/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP OfficeJet Pro 1150C /opløsning
Fra : sebaski
Vist : 379 gange
10 point
Dato : 18-07-02 21:15

Hvordan får jeg sat udskriftsopløsningen op til mere end 300x300dpi? Jeg har været inde i printerindstillingen og har hentet den sidste nye driver fra HPs hjemmeside. Kører Win 2000. Faxen kan jeg heller ikke sætte op, men det er nok en helt anden ting. Ps: Jeg er normalt begavet..

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 20 point
Dato : 18-07-02 21:20

hehe. hej sebaski

"jeg er normalt begavet" kanon kommentar, men desværre nødvendig herinde......

hmm 300dpi x 300dpi det var dæleme ikke meget.

hvor gammel er printeren, bare for at være nysgerrig??

mvh. Melander

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 18-07-02 21:37

den kan køre 600x600 dpi ifølge hp's hjemmeside, men der står inte6t om problemet med at man ikke kan komme højere op i opløsning. Men husk at printer du farver er max 300x600 i CRet

Ellers er det 600x600 men kun i sort.

Godkendelse af svar
Fra : sebaski

Dato : 20-07-02 09:31

Tak for svaret Melander.

Hej M. - Printeren er ca. to år gl, indkøbt i sommeren 2000. Så det er jo ret utroligt når jeg nu byttede den ud med en 710C. Den er fantastisk detaljeret. Jeg er i vildrede og irriteret. Hos HP koster det 250 kr at blive stillet videre til support ("service afd.") - og så nok derefter en minuttakst...

Hej fra Sebastian

Kommentar
Fra : sebaski

Dato : 20-07-02 09:34

Jeg er stadig ikke kommet videre, men kan se at jeg også har fejlbetjent dette system. Jeg vil gerne høre om et løsningsforslag vedr. denne (manglende) opløsning...

Sebastian

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 20-07-02 18:12

nu har jeg jo ikke svaret på en skid, og du har dermed ikke fået et dyt for de 10 point du gav mig....jeg lave et spøgsmål, henvendt til dig så du kan få dine 10 point igen.....

og så må vi se at få løst dit problem..''

mvh Melander