/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Program til at lave fede logoer/sprays
Fra : SackZ_Marc
Vist : 1075 gange
50 point
Dato : 02-10-04 22:57

Hey

Kan jeg få et program, hvori man kan lave fede logoer eller sprays til CS`

Hilsen Marc

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-10-04 01:38

Du kan jo bare bruge et billedbehandlingsprogram og selv tegne et, eller lede efter font, og få et gratis program hvor du kan tegne skrifter i.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 03-10-04 10:42

hvis du selv har et billed kan du hente programmet WALLY her:
http://www.3ddownloads.com/?file_id=149727

efter det skal du have et billed som er JPG og som ik er for stort (evt 128*64) eller mindre eller sådan noget

åbn wally (surprice)
gå op i "wizard"
ned i "HL color decal"
der hvor der står "file on hard drive" trykker du og finder så billedet
trykker OK.
så går du op i "FILE"
ned i "SAVE AS"
og så gemmer du det som WAD.....

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 03-10-04 17:16

Nej jeg har Decal converter og de der programmer jeg tænker på et program så jeg kan male billeder!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-10-04 19:36

Ja det kan du da i næsten alle billedbehandlingsprogrammer, feks. også den i Windows medfølgende paint, men selvfølgelig bedre og smartere i størrer programmer som Paint Shop Pro.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 03-10-04 20:07

Paint shop pro skoder max synes jeg...

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-10-04 20:15

Ja det kan godt være du syntes det, men så brug en anden.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 03-10-04 20:18

Kan jeg hente Adobe Photoshop CS som en free trial på www.adobe.com // Kan ikke finde den der

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 03-10-04 21:09
Godkendelse af svar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 04-10-04 13:58

Tak for svaret pallebhansen.