/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
KILEREM til pgo dr big
Fra : dayworker24
Vist : 509 gange
20 point
Dato : 03-10-04 23:31

Hvor kan jeg købe den billigste kilerem henne, og det skal være med forsendelse og det hele.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 30 point
Dato : 03-10-04 23:38

http://www.thansen.dk
Han har efterhånden butikker i mange byer.
Men mon ikke knallertmekanikeren kan levere lige så billigt, da han får varer hjem tit, og du så sparer forsendelsen.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : hvidtiger

Dato : 04-10-04 18:28

Sidst jeg tjekkede hos thansen kostede en kilerem til en pgo 499kr...Hvilket er for vildt..Jeg gav nede hos den lokale forhandler 289 for en original kilerem..Så der er penge og spare..

hilsen Hvidtiger

Godkendelse af svar
Fra : dayworker24

Dato : 04-10-04 18:31

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : hvidtiger

Dato : 04-10-04 18:31

Man kan få en kilerem hos thansen for 99kr..Meeeeeen!!!!..*Gg*...Man får hvad man betaler for siger man..Så hvis jeg var dig ville jeg også forslå at du går ned til en PGO forhandler og spørger hvad en original rem koster...

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 04-10-04 18:43

tak for tippet, men jeg syntes thansen er et udemærket handlested. gode priser og med garanti.