/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad laver arne.jakobsen?
Fra : arne.jakobsen
Vist : 607 gange
50 point
Dato : 03-10-04 23:50

Hvad laver arne.jakobsen?

Ja, med mindre jeg bli'r vildt provokeret, så hygger jeg mig med mine interesser. Idag har jeg f.eks. sammen med et par andre svampe-eksperter været på Vejen egnen. Der har vi hjulpet den stedlige Naturvejleder og Jagtforeningen med at afholde en dejlig tur i det efterårs-grønne. Vi fik (alle) Grill-stegt Krondyr m/Morkel-stuvning. Den lokale vinhandel sørgede for vin-smagsprøver og billige tilbud. Bem.: 25 børn, 76 Voksne og 2 hunde. (Antallet af Svinehunde??? = 0).

I behøv's ik' og svare. Syn's blot i skulle ha' lidt positivt som g'nat-læsning.

Kommentar
Fra : gril

Dato : 03-10-04 23:56

Det lyder da til at du har haft en meget god dag

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-10-04 23:58

Tak for din positive melding.

arne> Du ved mange ting.....du ved også godt at du med din opsætning provokerer visse >profiler<, er det det du vil, så god fornøjelse.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-10-04 00:06

> gril

Ja, det kan du tro. Ikke blot mig men også mine med-turledere & alle gæsterne. Den næste tur i Vejen er 2 okt. 2005.
og både du og dine er hjerteligt velkomne.

> jakjoe

Hvis du med min opsætning, mener min Profil, så kan jeg kun se at den er provokerende for mennesker der er DYBT misunderlige på mig fordi de kun selv er nået til 5-tabellen!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-10-04 00:10

arne> Opsætningen på dit indlæg i smalltalk ligner et andet indlæg som kom fra >mangeprofilxx<
Det er deri provokationen ligger.

Og derfor skriver jeg god fornøjelse

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-10-04 00:13

> jakjoe

Det var da SLET ikke det der var meningen???

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-10-04 00:16

Det tænkte jeg nok, at det ikke hang sådan sammen

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Professer_Svamp

Dato : 04-10-04 06:48

Jeg vil nu træde ind her i Kandu og fortælle alt om svampe da de folk som udgiver sig for at vide alt om svampe ikke er professer i svampe som jeg.Og jeg henviser særligt til Arne Jakobsen som ikke har meget forstand på svampe og for den sags skyld på alt den andet han blander sig i
Spørg kun løs og i vil få et rigtigt svar

Professer Svamp

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 04-10-04 07:30

Uhyre interessant.Spekulerer på hvor gamle i er

Kommentar
Fra : hansemor

Dato : 04-10-04 07:55

Professor Svamp.
Jeg har hørt, at rød og særdeles grøn fluesvamp er en vidunderlig delikatesse, det lyder som om du har smagt dem. ??

/hanse

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 50 point
Dato : 04-10-04 08:23

Hej Arne.

Det lyder som en rigtig hyggelig tur. Især det med vinsmagningen

Professer ditdatsvamp--> Ak ja, hvad verden behøver er flere ydmyge genier.
Vi er så få tilbage

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 04-10-04 08:23

Hold da helt ferie. I lyder jo hjnallesammen som børnehaveklasse børn!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-10-04 08:40

Du har ret Nuller
Kandu er blevet svampeinficeret, men lad dig ikke gå på af det. Det går sikkert over igen, ligesom de fleste andre infektionssygdomme.
Enten kureres man, eller også dør man med sygdommen

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 04-10-04 09:11

Hej med dig fessor svamp, du hilses velkommen til bekæmpelsen af alt det ukrudt og skvalderkål der er herinde.

Kærlig Hilsen SA

Der stadig mangler svar fra arne.jakobsen

Hvorfor er du vendt tilbage ???????
Hvorfor du skriver du har lært af dine fejl for så at svine folk til i den samme tråd ?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 04-10-04 09:17

Arne, det lyder til at have været en skøn dag og hvis vejret lignede det vi havde her, så har det også været perfekt, bestemt bedre end flyttekasser.

