/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvor er administratoren af kandu.dk
Fra : e.p.
Vist : 490 gange
966 point
Dato : 19-07-02 00:02

Jeg har skrevet til kandu.dk og jeg ved andre også har.......

Jeg fatter ikke at man fra kandu.dk's side har lidt hår på brystet og kommenter i denne her: http://www.kandu.dk/dk/spg/5030 og her: http://www.kandu.dk/dk/spg/4722 og her: http://www.kandu.dk/dk/spg/5001

Eller i det mindste svarer på mail's..........hvorfor gemmer du dig/i jer

Som så mange andre så syntes jeg også disse problemer fylder for meget på kandu.dk........så gør dog noget ved det.
Enten flygter folk fordi de syntes det er for meget at zonker's profil ikke er blevet slettet, eller også gør de det fordi de er trætte på at høre om zonker-problemer......

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 19-07-02 00:03

på ferie i lapland:)

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 19-07-02 01:23

Hej e.p.

Selv har jeg sendt tre mails til administratoren af kandu.dk - og foreløbig har jeg fået respons på de to. Den tredie sendte jeg først fornylig.
Men mine mails handlede godtnok heller ikke om zonker el. lign.
Så når kandu ikke svarer på dine mails, er det måske, fordi man mener, at interne stridigheder mellem et ganske lille mindretal af brugerne bør løses af disse brugere selv.
Men er det i grunden så galt?
Jeg synes det ikke.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Mizchief

Dato : 19-07-02 02:12

Kære e.p.

Det må gælde en form fro Netiquette for et forum som dette - pointsystem eller ej - som der gør for chatrooms og meningsudveksling på internet i det hele taget. Der bør med andre ord opstilles konventioner på kandu.dk om, hvad man må og ikke må, på nøjagtig samme facon, som man på Yahoo! Mail opstiller præventive regler imod spam.

Den eneste måde, hvorpå man kan komme det til livs, er ved at imødegå problemet med information..
Det skulle nødig tage længere tid at løse, end det tog for problemet at opstå.

Mizchief

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 19-07-02 05:57

Ja, Mizchief!
Det synes jeg også, at der skulle opstilles nogle klare regler i dette ellers udmærkede forum.
Når disse interne skænderier begynder at ta' overhånd og man bliver overvældet med ligegyldige e-mails, så kan man godt blive lidt træt af kandu.dk.

Accepteret svar
Fra : adam

Modtaget 966 point
Dato : 19-07-02 10:28

Hej alle sammen

Jeg synes simpelthen det er ufattelig så utaknemlige folk er. Jeg er en rigtig glad kandu bruger og er herinde hver eneste dag, og jeg synes de gør et fantastisk job, specialt når man kigger rundt på siten, hvor er alle bannerne henne? Når så er det nok fordi de betaler det hele selv. Kandu er nok ikke gratis, specialt ikke med præmier og udviklingstid.

Jeg er godt trætte af så negative folk herinde er for tiden, er det sommeren som presser på? Jeg har selv skrevet et brev til teamet bag kandu, og jeg fik først svar efter 3 dage, hvor de skrev at de var underbemandet pga. sommerferie, dette må man da sige er en okay undskyldning.

Jeg synes ikke man skal begynde at svine kandu til, for hvis dette forum er en ren udgift så fatter jeg ikke de gider at køre dette videre når det ikke engang er sjovt for dem, men bare en stor belastning, fordi folk er så negative, og ikke ser det store billede.

Nu nævner Mizchief yahoo, hvor mange penge tror du ikke de får ind hver eneste dag på banner reklamer? Hvis vi virkelig er så utilfredse med kandu's job så syntes jeg vi alle sammen skulle sende dem 1000,- kr hver, for først der er det iorden at begynde at svine dem til. Dette er en gratis service, og jeg ser meget nødigt at kandu lukker og slukker, pga. folk sviner hinanden samt kandu til på kryds og tværs, for det var nok ikke meningen at dette ellers meget seriøse site skulle ende således.

