/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
MOV til AVI konverterer?
Fra : dbl
Vist : 589 gange
250 point
Dato : 02-10-04 11:46

Hej!!!

Jeg leder efter et program der kan konvertere *.MOV til *.AVI. Det skal være NEMT at bruge. Jeg har prøvet med RAD Video Tools, og med TMPGEnc, men der kommer lyden ikke med. Ikke uden at man selv skal fortælle hvor de skal finde lyden.
Der må da findes et GRATIS program, hvor man bare åbner *.MOV filen og trykker på konvertere. Og så har man en *.AVI fil med lyd og det hele.
Jeg har Adobe Premiere Pro, og de skrive i "Hjælp" at det skulle kunne åbne *.MOV filer, men det kan jeg ikke få det til.

Nu håber jeg at der er nogen der kan hjælpe mig.

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 260 point
Dato : 02-10-04 11:54

http://www.download.com/3120-20-0.html?qt=mov+to+avi&tg=dl-20&search.x=20&search.y=11

der findes et hav af programmer, måske din egen brænder program.

også lidt godt her

http://www.pertho.dk/videoredigering.htm

Kommentar
Fra : t2o_acid

Dato : 02-10-04 12:11

Jeg vil klart anbefale AVS-video converter http://www.download.com/AVS-Video-Converter/3000-2194-10313316.html

Kanon program, og nemt at bruge

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 02-10-04 18:53

Svar til:
troldenesdhb!
Jeg har også søgt på download.com, og fandt det samme som du. Der er ikke noget der kan bruges, og det der kan bruges koster penge.

Svar til:
t2o_acid!
Sikkert et udmærket program, men det koster jo. Og hvis man vil bruge det gratis, kommer der jo vandmærke på videoen.....ikke så fedt

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-10-04 12:58

Prøv at søge på Yahoo eller Google med: "MOW to AVI" - prøv både med og uden anførselstegn, så skulle der gerne dukke en stribe op, som du kan gennemse!

Man kan faktisk løse mange af en's ønsker ved at søge efter dem på søgemaskinerne!
Jeg tror nok det er derfor de er der

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 05-10-04 19:05

severino!
Det har jeg prøvet, men uden held. Derfor jeg spørger her.

Godkendelse af svar
Fra : dbl

Dato : 18-12-04 14:47

Siden jeg er modstander af at lade spørgsmål stå åben alt for længe, vil jeg hermed lukke det.
Og da jeg har fundet en løsning, men ikke her, så vælger jeg at give mine point til den første der prøvet at hjælpe.
Så tillykke troldenesdhb....så kan du jo dele dem med de andre, eller du kan "æde" dem alle selv.

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

PS! Du får kun 2 stjerner, eftersom det svar ikke hjalp mig, men jeg har selv løst problemet.
Men bliv nu ikke sur som så mange ville blive.