Og Creamy, hvis vi nu alle sammen vasker vores computer i "atamon", tror du så ikke det hjælper?

Vh Ripley

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-10-04 10:03

ha ha Aren..synes du sagde du havde lært noget? Tror du skulle tage jakjoes indlæg lidt mere til dig!! Se selv hvad der sker..Men ok!! Tror sgu du kan lide det..så som Jakkoe skriver: "god fornøjelse"

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-10-04 10:26

Nu går det galt igen.
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-10-04 10:28

Arne havde en god dag.

Men har han lært noget ??

www.kandu.dk/dk/spg/50669

www.kandu.dk/dk/spg/50685

Kommentar
Fra : arne.k

Dato : 04-10-04 10:42

>> Dova Tror nu ikke du skal regne med at arne.jakobsen har lært noget som helst, dertil virker han jo direkte dum

KH Ham med K'et

Kommentar
Fra : arne.jacobsen

Dato : 04-10-04 10:43

Husk nu ikke at forvekle mig, jeg er den originale, alle de andre er efterligninger og usle plagiater.

Kommentar
Fra : svampen_arne

Dato : 04-10-04 11:26

hehe ham arne.jakobsen han er ikke den kvikkeste kutter på havet.

Swampehilsen

SVAMPEN (the1 and only )

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-10-04 11:54

og du er ikke den skarpeste kniv i skuffen

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-10-04 12:22

Aner jeg lidt mereværd fra de herrer..hvem fanden kan afgøre hvem der er mest skarp eller kvikkest her? Ja jeg spørger bare?

Nogen kan være godt til at udtrykke sig på skrift, andre mundtligt..

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-10-04 12:23

Og glemte lige: Alle medaljer har jo en bagside ikke?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-10-04 12:31

mango for fa'n, der skal da ikke meget IK til at regne ud, at det svampefræs er for dumt og hvis nogen antyder at andre er dumme så forbeholder jeg mig ret til, at sende bolden tilbage til dem ikke fordi jeg er klogere, men fordi jeg ikk ekan lide intolerance. You see!

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 04-10-04 12:35

Arne Jakobsen 24.09
Da jeg meldte mig under Kandu's faner, var det for at bidrage. Fandt ud af, at der også var noget der hed SmallTalk. Der mødte jeg andre Kandu'er og også nogle såvel dygtilge som hyggelige.
I de seneste uger har en Psykopat imidlertid haft held til at skille os ad. Jeg synes at det er noget skidt. Jeg har prøvet at forsvare mig selv imod disse angreb, men har kun fået liden støtte.
I konsekvens heraf, har jeg nu valgt at sige farvel. Jeg smider alle mine ledige point ind på spørgsmålet. Har tænkt mig at checke en af de nærmeste dage. Men vil ikke vurdere kommentarerne. Den der svarer først får dem. (Med mindre jeg har en ide om at han er Psykopat!)

Gider du ikke svare på hvorfor du er vendt tilbage ????

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : svampen_arne

Dato : 04-10-04 12:39

Hej BjarneD se nu kloger du i noget du absolut IKKE har noget som helst forstand på.
Så gør som det gamle ordsprog sir....købmand bliv ved din læs.

The1andonly
SWAMP

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-10-04 12:55

Tak for svaret creamygirl.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-10-04 13:04

BjarneD nææ vi er i samme båd..men du er jo ikke selv bedre, når du giver igen af samme skuffe...vel?

Man skal jo ikke skue katten på hårene vel? *blink*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-10-04 23:26

Jamen selvtak
Iøvrigt velkommen tilbage. Godt du ikke lod dig skræmme helt væk af individet svampearne. Staklen havde helt sikkert håbet, men blev tydeligt snydt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-10-04 23:29

Hov! glemte helt at fortælle, at jeg IKKE anså dette indlæg som en provokation.
Jeg så det som en mand der trods fuldstændig grundløs chikane stadig besidder selvironi - hvilket jo ikke er så ringe endda

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-10-04 23:36

Tak min ven. Vi tales ved i andre tråde. XOXO Arne J.