Jeg er programmør og ved godt hvor lang tid tingene tager, og når man kigger på kandu, så er det jo ikke fordi siten har taget en weekend at udvikle, de har godt nok lagt mange tanker bag.

Så prøv lige at stikke en finger i jorden, og prøv at få kandu tilbage til hvad der var meningen, et rart sted at være.

TIL KANDU : JEG MENER I HAR GJORT ET RIGTIG GODT STYKKE ARBEJDE, OG TAK FOR EN GOD SERVICE. (håber i læser dette).

Adam

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 19-07-02 10:31

Jeg skrev til kandu igår, og fik svar idag af en "Rasmus Andersen" som fortæller, at de pt er underbemandet pga ferie, at er opmærksom på div. forslag til ændringer, men at tingene tager sin sin, og vi bedes have lidt tålmodighed.
Sådan kort fortalt.

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 19-07-02 10:33

Tak adam det var en god kommentar der varmede mit hjerte!

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 19-07-02 10:40

Adam, det ka vist ikke udtrykkes bedre
Tak for den bemærkning.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 19-07-02 12:11

Til Adam

Tak for en udmærket kommentar, kunne vist ikke siges tydeligere.
Jeg har selv her på siden spurgt om der var andre brugere der ligesom mig ikke fik svar når de skrev til kandu, men jeg havde dårligt postet det da jeg fik svar på mit spørgsmål fra Kandu, og hvor de undskyldte den lange ventetid mange gange, og gav mig et godt og præcist svar på mit problem. Så jeg håber også Kandu fortsætter gratis og uafhængig til glade for os alle, for det jeg specielt godt kan lide er at forummet er så bredt, det er ikke kun EDB problemer, men alt mellem himmel og jord man kan få hjælp til / eller hjælpe andre med svar og tips, det syntes jeg er deres store styrke.

Med venlig hilsen
bantam

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-07-02 12:12

Hej med jer
Nu er det jo ikke Kandu der bliver svinet til
Men derimod Zonker som forsøger at ødelægge kandu
Kandu er vel til for at brugerne kan få et svar der kan hjælpe dem til at løse det problem de har
Så hjælper det jo ikke at Zonker cirka 300 steder skriver som formodet svar,vær sød at lukke spørgsmålet,og så tjene en masse superpoint på det,det er simpelthen ikke fair,der kommer en del nye brugere til hver dag,som ikke lige er helt inde i pointsystemet,og så tror de at de skal godkende det formodet svar,de er ikke klar over at man også kan godkende en kommentar som svar,og til sidst er de heller ikke klar over,at hvis de ikke afviser det formodet svar der er,så bliver det automatisk godkendt som svar efter 14 dage,og det er træls for de brugere der vil ind og læse svaret på et senere tidspunkt,og så er svaret bare vær sød at lukke spørgsmålet.

Her burde man fra Kandus side skrive en e-mail til Zonker og forklarer ham en gang for alle,hvordan man opfører sig på Kandu.

Det skal jo ingen hemlighed være at mange af de trofaste bruger har forladt dette udmærkede forum,fordi de ikke gider at blive svinet til,og rettet på i alt hvad de siger,af manden der tror han ved alt Zonker.

Det er bare træls at en enkelt person får lov til at ødelægge denne gode side

Så en bøn til Kandu-skriv nu det brev til Zonker.så Kandu igen vil være et rart sted at være
Kandu var bedre før Zonker kom til,ingen tvivl om det.

MVH og en forsat god dag Brian
Ps-kan da lige oplyse at jeg også er igang med at skrive en meget meget lang brev til Kandu

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 19-07-02 12:36

Hej

Tak til Adam for din meget pæne måde at fortælle hvad vi andre har tænkt længe.

Nu starter møllen igen, og jeg gider bestemt ikke at være med til at drive dette hjul, og vil ligesom Adam og mange andre godt have det stoppet.

