/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
maxi tun ! MeN lav lige en opsætning for~
Fra : mikkelgj1
Vist : 655 gange
70 point
Dato : 04-10-04 15:47

i sættet skal dder indgå:

cyllender
topstykke
kaburator
studs
luftfilter
udstødning
forrør
krumtap
plus det jeg har glemt....

og det skal koster komkring 3-4000.. på forhånd tak

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 04-10-04 18:59

Her er et godt bud, og så sparer du endda penge
http://www.scooter-dele.dk/ItemDetail.asp?VareID=7064&ItemStart=&Level=
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 04-10-04 21:45

skal desvære være meget vildere :D

Accepteret svar
Fra : knallert_crazy22

Modtaget 70 point
Dato : 05-10-04 22:29

metrakit 47mm www.metrakit.dk (midlertidig lukket)
+topstykke

21mm + studs POLINI

Skumfilter, polini/ hebo

cirket, bad snake model 2. proma

find selv racer krumtap. med c3 lejer..

der findes vildere. men det gemmer jeg til mig selv..
det er så vildt at det ikke må¨benyttes til scooterrace.. hehe

så dette er fandme også en god opsætning..

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 05-10-04 23:04

ej, nu kan du godt lige være venlig at fortælle mig hvad resten er.. kom nu... skal virkelig bruge en god opsætning..

Kommentar
Fra : qwerz

Dato : 06-10-04 08:09

NOS skulle jo oss være sjovt

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 06-10-04 19:39

ja, men hvordan laver man det ?

Kommentar
Fra : BOFFEL

Dato : 06-10-04 22:03

dette her sæt skulde flå boldene af dig!

først cylle + studs og pakninger http://www.kreidler-service.dk/ItemDetail.asp?VareID=8631&ItemStart=
så udstødning http://www.kreidler-service.dk/ItemDetail.asp?VareID=8403&ItemStart=
så kaburator http://www.kreidler-service.dk/ItemDetail.asp?VareID=7097&ItemStart=1
luftfilter må du selv bestemme dig for men jeg kan kund anbefale at du køber et poer luft filter! det giver maskinen lættere hved at "træjke hvejeret" når du har tunet den!
krumtap http://www.kreidler-service.dk/ItemDetail.asp?VareID=7176&ItemStart=

så total prisen bliver ca. 3044,-

med venlig hilsen BOFFEL

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 06-10-04 23:20

jamen.. den kaburator passer da ikke boffel ? det er jo til rmx..

Kommentar
Fra : knallert_crazy22

Dato : 07-10-04 22:32

og der er så mange der har den slags opsætning.. det bliver meget dyrt med det bedste. så min opsætning der er perfekt til dig. fordi det er altså vildt. desuden kan du godt glemme alt om NOS... det ender med at sige BANG!

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 07-10-04 22:34

jamen hvornår bliver metrakit opnet igen?

Kommentar
Fra : BOFFEL

Dato : 08-10-04 21:03

den karburator er helt perfekt der staar bare at det er en rigtig god karburator til rmx!

og ja det er den dyreste opsaetning men ogsaa ti gange meget bedre!!! den har langt bedre kvalivare en det andet (ikke vare kvalitet men efekt messigt)!!

saa det er det jeg ville foreslaa hvis du skal have din maxi ud af starts hullet!!!

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 09-10-04 18:34

ok, andre der har gode forslag ?

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 10-10-04 20:05

hvad gør sådan en power boks ? og hvad effect har det ?

Kommentar
Fra : knallert_crazy22

Dato : 11-10-04 20:13

en indsugningsforstærker gør at når du giver gas første gang samles noget blandet benzin+luft i en lille balon og når du så giver gas igen så ryger det med, det giver den et ekstre "flow" = bedre optræk.

Kommentar
Fra : knallert_crazy22

Dato : 11-10-04 20:13

en indsugningsforstærker gør at når du giver gas første gang samles noget blandet benzin+luft i en lille balon og når du så giver gas igen så ryger det med, det giver den et ekstre "flow" = bedre optræk.

Godkendelse af svar
Fra : mikkelgj1

Dato : 14-10-04 22:11

Tak for svaret knallert_crazy22.