte kvinder. Nej da jeg syntes min kone er smuk.
Det der alternative er snyd for vi har ingen naboer ud over agerhøns og fasaner.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 04-10-04 23:56

Nej livets goder er uretfærdig fordelt.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-10-04 00:24

Arh Bjarne.
Ingen naboer?? Ka' det nu også passe.
Ja okay, Der kan selvfølgelig være lidt langt til naboer ude på landet, så hvis du synes det er snyd, må du jo overveje at udvide gåturene med hunden

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-10-04 00:26

Håber du ku' se det sjove i det BjarneD

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-10-04 00:35

Dova, hunden ville nyde de længere ture, men jeg ville vist skulle gå meget langt før det kunne blive interessant.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-10-04 00:42

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-10-04 02:56

Kære Professor
Har nu siddet i adskillige timer, føles som dage og afventet svar på min ansøgning, medens De åbenbart har nydt Deres sikkert ufortjente nattesøv.
Men straffen for Deres magelighed kommer her, idet jeg har fået tilbudt en professorat som udviklingsproffessor i fobi. Jeg har naturligvis sagt ja til jobbet og vil fremover være at finde her http://illustration.rebas.dk/showpic.php?vote=10&img=50.
De vil selvfølgelig forsøge at købe mig tilbage til Deres laboratorium og måske kunne det lykkes for Dem, såfremt at jeg ud over en fyrstelig gage også får uhæmmet adgang til laboratoriets hospitalsspritlager, således at jeg kan fastholde min sjuk Keldd.
Deres fortsatte ærbødige

//bentjuul

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 05-10-04 05:22

Nå keldd god bedring og pøj pøj. Jeg skal til møde i Århus. ca. 3 timer kørsel derefter 8 timers møde.
Så jeg glæder mig til at se den evt. effektive kur. For det får jeg da nok brug får.

Jeg er til bage om et par dage.
MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-10-04 08:43

Keldd jeg må jo så bedrøve dig ..jeg er både gift og bruger bandeord..når det er nødvendigt GG

Kommentar
Fra : Professer_Svamp

Dato : 05-10-04 08:46

bentjuul

Tak for Deres indlæg ang. jobet på mit lab.Jeg vil i aften gennemgå alle ansøgninger der er kommet og finde den mest kompotente person.Som jeg skrev skal jeg jo ind i snapstinget og holde foredrag.Jeg vil da regne med at der er nogle af de danske folkevalgte politiker der også vil søge stillingen, problemet er bare at mange af disse mennesker ikke har hjerne, det fremgår jo tydeligt af det stykke arbejde de udføre.
Jeg vender tilbage i aften og håber der er lavet en ny tråd da denne efterhånden er blevet lidt lang.

Professer_Svamp

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-10-04 10:07

Tak for alle indlæggene allesammen,og jeg kan fortælle jeg har det allerede meget bedre.
Men jeg er bange for at Hr.Professoren er inde på et skråplan,for hvis De Hr.Professor tror De kan overtale et folketingsmedlem til at forlade sin stilling (sindsygt velbetalte),er jeg bange for at De må tro om igen.
Men bentjuul,som godt nok kun er en sjuk,er nem at bestikke,og hans umådeholdne forbrug af billig sprut,kvalificerer
ham vel også til stillingen.
Se Hr.Professor,nu skal De jo lige komme med en kur inden jeg lukker tråden,bare det ikke er noget med at jeg skal pleje omgang med gifte kvinder,for så vil jeg nemlig ikke helbredes.
Ærbødigst Keldd.

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 21 point
Dato : 05-10-04 23:57

Jeg kan anbefale et godt middel mod denne svampesygdom.

Det hedder "ignoritis". Midlet fjerner svampeangreb og flueben på indlæg i kandu.dk.

Prøv det, og jeg vil garantere en hurtig helbredelse.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-10-04 10:13

Mange tak jakjoe,men sygdommen flytter sig ,se her: http://www.kandu.dk/dk/spg/50835 ,
men jeg vil prøve at følge dit forslag,og som bekendt er Professoren jo kvartalsdranker,så det
varer nok lidt inden vi hører fra ham.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 06-10-04 20:26

Kvartalsdranker...det er også en form for svamp.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 06-10-04 20:52

Nå men det er da godt at svampesæsongen er overstået.

MV.
Peter Jensen

Godkendelse af svar
Fra : Keldd

Dato : 07-10-04 10:15

Tak for svaret jakjoe.
Jeg vil prøve at efterleve dit forslag,men det er jo nok ligeså svært som at holde op med at ryge.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-10-04 15:48

Keldd> Siger mange tak

Jeg er også bange for abstinenserne.

mvh
jakjoe