Med hensyn til Zonker så synes jeg at det skal stoppe nu, så vidt jeg kan se, er der et spørgsmål som hedder "Derfor skal ZONKER smides ud", og jeg tror bestemt at Zonker har fundet ud af hvad i andre mener om hans måde at håndtere tingene på, og vil derfor garanteret også prøve at gøre dette bedere, så skal vi ikke bare lade det ligge. Vi er voksne mennesker, så lad os prøve at opføre os sådanne.

Jeg synes det er en dum ide at skrive om jeres indbyrdes stridigheder til kandu, for det er lige sådan noget som gør at det ikke er særlig sjovt at holde gang i sådanne et site, som Adam ganske rigtig også var inde på. Hvorfor skal de dog indblandes i jeres problemer, det burde man kunne ordne indbyrdes. I skriver ofte "Jeg har lige skrevet til kandu", og så er det jeg tænker, godt jeg ikke sidder derinde, for det må da være en kæmpe belasning at skulle sidde og høre på brugernes indbyrdes problemer.

Kandu er et sted hvor man kan få svar på sine spørgsmål og hjælpe andre, det er jo ikke et chat rum hvor man skal svine hinanden til. Og hvis man ser på hvad det er der sker, så er det jo superbrugerne som skændes indbyrdes, så det må være et eller andet med, - jeg er klogere end dig -, det hele bunder i, eller at der er en præmie på højkant. Hvis det er præmien der laver stridighederne, så synes jeg kandu skal fjerne den, for vi er åbentbart ikke gamle nok til at kunne håndtere det.

Briani jeg synes du skal stoppe dit brev, og så lægge fortiden bag dig, så vi kan komme videre.

Gandalf

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 19-07-02 12:37

Der er kun en, der skylden for al den her ballade: nemlig "ZONKER"
kan.du fejler ikke noget

mvh viskinge

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 19-07-02 15:08

Det er IKKE Kandu vi har noget imod, tværtimod!

Mange brugere har i de sidste par måneder kommet med nogle gode forslag til hvordan vi kan undgå en masse bøvl.

Disse forslag er først og fremmest fremkommet p.g.a. af ***1 *** enkelt persons dårlige og uetiske opførsel!

Adam - Jeg tilslutter mig ellers dine gode og konstruktive kommentarer!

Så jeg væbner mig med tålmodighed og glæder mig til KANDU får tid til at forbedre deres ellers fortrinlige Web-sted, og indtil da er Zonker stadigvæk på min ignorer-liste.

Tak til KANDU for deres ellers dejlige Web-sted - og disse kommentarer m.v. bliver selvfølgelig læst af KANDU, det er jo dem selv der har oprettet emnet / gruppen "//Forside/Interesser/ Andre interesser/ Kandu.dk"!

Mvh
Bjarne H

Godkendelse af svar
Fra : e.p.

Dato : 19-07-02 15:30

Tak for svaret adam.

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 19-07-02 15:40

I Eksperten.dk bliver man smidt ud efter tre alvorlige klager og det burde man måske også gøre over for ZONKER, fordi denne jagt efter points han er inde på er ikke særlig solidarisk over for andre, der har brug for hjælp.
Hvorfor kan KANDU ikke finde ud af det? Der er jo ellers et udmærket forum, hvis ikke det bliver ødelagt af en person!

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 19-07-02 17:02

Nu har jeg fået et svar fra kandu.dk, men dog ikke noget nyt...de vender tilbage hurtigst muligt

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 19-07-02 17:07

Så må vi andre imens tage adams kommentar ---> tygge lidt på den ---> men derfor mener jeg dog stadig at zonker skal ud.....det kan ikke accepteres at zonker skal underminere hele konceptet som dette forum er bygget op på

Point til dig adam......og tak fordi du fik mig, og sikkert også andre til at tænke på at du er gratis at benytte dette forum

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 19-07-02 19:35

Hehe....rettelse:
og tak fordi du fik mig, og sikkert også andre til at tænke på at >>>DET<<< er gratis at benytte dette forum