/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Hvad er slipstream?
Fra : Dkkasper
Vist : 648 gange
25 point
Dato : 04-10-04 15:23

Hmmm... og til 123-tingen... et tip er vel nok??? !

Og uddyb venligst i dine tips...

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 35 point
Dato : 04-10-04 15:59

Betyder bare at man inkorparerer f.eks sp2 i sin winxp cd. Dvs man tilføjer sp2 til cd'en så man er fri for at downloade den næste gang man skal lave en nyinstallation! Smart ikk!

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 04-10-04 16:22

Undskyld at jeg blander mig
->tedd
Hvordan pokker gør man så lige det??
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-10-04 16:26

Ja,tedd,fortæl fortæl.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-10-04 16:46

Her er en udmærket guide!
http://dailyrush.dk/features/guides/871/

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-10-04 16:59

Jeg tror ikke på den historie tedd,jeg mener at Microsoft har lukket CD`en,så man ikke kan brænde videre på den,
men jeg kan jo tage fejl.
Har du slipstreamet sp2,på en Windows CD?
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-10-04 17:12

meningen er jo at du skal brænde det du slipstreamer over på en anden cd Keldd Selvfølig kan du ikke brænde tilbage på den originale win cd.

Og ja det har jeg! Har lige lavet en nyinstallation og det funker perfekt!! Faktisk langt bedre end den originale windows installation, der jo er blevet noget patched gennem tiderne!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-10-04 17:29

Har lige (i går) downloadet Sp2,og det hele kører fint,men sjovt nok kan jeg ikke finde min originale WCd.
Min computer trænger også til at blive skiftet,nu er den blevet opgrd. så mange gange,at den snart ikke går længere.
Hilsen
Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : Dkkasper

Dato : 04-10-04 19:34

Tak for svaret tedd.