/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
Tysk Oversættelse?
Fra : Jaguaren
Vist : 441 gange
100 point
Dato : 03-10-04 22:34

Hej venner, jeg er lidt i tvivl om hvorvidt denne gruppe er den korrekt, men jeg står og have en ansøgning og CV oversat til tysk, og da mit tysk i skrift ikke er så godt, tænke jeg på at få en oversætter tilkoblet. Nogen forslag til hjælp med dette/ gerne ASAP?

god dag til jer alle

/Jaguaren

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-10-04 23:48
Kommentar
Fra : frieda

Dato : 04-10-04 08:20

Det er desværre heller ikke, fordi jeg er fremragende, men jeg kan måske hjælpe lidt, hvis ingen andre melder sig på oversættelsesbanen.
Frieda

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 04-10-04 09:09

Sehr Geehrter Jaguaren.

Hvis du skal bruge et CV på tysk - så er det da bare at klø på! En tysksproget arbejdsgiver forventer vel, at du selv kan formulere dit CV - du får brug for formuleringsevnen senere! Det er klart en bjørnetjeneste hvis du hjælpes alt for meget.

Skriv dit CV her på siden på tysk, (undlad navne, adresser, bynavne, virksomhedsoplysninger, årstal osv. etc. hvis du vil bevare anonymiteten), og så kan vi jo se om ikke du kan hjælpes lidt på vej

Mit Freundlichen Grüssen

Berpox

Kommentar
Fra : Jaguaren

Dato : 04-10-04 11:27

Berpox und frieda, vielen Dank, ich will später zurück komme.

MFG

/Jaguaren

Kommentar
Fra : moreispossible

Dato : 31-10-04 11:46

Hallo Alle!
Det er rigtig hvad berpox siger, dog er der ret mange KULTURforskelle i at lave ansøgninger ud over det sproglige. Jeg er fra Hamburg og Wien og har boet mere end 20 år i Norden, det meste i DK.
Men der findes jobportaler såsom fx. MONSTER og STEPSTONE på tysk! Vi kan naturligvis også hjælpe til, ikke?
Mit den besten Wuenschen
More=Possible