/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Internet Explorer
Fra : jnvejen
Vist : 406 gange
100 point
Dato : 03-10-04 21:08

Jeg får følgende fejl melding hvis vil instalerer Internet Explorer

Procedure indgangspunkt Internet connected ikke fundet i dll biblotek winint.dll

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 03-10-04 21:12

Altså når du installere IE?
Er det en update du har hentet eller?
Hvilken version er det?

Kommentar
Fra : jnvejen

Dato : 03-10-04 21:37

Jeg får følgende fejl melding hvis vil instalerer Internet Explorer (fra cd Datatid ver. 6.0 sp1 eller andre Cd fra blade)

Procedure indgangspunkt Internet connected ikke fundet i dll biblotek winint.dll

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-10-04 22:13

Du prøver at installere IE til Windows NT, som kræver at du har opdateret din version med SP1, har du det?
Hvis du har en hurtig internetforbindelse, hvorfor henter du så ikke en højere version af IE på nettet?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 03-10-04 22:18

har du prøvet at hente programmet fra microsoft? http://download.microsoft.com/download/ie6sp1/finrel/6_sp1/W98NT42KMeXP/DA/ie6setup.exe
Ellers kan det jo være dit OS - hvilket kører du med?