/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad har du lavet idag ARNE
Fra : svampearne
Vist : 472 gange
6 point
Dato : 02-10-04 18:11

Hej ARNE !

Hvad har du fået tiden til at gå med idag, ja udover at have lavet en ny profil som overdommeren, med den i hånden kan du så kalde på din indre svinhund og slippe dine primitive tanker udover kandu.
BØWS

Søde arne !
Et eller andet sted har jeg sku ondt af dig, men på den anden side er det godt du har overdommeren til at slippe af med dine stemmer og din indre vrede.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : arne.k

Dato : 02-10-04 18:12

ja nemlig ja

Kommentar
Fra : arne.jacobsen

Dato : 02-10-04 18:14

Det er altså IKKE mig der sviner mulberry til i en anden tråd.
Alle bedes bemærke at mit jacobsen er med C.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-10-04 18:15

SA er det nu en INDRE svinehund? Det troede jeg kun var mig
Dejligt, at du sådan modererer dig og holder dig til gisninger.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 02-10-04 18:24

BjarneD vi har alle en indre svinhund
>>Binky, du skal ikke spilde krudtet på Svampearne. Jeg er ret sikker på, at han bare skal ignoreres så bliver han træt af det.
Deri tar du ganske megen fejl, jeg er så længe arne.jakobsen er her, er jo tydelig han har et seriøst problem som jeg gerne vil hjælpe ham med ;oo)

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 02-10-04 18:26

B. t. i.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-10-04 18:36

Man siger at ihærdighed lønner sig, men vi får se.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 02-10-04 19:07

Hei svampearne,,
ser du skriver "er jo tydelig han har et seriøst problem "..
Er jo tydeligt at i begge har det,spørgsmålet er jo bare hvem der skal hjælpe deg?

Kommentar
Fra : Cookies

Dato : 02-10-04 19:08

Lønne sig? til hvad dog??
Svampearne du er ulækker, usympatisk og ikke et døjt værd som menneske..
Det her handler ikke om at holde med hverken den ene eller den anden, men om at du er meget syg i sjælen..

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 02-10-04 19:20

>>av av cookies der ramte du mig sku godt nok
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-10-04 19:27

Nye profiler, nye profiler, men nok ikke nye personer!

Kommentar
Fra : arne.jacobsen

Dato : 02-10-04 20:42

Hva laver I ??... Jeg venter på overdommeren

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-10-04 21:06

Se jeg fandt din hjemmeside svampearne http://skyscraper.fortunecity.com/adaptec/450/losei/

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 02-10-04 21:10

Det var da en trist side BjarneD,

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-10-04 21:13

svampearne

hvorfor tror du, at AJ er "overdommeren" ??

Jeg tror ikke du har ret i det.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-10-04 21:18

Holniels prøv, at klikke på linkene så vil du nok forstå. Medlemmerne er døde af svampeforgiftning og der er en bestyrelse uden medlemmer DET må være svampearnes forening for han er jo også helt alene

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 02-10-04 21:20

Nåede ikke så langt,en masse popups der,får prøve igen senere,men en stor skål til deg BjarneD

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-10-04 21:22

Det er blevet splintrende sindsygt,alt hvad der foregår efterhånden,nu melder jeg mig ud,og kommer ALDRIG
mere tilbage,tror jeg nok,øh måske.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 02-10-04 21:24

>> dova er kun et gæt ..har du et bedre gæt
>> keldd ..naa ta det nu rolig vi kan ikke ha flere der render fra pladsen i utide

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-10-04 21:25

Et meget bedre gæt men øh....
Det er en hemmelighed

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 02-10-04 21:27

BjarneD Vil gerne dig til at forklare hvad du mener med at jeg er helt alene ??

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-10-04 21:27

Jeg ved kun hvem jeg er, men når man sådan har set de forskellige profiler i aktion er det nemmere at udelukke end at bestemme hvem der er hvem.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 02-10-04 21:28

Hør dova ...troede squtte vi havde hemmeligheder for hinanden o:)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-10-04 21:28

Tjah, hvad kunne du forestille dig, at jeg mener?

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 02-10-04 22:00

BjarneD er RET svært at forestille sig, så er det LIDT nemmere du redegør.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-10-04 22:13

Jamen det var så en passende lejlighed til at minde dig om det med at skylde nogen noget. Ikk'

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 02-10-04 22:13

Hvorfor skal vi ikke snart stoppe det her pis, og svinen hinanden til?
Og hvorfor læser jeg disse tråde hver gang??

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-10-04 22:18

Ja, hansen9 hvorfor er det nu lige, at du gør det
Fordi du er nysgerrig og lige skal se hvad der nu er fundet på.
Jeg kan som den altid tjenestevillige lige opsummere.
Svampearne lover at han vil forfølge Arne Jakobsen indtil han forsvinder fra Kandu og Arne Jakobsen har i en anden tråd igen tændt af selv om han have "lært" noget og lige nu driller jeg svampearne lige så stille og vi er ikke engang væmmelige. Ja helt ærlig så sker der ikke en dyt Måske heldigvis!

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 02-10-04 22:42

Vi mangler squ arne

Kommentar
Fra : harme.Arne

Dato : 02-10-04 22:55

TIL ORIENTERING.

Op i rumpetten med overdommeren.

