/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hvordan får jeg mine point igen ?
Fra : 123nu
Vist : 380 gange
50 point
Dato : 04-10-04 11:30

Hej
Jeg har flere gange smidt 200 point ud på et ? som der ikke var nogen der kunne svare på, nu vil jeg gerne vide kan jeg få mine point igen, hvis ja hvordan gør jeg så
mvh 123nu

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-10-04 11:32

Det kan du ikke.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 60 point
Dato : 04-10-04 11:32

Du kan ikke få dine point tilbage hvis der er skrevet kommentarer til spørgsmålet.

mvh dova

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-10-04 11:44

Det har vi vist allesammen prøvet bunker af gange. Jeg laver altid spørgsmål med masser af point i, og oftest duer svarene egentlig ikke, men hva'!!!!! Poængerne er ikke så meget værd, som en bøjet 7-øre.

Iøvrigt er du jo flittig tip-skriver. Det giver jo superpoint. De er meget mere værd!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-10-04 11:45

Nu behøver du jo ikke spamme tipsboksen, vel?

Kommentar
Fra : technet

Dato : 04-10-04 12:06

du må da gerne få alle mine point for jeg skal ikke bruge dem

og hvis du nu vil slipstream
så se her
http://nuhi.msfn.org/nlite.html

og så prøv lige det værktøj der ligger på din win xp cd-rom
under mappen
SUPPORT\TOOLS\DEPLOY.CAB
udpak deploy.cab
og brug dette værktøj setupmgr.exe

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-10-04 12:42

Du ka' da også få nogen ved mig, hvis du vil være venlig i at kvæste tipsboksen med bunker af enslydende tips!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-10-04 12:44

14 tips der snildt kunne have været samlet til eet, tangerer pointjagt og skaffer ingen venner i kandu-regi.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 04-10-04 12:58

123nu >>> hvis nu jeg stiller dig et spg om windows xp til 500 point + de point der vil komme efter
vil du så lade være med at spamme tips for her giver jeg
3773 100% ret
det giver kun uvener
men jeg tror ikke du er så dygtig endnu at du kan svare på mit spg også selvom du bruger nettet

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-10-04 13:00

LOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-10-04 13:02

18 tips.............

Prøver du at lave en rekord?

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 04-10-04 13:06

technet>>> Jamen vi kan jo ikke hjælpe staklen. Spg får han jo kun superpoints af. At dømme efter alle de tips, så må det være ledige points der mangler.....

Kommentar
Fra : technet

Dato : 04-10-04 13:17

hansen9 > ja det er da korekt , men jeg kunne bare ikke lade være
for han er da en sølle en
men han har måske ikke andet at lave den kære stakkel

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 04-10-04 13:34

Jeg ser her er en masse kloge hovder og det er jo dejligt
mine links som jeg tilfældig faldt over ville jeg bare sende ind til kandu
som en hjælp til andre - at de måske kunne være samlet under et kan jeg godt se
(men hvor skulle det så lige ha været)
Og fra min side var det ikke et spørgsmål om at få nogle point
bare ment som en hjælp til andre

Til dig technet
Jeg syndes da du skal komme med dit windows xp problem
det kunne jo være der var andre der kunne hjælpe dig
mvh 123nu

Godkendelse af svar
Fra : 123nu

Dato : 04-10-04 13:38

Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 04-10-04 14:21

123nu Jeg plejer tit at lave spørgsmålet til f.eks 25 p. og så skrive at jeg forhøjer det til x antal point til den der kommer med et tilfredsstillende svar.

Rosekamp

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 04-10-04 14:24

Hej Rosekamp

Tak fordi du vidergiver den gode ide
desværre kan jeg vist ikke give dig point for den
123nu

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 04-10-04 14:32

123nu

du kan oprette et spørgsmål som du kalder "til rosekamp" i denne kategori og tildele det et antal point som jeg så ville få, hvis du accepterer mit "svar" - men du kan også lade være. Det bestemmer du helt selv

Rosekamp