/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Oversættelse fra dansk til latin
Fra : Zofie
Vist : 471 gange
200 point
Dato : 02-10-04 17:56

Kan nogen oversætte dette til latin?
"Min lykke er at være positiv, thi dette kan føre mig gennem alt."
På forhånd tak.
-Zofie

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-10-04 18:02

AD CALENDAS GRÆCAS
ACTI LABORES JUCUNDI

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-10-04 18:02

Det var ingen oversættelse, men en kommentar til dit spørgsmål

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 13-10-04 22:26

Zofie:

"Beatitatis meus est confirare, cum sic ego perducere quodque."

Ellers kan disse links måske lede dig på vej - men det vil være en brandgod ide med en anelse latin-viden inden du kaster dig ud i at bruge dem, da du ellers kan få noget frygteligt sludder ud af det

Jeg garanterer IKKE på nogen måde, at min oversættelse er korrekt, men den burde være i nærheden
(uhada - det er jo et par og 20 år siden jeg lærte latin......)

http://www.archives.nd.edu/cgi-bin/words.exe?demonstrandum
og
http://archives.nd.edu/latgramm.htm

mvh Berpox