De næste par uger vil jeg være enevældig diktator på kandu. Jeg vil være dommer, jury og bøddel "all in one" Og der bliver gjort kort proces. Tråde vil blive låst, indlæg vil blive slettet og debattører vil blive bortvist hvis det skulle blive nødvendigt.

ligesom i den virkelige verden er også kandu fuld af røvhuller og de skal nu filtreres fra så vi igen får en ordentlig tone og undgår tråde, der bliver ødelagt af "jeg-kan-ikke-komme-med-noget-konstuktivt-men-jeg-elsker-at-se-mit-eget-navn-fordi-jeg-er-så-vigtig" indlæg. Og her er der ikke kun tale om svampearne, men også alle jer som deltager i hans pis.

Der vil altid være syge mennesker med tendens til at få lidt selvværd på bekostning af andre. Den slags mennesker kan jo stortrives herinde, hvis ikke nogen tager affære. Finten er at kigge den anden vej, og ikke lade dem ødelægge en ellers ganske god oplevelse herinde, men det er tydeligt at de selvsamme profiler der ellers ytrer at være af denne mening ikke selv magter at holde sig fra disse meningsløse tråde. Faktisk kan man se, at det er en funktion der er ligeså vellykket og succesfuld som at forsøge at slikke sin egen albue. Forklar mig venligst, hvorfor et par af jer konstant råder og vejleder andre til ikke at deltage i dette, at kigge den anden vej, ignorere osv. Kan I ikke godt se, at I selv gør det modsatte og det gør jer ikke ligefrem til seriøse kandusser. Jeg vil personligt aldrig turde lave en aftale med jer. I er ligeså troværdige, som en aftale underskrevet i en spand vand.

Tag jer nu sammen. Det halve af kandu er helt oppe at ringe i konspirationsteorier. I skulle i stedet for bruge jeres krudt sammen med jeres kære, hvis I har nogen, og ignorere at fjolset svampearne fortsætter egotrippet.

Så længe I invaderer hans tråde har han jo fanget jeres opmærksomhed og opnået lige præcis det han vil. At voksne mennesker kan bevæge sig ned på så lavt et niveau og deltage i noget der ligner en kandukrig er sgu sørgeligt.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 02-10-04 23:02

Wouw endnu en arne, det ser ud som om arne er et RET populært drengenavn.

Kommentar
Fra : arne.k

Dato : 02-10-04 23:05

Hej navnebror det skinner lige i øjnene det med du sagde >>Så længe I invaderer
Der skulle vel have stået VI.

Indkalder snart til en Arne kongres.

Kommentar
Fra : arne.jacobsen

Dato : 02-10-04 23:06

ja nemlig ja.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-10-04 23:07

Som hansen9,hvorfor læser jeg dette gudsjammerlige bræk,og endnu værre ,hvorfor skriver jeg dette ligeså gudsjammerlige indlæg??Jeg må trænge til psykiatrisk hjælp,men jeg er bange for,hvis jeg tager disse indlæg med til en psykiater,går han ud på lokummet og skyder sig.
Lad mig tilslutte mig den profil der skrev"Lad os alle bede".
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 02-10-04 23:21

Hei Keldd
Skål Keld
Bye Keld

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 02-10-04 23:22

Faen,sorry
d

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-10-04 23:30

Hej holniels,vær elskværdig at bidrage med en gang håbløst vrøvl,
ligesom alle os andre,jo mere åndsvagt,jo bedre.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 03-10-04 00:29

Nå holniels, du dypper nok snablen - igen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-04 14:41
Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 03-10-04 23:15

Skønt,
Kandu er ved at være lige så "spændende" som Dollars, Dallas etc.
Skjulte identiteter, intriger, hvem har brug for et fjernsyn
Sov Godt
Vh Ripley

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-10-04 23:21

For fa'n Ripley, vejrudsigten er mere spændende end det der foregår her, og forudsigeligt.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 03-10-04 23:25

>BjarneD Nul - vejrmeldinger er uforudsigelige, spændende ja men.......
Og mit indlæg var måske tilsat et lille bitte stænk af sarkasme, for det er for tåbeligt - men vi følger jo tråden(e) alligevel - Ikke??

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-10-04 23:26

Jeg skal til lægen i morgen,jeg vil spørge ham om hvordan jeg har det,siden jeg bliver ved med at læse de her Small talk tråde.
God Nat og Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 03-10-04 23:28

Keldd - lad være med det, han slipper dig ikke ud igen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-10-04 23:30

Du bliver bare spærret inde sammen med overdommeren og arMe.jakobsen.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-10-04 23:35

Har lige fundet ud af min læge har ferie,så nu aner jeg ikke hvordan jeg har det.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-10-04 23:38

Ræk tungen ud og sig aahhhh!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 03-10-04 23:39

Helt sikkert godt, indtil du vågner op fra mareridtet om spændetrøjer og overdommeren og manden med de mange identiteter - forvirret se næste afsnit af "Soap".
Sov godt - Vh Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-10-04 23:52

Nu har jeg børstet tænder,og jeg håber ikke jeg får mareridt i nat,
så har TheRipley da en del af skylden.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-10-04 23:55

Ellers skulle der vist være et tip der kunne gøre noget hvad det så end indeholder.
Ripley skriver bare sådan fordi hun drømmer om savlende rumuhyrer.
Go' nat! Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-10-04 00:01

Selvnat Bjarne,og TheRipley.
Keldd