/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hej gamle kandu´er...
Fra : Mordex
Vist : 352 gange
500 point
Dato : 02-10-04 23:16

Hej allesammen.

Har I det godt?
Som nogen måske har lagt mærke til, har jeg ikke været aktiv på kandu siden starten af august. Og det er ikke fordi jeg ikke vil mere, men fordi jeg har fået et arbejde og har ikke så meget tid tilovers. Jeg arbejder ca. 70 timer om ugen og så har jeg min træning ved siden af. Så min pc har fået en kedelig plads et eller andet sted bagerst i livet Men sådan er det jo...
Det er nok ikke alle der har savnet mig, men jeg vil alligevel sige tak til alle for den gode tid jeg har haft her på kandu. Tak for alle de gode svar jeg har fået. Det har virkelig været meget lærerigt at læse de mange gode svar både på mine og på andres spørgsmål. Jeg har "mødt" mange mennesker herinde og nogle har det jo været sjovt at skrive med (og om )
Jeg vil nok kigge ind en gang imellem, og jeg vil sikkert også komme med flere (mere eller mindre) dumme spørgsmål
Tak igen, og jeg ønsker alle en ??? Ha´ det godt allesammen Vi skrives nok ved senere hen...

Mordex

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 02-10-04 23:20

Velkommen tilbage Mordex. Rart at have dig tilbage, og så slap du jo for debatten om (forbudt ord)

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 02-10-04 23:24

God fornøjelse ude i det virkelige liv.

Det giver nok mere smør på brødet end det du kan tjene her på kandu.dk

Giver dig ret i at der også her er mange lærerige og underholdende ting, når vi lige ser bort fra "krigene" der raser på flere niveauer. Men dem har du måske slet ikke haft tid til at følge med i ?

Pøj pøj i fremtiden.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-10-04 23:25

Du er ikke gået glip af så meget ud over at stifte bekendtskab med alle de underlige "arne"-profiler.

Arbejde 70 timer/uge??
Pas da på, at du ikke bliver stresset

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-10-04 23:26

Hej Mordex,jeg har tit,øh meget tit,tænkt på hvor du blev af,og lad mig sige med det samme ,du er ikke gået glip
af noget.Men tillykke med dit nye arbejde.Fortæl om dit nye arbejde.Er du blevet hemmelig agent???
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-10-04 23:40

Hej Mordex
Var det så chaufførjobbet, du fik
Måske har du ret i at det ikke er alle, der har savnet dig, men at sige tak for den gode tid, du har haft her på kandu, det er da noget af en afsked, men vi "ses" nok senere

Hilsen ans, der tror at du kigger ind for lige at følge med

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-10-04 23:46

Hai Mordex ( ...med stort X ...eller var det M ? )

Træt af at sidde bad rattet ?

>MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-10-04 23:53

______MORDEX_______ ^
|___________________ |_/¨¨¨\
¨<O_O_O>------<O__O>-|¨_O|:

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 02-10-04 23:56

MOLO> Er den ikke lidt rusten og hullet ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-10-04 00:02

Godt at høre fra dig Mordex

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-04 00:02

Joeeh.. jakjoe, men det er også Mordex der har trillet verden tyndt i den

... Firma-Motto ; MORDEX : We are always out of control

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 03-10-04 00:09

Hej Mordex !

Sjovt lige at høre fra dig ... hvis det var et ønskejob, så tillykke med det,
og Held & Lykke med det også.
Du kan nok ikke holde fingrene helt væk, så vore veje krydses sikkert en anden dag.
Som du kan se, sålænge Molokyle deltager er ALT ved det gamle
God vind på vejene
mvh Benny

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-10-04 01:34

Ja hej igen Mordex, ja lad os høre om jobbet, men jeg håber ikke vores veje krydses, i hver fald ikke hvis det er med det køretøj som molokyle tror, for det er vist en defekt Skania, hvor bremserne ikke duer på den 6 akselede hænger. Og til alle jer cykilister kan jeg se den ikke har de lovformige cykilistspejle på, så kortet er vist lidt i fare?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-10-04 01:42

Mange gange tillykke med det nye job..men som sagt før..70 timer..helt ærligt!!

Knus mango

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-10-04 08:54

Nå, men det er så ikke det værste sted at tilbringe 70 timer om ugen, det kan jeg da i hvert fald snakke med om,
medmindre det er på de tyske Autobahn i myldretid

mvh dova

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 500 point
Dato : 03-10-04 10:23

Hejsa Mordex......

Har som dig også været væk et stykke tid (siden juni).
Så der er nok kommet nogle nye vi kan genere eller drille hen ad vejen - hi hi
Ellers ser det ikke ud som om der er sket det store på Kandu.

Welcome back

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-10-04 10:38

Også velkommen tilbage <refi>

Pludselig ude og nu tilbage

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-10-04 12:01

Også velkommen herfra MordeX.
Du skal ikke køre rundt i Molokyles lastbil - den mangler periodesyn, ser det ud til.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 03-10-04 14:01

med jobbet, håber det er et ønskejob.
Det skulle lige blive 33 overtimer om ugen, så der må blive lidt til skumbananer
Jeg har selv lige sagt mit ønskejob op, så nu bliver der tid til at dyrke hobbyerne.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-04 14:13

refi -> ..også Hai herfra. Det nye på Kandu.dk er; de 'gamle' er her stadigvæk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 03-10-04 14:50

Jamen hygge til dig

Kærlig Hilsen SA ( der IKKE er underlig)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-10-04 15:20

Jamen dog! Hej refi

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-10-04 18:19

Hej igen

Det var dejligt at høre fra jer igen, og tak for jeres gode tanker Virkelig rart
Jobbet jeg har fået er desværre ikke som chauffør, men på Lindø skibsværft som rørlægger. Det er hårdt, men pengene er gode
Velkommen tilbage refi, langt tid siden vi/jeg har hørt fra dig...
Jeg håber at jeg vil få tid til at kigge ind hvis jeg er så heldig at have fri en søndag en gang imellem.
I må alle have en god aften, og jeg håber på hjælp til mine kommende spørgsmål
Ha´ det godt allesammen

Mordex

Godkendelse af svar
Fra : Mordex

Dato : 03-10-04 18:20

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-10-04 18:26

Mordex
Tillykke med jobbet, men 70 timer om ugen, det er da noget af en sjat. Er det de penge værd?
Jeg håber, at du kan holde til det.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-10-04 10:03

Sikke dog en velkomst.......

Jeg takker og bukker - og kigger selvfølgelig også forbi når tid er til det.

See You later Alligator.