/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Konvertering fra MP3 til MP3
Fra : severino
Vist : 521 gange
200 point
Dato : 03-10-04 22:30

Så blev det min tur til at stille jer på en opgave.

Det er ikke alle MP3 filer der lader sig spille i diverse afspillere. - Jeg har en CD med MP3 filer, som har siddet i en JUKE-BOX.
Disse filer lader sig ikke afspille i de kendte MP3 afspillere, hverken i PC eller universal DVD afspiller.
Selv programmet AUDIO MP3 Converter, har reddet mange MP3 filer for mig, men den kender heller ikke dette noget specielle MP3 format.
Jeg tror det er lagt i en speciel komprimering.

Hvem kender et program som kan dette?

Kommentar
Fra : technet

Dato : 03-10-04 22:37

kan du loade en af disse mp3 filer op eller send
1 til mig så jeg kan se hvad det er for noget
c.bolin snabel a mail.dk

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-10-04 22:53

Jamen jeg sender dig et par stykker. De fylder det samme som andre MP3'er, de her ca 4 MB +-

Kommentar
Fra : technet

Dato : 03-10-04 23:03

hvis du lige sender 1 ad gangen så modtager jeg den

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-10-04 23:28

Jepski, så har du fået to numre - 1 ad gangen, så må vi se om du kan få hul på kokosnøden inden JUL

Kommentar
Fra : technet

Dato : 04-10-04 02:56

nu skal du bare se
filen er DRM protected
og det er sikkert en wma som er converteret til mp3

og her er lidt om emnet

http://www.zittware.com/Products/CDMaster32/Tutorials/CopyProtected_WMA_to_MP3.html

http://news.com.com/2100-1027_3-5167841.htm

Kommentar
Fra : severino

Dato : 04-10-04 09:37

Jeg har nu været inde på:
http://www.zittware.com/Products/CDMaster32/Tutorials/CopyProtected_WMA_to _MP3.html
og hentet CDMaster32, så nu må jeg se hvad det kan?

CD'en som tidligere nævnt, er fra ALCAS = www.alcas.nl men de giver selvfølgelig ingen opskrifter fra sig, da de skal leve af deres produktion.

Jeg vender tilbage med resultatet, hvad enten det er opløftende eller nedslående!

Accepteret svar
Fra : technet

Modtaget 200 point
Dato : 04-10-04 11:39

hej severino
jeg har kigget lidt på dit problem og det ser ud til at alcas også bruger et system som hedder
hardlock
men her er en side hvor du kan læse mere

http://cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_utils.shtml

Kommentar
Fra : severino

Dato : 04-10-04 12:51

Den vil jeg lige tage en "stirre" på.
Jeg har hentet CDMaster32, men den kan ikke klare disse filer, og har da også en række andre begrænsninger, som koster dol'laser for at det funker!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-10-04 17:54

Er der ikke andre som kender et godt program, der kan åbne disse filer?

Kommentar
Fra : technet

Dato : 10-10-04 19:21

joh men så skal jeg have hele cdén
for den er sikkert cryptet på den måde at det er filer som er splittet op i flere bit eller stykker
fordi denne type skal man nok lige ind og og cracke den

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-09-05 20:12

Spørgsmålet er ikke besvaret som ønsket, men det kan jo heller ikke stå åbent på ubestemt tid, så derfor lukker jeg det.

Godkendelse af svar
Fra : severino

Dato : 26-09-05 20:14

Tak for svaret technet.
Severino